piątek, 23 listopada 2012

Na zwolnionych obrotach

Ostatnio czuję się jakby ktoś nagrywał mój dzień na wyciągniętej taśmie magnetowidowej, wiecie o czym mówię prawda, wstaję powolnym krokiem ruszam do łazienki i chociaż to zupełnie nie w moim stylu zawieszam się. Magnetowid wciął taśmę:) idę do kuchni zjadam śniadanie i mam wrażenie że właśnie uciekło mi pół dnia na niczym. Nim się ocknę jest wieczór, co mnie niezmiernie zdumiewa, myślę sobie -trzeba zabrać się do jakiejś pracy, ale ręce jakieś takie ciężkie, jakby ktoś mi ciężarki do nich przywiesił, podobno to tylko  zmęczenie. Przejdzie:) coś niecoś jednak udało mi się zrobić. Dotarło do mnie ostatnio że trzeba ciasto na pierniczki zaczynić, a że w zeszłym roku przechowywałam je w plastikowym pudełku to w tym przygotowałam na nie drewnianą skrzyneczkę. Skrzyneczka wewnątrz jest nie malowana i taka zostanie w końcu chować tam mam zamiar pierniki:)



No i popełniłam kolejny lampion, miałam już ich nie pokazywać bo w zasadzie różnią się jedynie wzorami
ale skoro już napisałam ten post to pokażę.



W zasadzie do napisania tego postu skłoniły mnie zupełnie inne sprawy niż moje prace i chyba powinnam w odwrotnej kolejności sprawy przedstawić, ale nadal się zawieszam:) więc wybaczcie.
Po pierwsze :
Wiem Anabell  że tego nie oczekujesz ale ja muszę się pochwalić co dostałam, czy Ci się to podoba czy nie:)))) A dostałam w prezencie urodzinowym piękny wisior od mojej blogowej kumpelki i nic więcej nie napiszę zobaczcie sami, a żeby obejrzeć jej  inne prace albo po prostu poczytać wystarczy kliknąć na imię autorki bloga.

Ale to nie koniec przyjemności jakie mnie od wczoraj spotkały
Po drugie.
Umówiłam się z Anstahe na wymiankę, bombki piżamowe za obraz z haftem wstążeczkowym. Jej!!! żebyście widziały minę moją i listonosza, który wczoraj zapytał czy ja się bawię w jakiś łańcuszek że tyle przesyłek do mnie jednego dnia przychodzi.
Koniecznie musicie zajrzeć na jej bloga, robi niesamowite rzeczy wystarczy kliknąć TU.
Oprócz ustalonego obrazka dostałam fartuszek  wyhaftowany  i bałwanka który został natychmiast przez dziecię zabrany i nawet zdjęcia nie zdążyłam mu zrobić ale można obejrzeć u Anstahe na blogu.


Żeby dopełnić całości to w poprzednim poście pokazywałam wam co dostałam od Janeczki, ale Janeczka jest niezwykle pamiętliwą osobą i serdeczną więc pamiętając o pewnej okoliczności dostałam dziś znowu kartkę i bransoletkę.

No i sami widzicie że nie mogłam pozostać obojętna na tyle dobrodziejstw jakie na mnie spłynęły, a co zabawniejsze wiecie jaką uciechę M z tego powodu ma, jak się wszystkim chwali jakie ja mam zdolne koleżanki.:)

No jakoś mi się udało dobrnąć do końca i się całkiem nie zawiesić:))))
Pozdrawiam wszystkich ciepło i spotkamy się w niedzielę na ogłoszeniu wyników rozdawajki!!!!
Miłego weekendu .

56 komentarzy:

  1. Witaj, nie było mnie jakiś czas w blogowym świecie i patrzę a Ty jak zawsze zachwycasz nas swoimi pięknymi i bardzo oryginalnymi pracami:) Skrzyneczka na pierniki urocza a lampion skradł moje serducho:) Przy okazji przypomniałaś mi, że też już powinnam zarobić piernikowe ciasto, żeby sobie leżakowało:) Pozdrawiam i jak zawsze zapraszam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto zrobiłaś mi miłą niespodziankę, dawno Cię nie było, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Piękne mieszkanko będą miały pierniczki, pewnie długo w nim nie pomieszkają:) Prezenty, które otrzymałaś - cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak sobie pomyślałam że powinno mieć zamek na klucz:)

      Usuń
  3. Mam podobnie, czuję takie spowolnienie i brak energii, zawieszam się średnio co godzina, noc tego nie resetuje i frustracja narasta. Byle do Świąt! Trzymaj się, wyroby piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja przyłączam sie do zyczeń Janeczki. Niech Ci sie szczęści Asieńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i jeszcze raz się nisko kłaniam:)

      Usuń
  5. śliczna ta skrzynka :) moje ciasto leżakuje od kilku tygodni ale z pewnością dobrze by mu się mieszkało :) pozdrawiam
    Niezwykły Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  6. Asieńka nasza ma urodzinki? Asiu...100 lat!
    Skrzynka powalająca!Ja właśnie zaczęłam przygotowywać puszkę do zdobienia,ale tak pięknie to ja nie umiem...
    Zajrzałam na bloga Anstahe i jestem w szoku.Ile niezwykłych osóbek pokazuje się w sieci.Rzeczywiście tam można piękności oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż zapomniałam napisać że naszyjnik niezwykle uroczy!!!

      Usuń
    2. Ula wiem że należysz do skromnych osób ale wiem też że potrafisz robić piękne rzeczy i pewnością twoja puszka będzie urocza, fajnie że odwiedziłaś Anstahe, prawda że niezwykłe są wytwory jej rąk?
      A za życzenia pięknie dziękuję ale to w dniu zakończenia rozdawajki:))

      Usuń
  7. Zapraszam na candy - hhtp://kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne pudeleczko, w dosc nietypowych swiatecznych kolorach, ale to dobrze, ja jeszcze nie moge powstrzymac sie od czerwieni;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu,Kochana pudełko na pierniki jest cudowne,będę piekła pierniki jutro.Co do przesyłek,które dostałaś to są to same piękności.Asiu chciałam złożyć Ci życzenia w niedzielę ale skoro piszę już dziś życzę Ci zdrowia i wiecznej weny by nas nieustannie zachwycać.Może te Twoje zwolnione obroty związane są z reakcją na brak słonecznego światła.Spadnie śnieg to na świecie zrobi się jaśniej.Asiu przesyłam Ci ogromne cmokasy,baw się dobrze na urodzinowej imprezie,pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariola jak ja bym te pierniczki jutro upiekła to do świąt domownicy zjedli by je razem z tym pudełkiem:)muszę dopiero ciasto przygotować:)

      Usuń
  10. Matko kochana! Jakie cuda dziewczyny robią, to się w mojej głowinie nie mieści. Wiesz, Mamonku, ja to myślę, że mój życiowy magnetowid, to już dawno zaciął się na amen a ja ciągle na jakiejś spacji funkcjonuję :)) Śliczny motyw serwetkowy masz na swojej skrzyneczce piernikowej. Hmmm, moje pierniczki jeszcze w sklepie czekają, hi, hi.Pozdrawiam i Łączę się w niedoczasowej niedoli:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak robią naprawdę piękne rzeczy, aż miło pooglądać

      Usuń
  11. Ale cudeńka dostałaś!!! Pudełeczko na pierniczki przecudnej urody! A lampiony w Twoim wykonani to mi się nigdy nie znudzą! Piękne są!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oxi dziękuję, to tak jak mi się nie znudzą Twoje reliefy , są piękne i jakoś za nimi tęsknie, nawet dzisiaj wchodziłam na Twoją galerię zdjęć żeby sobie znowu pooglądać:)

      Usuń
  12. Ten wisior! Wygląda jakby był warty miliony! Cudowny! Fajnie tak dostać tyle prezentów... I to jakich!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Janeczka zawsze pamięta...Kochana Kobieta i zdolna:) Mnie dziś też obdarowała. Wytwory Anstahe już od dawna wprawiają mnie w osłupienie i zachwyt. Uwielbiam pudełeczka - Twoje takie z klimatem, fajowe kolory ma. I lampion taki śnieżny... Wcale się nie dziwię, że jesteś zadowolona z naszyjnika, bo jest taki niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Asia, jak to jest bezrobocie to ja wymiękam,
    ty tyrasz dziewczyno a nie się zawieszasz.
    Dalej zachwycam się lampionami,
    ale najbardziej podobał mi się ten w kwiaty.
    A pierników w tak pięknej szkatułce za nic nie ukryjesz
    przed domownikami, na bank wciągną przed świętami ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dotarło do mnie że powinnam jakiś zamek do pudełka założyć.
      Tylko co to za przyjemność powtarzać te same wzory:)))

      Usuń
  15. Bardzo nastrojowe świąteczne prace :) i świetne prezenty :) Mam nadzieję, że stan otępienia i zmęczenia szybko przejdzie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. ... jakże ja dobrze znam ten stan/stany ... a najbardziej dołuje mnie ten codzienny kierat czynności koniecznych, nieznośnie powtarzalnych ... dobrze,że oko i serce cieszyć możemy pięknem ukrytym w różnych drobiazgach, chociażby, jak w tych powyższych , bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite ile w ludziach drzemie pomysłów i takiego twórczego potencjału.
      - wiem bezsensowne czynności których nie widać, a zajmują tyle cennego czasu.

      Usuń
  17. same slicznosci dostałaś naszyjnik jest swietny ... a ta twoja skrzyneczka na pierniczki cudna ... ja tez cos musze wymyslec i za niedługo brać się za stworzenie czegoś specjalnego ... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już Kochana nawet nie mogę chyba mówić o spowolnieniu.A raczej o całkowitym zatrzymaniu:))
    Ale nie o tym chciałam:)
    To u Ciebie można rzec, już rządzi św.Mikołaj:))
    Przede wszystkim zechciej przyjąć gorące ŻYCZENIA URODZINOWE.
    Prace super zdolnych osóbek,przez które zostałaś obdarowana, podziwiam na ICH blogach.Nie mogło być inaczej a tylko tak pięknie:)))
    Pudełeczko jest super.A za taki lampion żądaj ode mnie co tylko Chcesz:))Oczywiście po kiermaszach ,jeżeli się zgodzisz.
    Moc urodzinowych uścisków i serdeczności posyłam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniała jest ta skrzyneczka, ale prezenty dostałaś , że HO HO!!!! cudności!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny lampion i piękne prezenty.
    Wspaniałe rzeczy robisz:)
    A że ogarnęlo Cię okresowe zmęczenie, to nic dziwnego, taka pora roku.
    Minie to, zobaczysz.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie się dzieje u Ciebie :-) jak to Anstahe napisała. Przepiękne rzeczy i Twojego autorstwa i prezenty. Bombeczki ze śpiochami sliczniutkie :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, cieszę się że zajrzałaś

      Usuń
  22. Przepiekne pudełeczko na pierniczki ,lampion tez cudny i super prezenty!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam i dziękuję

      Usuń
  23. Oj to trafiłaś w sedno z tym zawieszeniem świetny termin na te ciężkie dni i piękne prezenty dostałaś a kasetka prześlicznie Ci wyszła i bomba też. Przeurocze rzeczy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grarżynko ten termin jakoś tak dobrze oddaje mój stan, ale widzę że nie tylko mój.



      Usuń
  24. Joasiu najserdeczniejsze życzenia urodzinowe.Z tym zawieszaniem ja też mam ostatnio.Co do prac Twoich,jak i prezentów-super!!!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko a Tobie imieninowe wszak ja się urodziłam w imieniny Katarzyny:)))

      Usuń
  25. Kochana, cuda pokazujesz. Niesamowite rzeczy robisz, To pudełko jest śliczne, a lampion, wzbudza moja niepohamowaną zazdrość. Prezenty prześliczne dostałaś:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. ale piękny ten lawendowy haft i słoneczna bransoletka!
    strasznie miłe są te dłubanki i wymianki, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  27. pudełko na pierniki iście świąteczne! już czuję zapach pierników ;) mam nadzieję, że ja znajdę czas, aby zrobić trochę pierniczków na święta :) lubię ten zapach i kojarzy mi się ze świętami... Twoje lampiony absolutnie mi się nie nudzą, więc jak dla mnie możesz je pokazywać w każdym poście :))) niespodzianki, prezenty jakie dostałaś - z pewnością niepowtarzalne i bezcenne - szczęściara jesteś! a ja w Dzień Twoich Urodzin składam Ci najszczersze, najserdeczniejsze, najcieplejsze życzenia - moc zdrówka, spełniania marzeń, nieustającej weny i pasji tworzenia! aby wszystko, czego Ci będą życzyć życzliwe Ci osoby spełniło się :) moc buziaków! miłego dnia urodzinowego i każdego kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj , moja taśma wkręciła się w magnetowid tak, że potrzebny był mechanik.
    Skrzyneczkę zrobiłaś śliczną!!! no i wspaniałe prezenty dostałaś:)
    Wszystkiego Dobrego Ci Życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocze pudełeczko, bardzo skandynawskie w charakterze zdobienia, czyli super;) Jak dla mnie lampiony możesz stale pokazywać, bo są fantastyczne.
    Też mam nieodparte wrażenie, że czas biegnie mi inaczej niż normalnie, dzień jest zbyt krótki, żeby cokolwiek udało się zrobić;( Mnóstwo planów i tak strasznie trudno się zmobilizować;(

    OdpowiedzUsuń
  30. Skrzyneczka przepiękna. Podobnie prezent urodzinowy :)Trzymam kciuki za poprawę aury u Ciebie:)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.