środa, 7 listopada 2012

I mokro i wieje, czyli jesienna szaruga

Ale na szczęście za oknem, praca w domu  ma swoje dobre strony, po raz że sama sobie mogę regulować kiedy co mam zrobić, po dwa nie muszę  wychodzić z domu w taką pogodę jak dzisiaj . A te złe strony,  z pracy tak naprawdę nie wychodzę, papiery fruwają po całym domu razem z komputerem, kalkulatorem i katalogami.
Ale za to pracodawca  mnie nie skarci jak sobie w międzyczasie jakąś bombeczkę zrobię :)
To plon właśnie takich pracowitych dni:)



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze, witam nowych gości.
Do miłego:)

71 komentarzy:

  1. Tak to prawda są uroki ale i wady pracy w domu,przepiękne Te twoje zawieszki.Widać po blogach,że zima i święta tuż ,tuż.Pozdrawiam na przekór paskudnej pogodzie, cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo podle dzisiaj na dworze, rozglądałam się po blogach i faktycznie już taki czas nastał na zimowe ozdoby.

      Usuń
  2. Przepiękne są...pasowały by na moją wymarzoną choineczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne!I Ty takie cuda będziesz miała na choince?Wszystkie piękne...ale ta w kwiatuszki aż dech zapiera(choć trochę ją zakryłaś ;))
    Buziaki Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula a M powiedział że ona jest wiosenna nie zimowa dlatego ją schowałam:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Drogi M, nie ma nic bardziej Bożonarodzeniowego niż kwiaty ;)

      Usuń
  4. Bombeczki są śliczne. Bardzo dekoracyjne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Są niesamowite! Przepiękne, zazdroszcze talentu:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty mnie nie kokietuj tylko się bierz do roboty:)))))

      Usuń
  6. Asieńko, chyba muszę powiedzieć po raz kolejny że JESTEM ZACHWYCONA TYMI BOMBKAMI!!! Są tak delikatne i eteryczne, oryginalne i pomysłowe!! CUDO! Najładniej prezentują się w grupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oxi Ty to potrafisz moje serce miodem osłodzić:)

      Usuń
  7. no tak pracować to sobie można :) bardzo ładne bombki, masz fajne pomysły na nie, każda inna - każda piękna! tak jak napisała Oxi - w grupie prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia dla Maksia taką z bałwankiem mogła byś zrobić:)

      Usuń
  8. Piękne rysunki na bombeczkach wykonałaś!Jakie one są różne, a zrobione tą samą techniką.
    Podziwiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie bo każdy może wykonać jakiś prosty rysunek chociażby sięgając do dziecięcej lektury.

      Usuń
  9. Szkoda, że tak nie potrafię.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd wiesz, czy próbowałaś?:)))

      Usuń
  10. Śliczne, naprawdę :)
    Wyglądają ja oszronione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że masz takie skojarzenia, miałam takie same

      Usuń
  11. Ta z kwiatkami jest jak dla mnie najpiękniejsza:) Wszystkie razem super wyglądają. Tak troszeńkę tej pracy w domu Ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu tak jak pisałam taka praca w domu ma swoje dobre i złe strony, otwierasz oczy i o czym rozmawiasz w łóżku o pracy, idziesz spać tak samo, praca nigdy się nie kończy.

      Usuń
  12. Śliczności, delikatne i oryginalne! Dla mnie jesteś Wspaniałym Wymyślaczem Nowych Pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne i takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle piękne prace. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko nie potrafię robić frywolitek, to próbuję w ten sposób:)

      Usuń
  15. Tyle bombeeeczek:D Będziesz musiała nam swoją choinkę pokazać koniecznie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju jakie to piękne! Genialne wręcz! Jestem zachwycona, pewnie zaraz zakupię szklane bombki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie one piękne są, wprost cudowne, a wszystkie razem wyglądająbosko, ta anielska jest przepiekna!!! ach jaka Ty zdolna jesteś. rozbawiłas mnie machnięciem bombeczki za plecami szefa:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza że to M jest szefem:)hi hi

      Usuń
  18. Zazdroszczę pracy w domu, choć może w pewnym momencie chce się do zgiełku, ale jednak zazdroszczę a bombki super zwłaszcza, że robione jakby w robocie.Toć to luksus!!

    OdpowiedzUsuń
  19. ile bombeczeek:) Będziesz musiała pokazać nam swoja choinkę koniecznie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie będą wyglądać na choince....Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawitałam dziś do Ciebie po raz pierwszy i na pewno nie ostatni!
    Niesamowite te bombeczki. Dziękuję za kursik, na pewno spróbuję choć to wycinanie nożykiem nie brzmi łatwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że do mnie zajrzałaś, nie nastawiaj się źle, na pewno dasz sobie radę:)

      Usuń
  22. Ojej jakie one są piękne, pozdrawiam. A co do pracy w domu... fakt wychodzić nie trzeba, ale poganiać trzeba się samemu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesz, czsem mi się tęskni za wyjściem do jakiejś pracy, ale skoro już nie muszę, to się pogodziłam, a w takie dni, tylko się szalem mocniej otulam i ani mi się śni wychodzić. Za to Twoje bombki śnią mi się nader często ostatnio:)) Pięknie porobione. Próbowałaś je jakoś podświetlać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie zabieram się za lampion:)

      Usuń
  24. Bombki pomysłowe(dziękuje za receptę - być może skorzystam), wyglądają jak oszronione ! No i sprawiasz, że częściej myślę, że do świąt czas się szykować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sobie wyobrażam te cuda które spod Twoich rąk wyjdą:)

      Usuń
  25. Witam i zapraszam po odbiór wyróżnienia:) pozdrawiam ciepltuko

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne ,takie delikatne ,wykonane bardzo precyzyjnie -super !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu dziękuję, miło mi że Ci się spodobały

      Usuń
  27. Jakie piękne! bardzo delikatne i eleganckie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Teraz to i te tasiemki, ktore Cie "wkurzaly" zmienilas i calosc prezentuje sie rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko takie drobiazgi mogą zepsuć całą radość:)

      Usuń
  29. Kochana, ruszyłaś do ataku jak maszyna!!!. A wszystkie są prześliczne!!!Zdolniacha z Ciebie ogromna.
    Buziaczki, ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ach cudeńka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczne są :)Bardzo mi się podobają
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjny efekt,technika jest bardzo ciekawa.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Uroczy ten Twój plonik:))Zwłaszcza te serduszka.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknościowe. Świetny pomysł i cudowny efekt końcowy.
    Gratuluję bo inwencja twórcza godna podziwu. Bardzo mi przypadły do gustu :) :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.