sobota, 3 listopada 2012

Śnieg sprzed kilku dni i...

Ten śnieg sprzed kilku dni nastroił mnie zimowo, to nic że wróciła ciepła jesień ale ten zimowy czas wykorzystałam na szycie, więc powstały ciepłe puchate serducha, z uśmiechem na kolejne dni i butelczyna, ta z kolei dla wypróbowania nowego lakieru.

Kejti dziękuję za pomoc, pracuje się fantastycznie:)

To kolejny dzień spędzany na cmentarzach, więc nie mam czasu na pisanie. Chciałam podziękować serdecznie za to że nadal mnie odwiedzacie, piszecie i powitać kolejnych gości, którzy z boczku przysiedli.




Do miłego:)

52 komentarze:

  1. Asiu patrząc na tą ładną butelkę z motywem zimowym to ogarnął mnie niepokój ,że ja z niczym nie zdążę a mam tyle pomysłów.Nie pozostaje mi nic innego jak zabrać się do pracy.Serduszka milutkie.Całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążysz zdążysz to ja popełniłam jakiś falstart z tymi zimowymi klimatami:)

      Usuń
  2. Widzę, że pełną parą pędzisz robótkowo do świąt.
    Jestem pełna podziwu! Serducha słodkie i wesolutkie, a butelka taka bardzo nastrojowa.Obie rzeczy wielce udane!
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest każdego roku, wyłazi ze mnie dzieciak cieszący się zabawkami, bombkami, może dlatego że te rzeczy są małe, takie fajne do zrobienia:)

      Usuń
  3. Ajajaj ale śliczności, a ta butelka... Ech wiesz, że mam do nich słabość. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne serducha :)) Butelka bardzo w klimacie zimowo-świątecznym :) pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem za szybko jeszcze jesień i o zimie nie chce się myśleć, ale ja najbardziej lubię te wszystkie świąteczne duperele

      Usuń
  5. Butelka jest śliczna. Pięknie ozdobiona. Zawieszki Twoje już bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające serduch :)a ta butelka ..super:)))))Pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Serducha już hurtowo prawie:) Ale są przefajne:)) Wyobrażam je sobie na choince. Butelka ma taki klimacik, jak lubię. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świętować będzie troje maluchów, a nie dam im po jednym prawda?

      Usuń
  8. Tak Twoja choinka będzie niesamowita...
    motyw na butelce mocno zimowy, ale piękna praca... jeszcze nie chcę zimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko ja jej też nie chcę, ona mnie tylko cieszy przez święta i ten niesamowity nadal rodzinny klimat wokół nich.

      Usuń
  9. Piękna zima na butelce :)
    Żeby w realu też taka była ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serca są cudowne!Asiu to strzał w dziesiątkę!A butelka...kurcze,Ty nawet świetnie sobie z korkiem poradziłaś :)
    Masz rację...zima i tak zawitała...będę robić skarpety !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula ja już nawet sobie potrafię wyobrazić takie zrobione przez Ciebie skarpety powieszone na kominku:)bo szkoda by było je założyć na nogi, wiesz ile osób mnie pytało na cmentarzu skąd ja mam taki piękny komplet?
      A ja z głową wyciągniętą jak bocian odpowiadałam- zrobiła mi go koleżanka blogowa.:)

      Usuń
    2. Moja kochana Asieńka :)))

      Usuń
  11. serduszka urocze, a butelka...bardzo nastrojowa, uwielbiam takie widoczki :) świetnie wykonana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Serduszka mnie oczarowały, są prześliczne!!!
    Butelka wspaniała, niewiarygodne, że to praca Twoich rączek...podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko to tylko dekupaż, podmalowywany ale bez przesady:)
      Miło mi, dziękuję

      Usuń
  13. Idą święta:))), a Ty już prawie gotowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotowa, absolutnie nie, ale zastanawiam się kiedy ciasto na pierniki przygotować:)

      Usuń
  14. Ależ tym Twoim Aniołkom musi być milutko i przytulnie w tych serduszkach:)A buteleczka, no cóż przyznaje, że piękna. Ale zerkam na tą moją od Ciebie i stwierdzam, że moja piękniejsza.
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutko to się nazywa sentyment, muszę Ci chyba sprezentować kolejną, bo za bardzo się do tej jednej przywiązałaś:)

      Usuń
  15. No widzę, że zima sprzyja Twojej wenie, piękne prace!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale ubyło mi trochę obowiązków po prostu:)

      Usuń
  16. piękne serducha
    zimowa buteleczka mnie zachwyciła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, a jakie piękne słodkości u Ciebie:)

      Usuń
  17. serducha z serii wesołych, radosnych, kolorowych i wywołujących uśmiech niezmiennie świetne! butla zimowa cudeńko! zdaje się, że mogę w ciemno powiedzieć - super domalowania! bardzo się cieszę i cała przyjemność po mojej stronie, że mogłam pomóc :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jeszcze raz serdecznie dziękuję

      Usuń
  18. Czwarty raz wchodzę dziś na Twojego bloga, ciągle blogger mi siada i wyłącza stronę:((( Cieszę się, że wreszcie udało mi się obejrzeć i coś napisać:))))) Piękne serduszka, a butelka rewelacyjna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasem mam problem żeby napisać komentarz na czyimś blogu, bloger niestety tak ma, od czasu do czasu świruje:)

      Usuń
  19. Butla śliczna i w klimacie świąt.....A serducha bardzo radosne! Joasiu, pracuś z Ciebie! Bużka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne serduszka ,zimowa buteleczka też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu jak patrzę na Twoje szyjątka to tylko mogę pozazdrościć:)

      Usuń
  21. Świetne są te serduszkowe aniołki! A butelka przepiękna! Napatrzeć się na nią nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. serducha sa przepiekne a ta butelczyna poprostu nieziemsko wykonana pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko miło mi że tak Ci się spodobała

      Usuń
  23. Butelka naprawde jest przepiekna, ja z decoupage dopiero zaczalem od niedawna, bo zajmuje sie embossingiem w metalu, zreszta sama zobacz http://artrusticpl.blogspot.com.es/ . Jak sama widzisz nie tylko kobiety zajmuja sie takimi rzeczami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że zajrzałeś, odwiedziłam Twojego bloga, fajne rzeczy robisz, Jeszcze embossingu nie próbowałam przynajmniej tego w cynie. pozdrawiam

      Usuń
  24. Sliczne serduszka, butelka przyciąga spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.