poniedziałek, 12 listopada 2012

Kolejne bombki lampion i o wygranym candy

Nieprawdopodobne, ale pierwszy raz odkąd prowadzę bloga zostałam wylosowana i wygrałam candy. Żeby pokazać Wam moje nowe słodkości, zapożyczyłam zdjęcie od Joasi z "Mglistego snu" która była organizatorką tej zabawy, a jest się czym chwalić.
Mam już pomysł na zagospodarowanie  tych cudów ale potrzebny  jest mi w tym celu dyspozycyjny M o co nie łatwo, więc póki co muszę cieszyć z samego faktu posiadania tych skarbów.

Powstały w międzyczasie nowe bombki i lampion, zdjęcia robione przed chwilą,  wątpliwej jakości ale na prawdę szkoda mi teraz czasu na sesję zdjęciową a nie mam  namiotu bezcieniowego do zdjęć, poza tym nie potrafię ich robić.Mam nadzieję że coś  widać.




Witam nowych gości, dziękuję za wszystkie komentarze i życzę Wam miłego spokojnego ciepłego tygodnia.

34 komentarze:

  1. Prześliczne bombeczki , takie delikatne.
    pozdrawiam
    a wygranej zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne prace, ja do tych bombek to nie miałabym cierpliwości więc tym bardziej podziwiam! :)
    Pozdrawiam i serdecznie gratuluję wygranej w Candy:)
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądają te bombki.
    Gratuluję wygranej!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu,cieszę się Twoją wygraną razem z Tobą !
    A Twoje bombeczki...no cuda!Cudeńka!Ale tym razem jak zobaczyłam te reniferki to wymiękłam...Reniferki kocham!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu gratuluje wygranej,prace jak zawsze urocze,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu, gratuluję wygranej!
    Skarby zrobione z sercem zawsze ogromnie cieszą :).
    Piękne, delikatne bombki zrobiłaś.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ... ach, te Twoje bombeczki koroneczki ... śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombki - marzenie. Prześliczne są:-)))I gratuluję wygranej:-)))
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wspaniałej wygranej :)! i nowe bombki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Wam kochani dziękuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne są i takie delikatne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej! Bombeczki przepiękne, a lampion naj naj naj......
    Uściski :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej. Bombki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :)
    A bombki są zachwycające ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej... też stałam w tej kolejce :)
    Z tych pokazanych najbardziej podoba mi się lampionik, myślę, że pięknie będzie wyglądał wieczorkiem ze świeczką.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje wygrania candy:) lampionik świetny. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. bombki rewelacja! wyglądają jak ażurowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy M. Ci będzie szafę budował na te przygarnięte cudeńka? Ja bym zażądała :)) Bombki zachwycające:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafę niekoniecznie, ale musi mi powiesić drążek na którym powieszę te skarby:)

      Usuń
  19. Gratuluje wygranej, piekny prezent:) Bombki są niesamowite, szczególnie ta z reniferami jest cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bombastyczne te Twoje bombeczki ...jakby z koroneczki. Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne bombki i zdjęcia. Widać wszystko.
    Szczególnie podoba mi się ta pierwsza.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Joasiu, podziwiałam Twoją wygraną, jest piękna - gratuluję! Czyżbyś namawiała M. na nowe łóżko???:)))))
    A bombki bombowe i wystrzałowe, po prostu cudne!
    Ściskam Cię i dziękuję......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namawiałam ale nic z tego, za to obiecał że mi powiesi drążek na którym umieszczę te cuda, jak znam życie to trochę potrwa dla tego prezentuję je na zdjęciach Joasi

      Usuń
  23. Gratuluję pięknej wygranej:)))No a te Twoje bombki i lampiony są dla mnie tak urocze, że jak zawsze brakuje mi odpowiednich słów do zachwytów.
    Posyłam moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nie swieta, a Ty juz prezenty zbierasz...to sie nazywa "miec szczescie" :) Gratuluje :)
    Ozdoby choinkowe jak juz wspominalam w jednym z poprzednich postow, bardzo efektowne a o "klopotach ze zdjeciami" tez cos wiem, bo sama ledwo, ledwo sfotografowalam moje "dzielo"...pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Sabinko ja się tak z tych zdjęć tłumaczę bo jak chciałam swoje prace kiedyś wstawić do internetowej galerii to mi odpisano że zdjęć nie potrafię robić, w związku z czym nie można ich wystawić:)

      Usuń
  25. Ja! Ja! Ja znam skądś te reniferki!!!!! ;) Wszystko śliczne jak zawsze i ta wygrana.. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje, fajowe prezenty dostałaś! A bombeczki wspaniałości, takie delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję wygranego candy :)
    a bombeczki - no cóż... wieje nudą ;) znowu same śliczności! w tych wycinankowych jesteś już ekspertką, aż miło na nie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.