wtorek, 27 listopada 2012

Tym razem nie zimowo ????

Tak dla nabrania dystansu. Znalazłam w surówkach chustecznik, więc szybciutko go zrobiłam trochę jednak przypomina pierniki przez te reliefy, i może trochę z zimą się kojarzy ale nie jest w  typowo zimowym klimacie.


Ale to i tak tylko pretekst do kolejnego chwalipięctwa, ale jak tu się nie chwalić takimi skarbami


Takie cuda do mnie dotarły w ramach wymianki z  Kasią z "Ceramicznego Kamienia"
no  podziwiajcie i koniecznie zajrzyjcie do Kasi.


Dla tych wszystkich którym ślinka ciekła na widok dyndadełek informuję że nie są zjadliwe:))
To eksperyment średnio udany ze styropianowymi bombkami.


Pozdrawiam wszystkich z całego serca i do miłego:))))

45 komentarzy:

  1. Śliczny chustecznik. Bardzo ładnie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobiony chustecznik!!!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem nie jest średnio udany tylko udany :) Mi się dyndadełka podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To "średnio udane" to się mnie podoba,wiesz...
    A chustecznik powala!Ja nie mam pojęcia o reliefach i nie wezmę się za to bo byłoby źle...ale Twoje i Oxi podziwiać zawsze będę!Przygotuj się bo będę ochać i achać ;)
    A te żaby rozbrajające!
    Buziaki Asieńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ależ ja Ci zazdroszczę takich reliefów od ręki :/ a żaby fajowe dostałaś :)

      Usuń
    2. Ula do Oxi to mi jeszcze dużo brakuje, ale będę pracować:)a tło jest w kolorze który ostatnio nie daje mi spokoju, prawda że ładne:)

      Niezwykły zakątku jak się już narysuje wzór to potem można trenować, :))

      Usuń
  5. Chustecznik bardzo elegancki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. "Piernikowy" chustecznik jest rewelacyjny ,a wymiankowe żabcie przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chustecznik fantastyczny! Zimowy, delikatny, romantyczny... jak wieczory we dwoje przy kominku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chustecznik pieknie wyszedl, jest bardzo elegancki i orginalny, taki inny po prostu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zimowa skrzyneczka na chusteczki bardzo mi się podoba a żabki zapewne wiesz przynoszą szczęście, buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Skromność przez Ciebie przemawia:)bo hustecznik jest rewelacyjny! Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto taki komentarz od Ciebie to nie byle gratka, dziękuję

      Usuń
  11. Trochę sie go czepiasz. Bardzo mi sie podoba, jest trochę ascetyczny. Żabuchy cudne, Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z lenistwa jest taki ascetyczny:)))

      Usuń
  12. Mamonku, chustecznik skradł moje serce! =D
    I podziwiam cudne ceramiczne podarki =}
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asiu, miło mi że Ci się spodobał

      Usuń
  13. Jak mi się podobają prace w takim stylu jak Twój chustecznik - jest super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jakbyś chciała spróbować swoich sił służę pomocą :)

      Usuń
  14. Reliefy mistrzowskie! Zaimponowałaś mi tym chustecznikiem:)) Podarunki wymiankowe wspaniałe. Ehh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Snow ty moja dobra kobieto, dziękuję pięknie

      Usuń
  15. A mój chustecznik właśnie czeka na przypływ inspiracji , szukałam czegoś prostego bez przepychu , a tu proszę taki piękny u Ciebie. Zainspirowałaś mnie to wykończenia mojego dziękuję i pozdrawiam. Piękna praca :)
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym mogła w czymś pomóc to pisz:)Chętnie pomogę

      Usuń
  16. Piękny chustecznik i śliczne prezenty wymiankowe:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny, iście królewski! Wymianka też super:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Asiu cudny ten chustecznik! A żabcie faktycznie fajnie wkomponowały się w kolory płytek :) Dziękuję za reklamę, ja też pochwalę się wkrótce prezentami od Ciebie! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz, Kasiu ja po prostu zakochałam się w moich żabciach

      Usuń
  19. wszystko przepiękne a chustecznik rewelacja faktycznie jak pierniczek ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  20. Kotuś, chustecznik to właśnie zimowy atrybut, wszak katar ludzi często wtedy dręczy. A ten jest bardzo, bardzo ładny. A wiesz, ciekawe co bym sobie wyobraziła, gdybyś te dyndadełka zrobiła w innym kolorze,np. czerwonym? Może wzięłabym je za zdobione jabłka?
    Serdeczności,;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I mnie się chustecznik bardzo podoba - taki apetyczny :)
    I niezmiennie zachwycam się koronkowymi bombkami.
    Dyndadełka też bardzo apetyczne - chyba głodna jestem hi,hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. Czy któraś z Was wie może dlaczego wyświetla mi się taki znaczek zakazu zamiast zdjęcia?

      Usuń
  22. Asieńko! Nie wiem czy jest zimowy, dla mnie fraczej nie, ale on jest piękny, po prostu przepiękny ten chustecznik! Wszystko w miarę i tak jak trzeba, super!

    OdpowiedzUsuń
  23. ten chustecznik nie kojarzy mi się z pierniczkiem ;) releify mistrzowskie, pięknie pocieniowane i ponownie świetna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.