niedziela, 4 listopada 2012

Kursik

Zrobiłam dwa szklane serducha i pomyślałam, że podzielę się z Wami tą wiedzą, wykonanie takich bombek jest dosyć łatwe, za to pracochłonne.Ale co to znaczy dla blogowej braci, która nie z takimi wyzwaniami sobie radziła.
może na początek pokażę co będziemy robić:)
Chciałam się od razu wytłumaczyć z tej tasiemki, ale akurat innej w białym kolorze w domu nie miałam
a chciałam już dzisiaj zamieścić post na blogu, bo nie wiem czy jutro obowiązki mi na to pozwolą.


Tak więc potrzebne materiały
 Szklana bombka, w dowolnym kształcie u mnie to akurat serce

Oraz bibuła ryżowa, klej do dekupażu, konturówka, nożyk i ołówek.


Pierwszą czynnością jest obklejenie bombki bibułą, robimy to wydzierając małe fragmenty i układając miejsce przy miejscu smarując po wierzchu klejem, aż cała przestrzeń zostanie wypełniona.


Następnie nanosimy na bibułkę wzór który będziemy wycinać bądź zostawiać bo można przecież dwojako, abo wyciąć tło, albo motyw.


Narysowany motyw należy delikatnie nożykiem wyciąć po czym podważyć i usunąć.


I pozostała nam ta najprzyjemniejsza czynność wykańczanie konturówką , koralikami cekinami i czym kto sobie życzy.






Mam nadzieję że Wam przypadnie do gustu ten pomysł, i niedługo będę mogła podziwiać wasze prace wykonane tą techniką


Takie ozdoby powieszone na długich białych tasiemkach w oknie będą fajną dekoracją.
Wkurzają mnie te tasiemki ale mam nadzieję że mi wybaczycie :)
Zdjęć też nie potrafię robić ale to wiadomo nie od dziś, prawda?




 Potrzebne materiały można zakupić w sklepie decoupage hannaart.pl. KLIK



Pozdrawiam wszystkich ciepło i do miłego

49 komentarzy:

  1. Ale masz wenę....Chylę czoła! Piękny efekt i absolutnie niepowtarzalny! Podziwiam Cię bardzo, jesteś nie dość, że pomysłowa, to cierpliwa!
    Kuruj się i dbaj o zdrówko:). Ściskam mocno (wysłałam maila:))))
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bombastyczny pomysł ....pewnie usuwanie bibułki jest pracochłonne...tym bardziej podziwiam.Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po pierwsze a po drugie nie da się konturówką obrysować wszystkiego na raz bo się rozmarzę więc trzeba to robić etapami

      Usuń
  3. Bardzo ładny pomysł. Chyba jednak na akrylowym sercu pozostałyby rysy po wycinaniu, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne moja Miła,piękne. I bardzo pracochłonne. A mnie to by zaraz bombka się potłukła, bo mam do tego niezwykłe wprost zdolności.Nic w tym roku nie robię, nic. W ubiegłym wyrobiłam chyba 2 -letni limit.
    Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może jednak? Nigdy nie mów nigdy, jak się tak napatrzysz na te bombki co dziewczyny robią to Cię też chętka weźmie.:)
      Buziaczki

      Usuń
  5. Joasiu dziękuje za ten kursik,wyszło pięknie. Widziałam dużą szklaną bombkę z cudownym widokiem zimowym z delikatnym ażurem,cudowna.Teraz przynajmniej wiem jak była zrobiona,podziwiam Cię za kreatywność,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariolu na mnie tak działa magia świąt:)Jedyne co z zimy lubię to Boże Narodzenie.

      Usuń
  6. Fantastyczne bombki!!! Super kursik!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj kusisz aby spróbować czegoś nowego. Bardzo podobają mi się Twoje dzieła, ale o tym chyba wiesz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko Ty też potrafisz czarować swoimi pracami, jak patrzę na Twoje frywolitki to tak sobie myślę że zrobienie takiej bombki dla Ciebie to pestka.

      Usuń
  8. Bombki wyglądają bardzo dekoracyjne i na pewno w okienku pięknie by się prezentowały. Ja jednak chyba mam za mało cierpliwości, bo widzę, że może być trudno taką bombkę ozdobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz ją ozdabiać etapami, nikt nie mówi że masz ją skończyć jednego dnia, ale jak zaczniesz okaże się że wcale to nie jest takie trudne

      Usuń
  9. Widzę że do świąt się przygotowujesz:))takie ozdoby są najładniejsze:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Takich nie widziałam jeszcze ... świetne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem zrobiłam taki szklany lampion do ogrodu, ale pomyślałam sobie że wykorzystanie tego sposobu ozdabiania na bombkach też się sprawdzi:)

      Usuń
  11. Bardzo fajny kursik ;) dziękuję, jeszcze takich bombek nie widziałam, fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje naprawdę mnóstwo możliwości, wystarczy uruchomić wyobraźnię

      Usuń
  12. Piękne bombki! Super kursik, z nieba mi spadłaś, bo muszę lampion ozdobić, a nie miałam na niego pomysłu. Dziękuję:)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały pomysł !!! Wykonanie takoż !!! Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Tobie również się spodobał:)

      Usuń
  14. świetny kursik! żeby to jeszcze wystarczało czasu na spróbowanie nowego, jak nie starcza na "stare" ;) to serduszko z kwiatuszkami cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jednego dnia okleisz, drugiego wyrysujesz, trzeciego wytniesz, potem wymalujesz i w tygodniu się zmieścisz. Potem będziesz się cieszyć efektem swojej pracy, wierzę że dasz radę przynajmniej jedną taką zrobić:)

      Usuń
  15. Mi się tasiemki podobają :)
    super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie bardzo, ale dzisiaj już kupiłam stos różnych białych i będę kombinować.

      Usuń
  16. Jestem z tych co nigdy nie mówią "nigdy":)
    Ale gdybyś jeszcze w pakiecie troszkę czasu Kochana dodała to może.....:))
    Już mnie zaczyna "łapać" panika przed kiermaszem.
    Serduszka są urocze.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ażurki moje niespełnione pragnienie...ale obiecuję..nawet jak po drodze potłuke parę to spróbuje i efekt z pewnością zamieszczę.Ale wiem, ze z pewnością zajmie mi to trochę czasu.Ale łopatologicznie wyjasniłąś więc tylko czasu potrzebuję!!!pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. No śliczne są !
    Podziwiam , że z taka łatwością sięgasz po nowe techniki i nie ważne czy coś jest bardzo pracochłonne i wymaga dużej cierpliwości , Ty to robisz i to w piękny sposób .
    Chcesz i masz :)
    Tak trzymaj !
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudna .. a kursik rewelacja .. pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  20. no proszę w domu nie mogłam postów odczytać a w pracy idzie jak z płatka. bombka jest śliczna, ta kwiatowa mnie urzekła. Fajnie, że pokazałaś krok po kroku jak zrobić takie cudeńko. może sięskuszę:) bardzo jestem ciekawa Twoich ozdób świątecznych:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jutro lece po serduszka lub inne formy, choinka w takich ozdobach musi wygladac naprawde bajkowo. Tylko nie mam pojecia gdzie ja tutaj u nas znajde papier ryzowy ? Ale poszuma, bo pomysl swietny, pozdrawiam cieplo,pa

    OdpowiedzUsuń
  22. Mialo byc "poszukam."...no tak, cala ja - postrzelona i niecierpliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak z ciebie dobra kobieta , i nawet kursik wstawiłas :) Oczywiście wykorzystamy..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dokładny i czytelny kursik zrobiłaś! Dziękuję :* Kiedyś podobną metodą robiłam lampion, ale coś nie poszło po mojej myśli i praca nie została skończona. Muszę go w końcu odgrzebać, może coś sensownego z niego jeszcze wyjdzie? ... Asieńko, możesz zdradzić gdzie kupujesz te piękne szklane serduszka?

    OdpowiedzUsuń
  25. Te bombki są fenomenalne. Proszę napisz co jest w tubce pt. konturówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To serducho w kwiatuszki jest bajeczne i wygląda na proste jak drut, ale obawiam się, że tylko tak wygląda.

      Usuń
  26. Fajny pomysł.Zainspirowałaś mnie...i już się biorę do roboty.Robiłam kiedyś coś podobnego,ale bezpośrednio na szkle,a pustą przestrzeń wypełniałam bialą farbą.Szkoda tylko,że nie mam takich serduszek.A tak wogóle,to gdzie można takie kupić?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem pod wrażeniem, niesamowity efekt ! pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem zachwycona - śliczne Ci wyszły - spróbuję i ja:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Serducha przepiękne i bombki też. Oglądając wpadły mi pomysły na szkiełka w ten sposób dekorowane, a może butelki, lampiony. Super- jestem zachwycona.
    pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.