wtorek, 13 listopada 2012

Gwiazdobranie i dawanie

Czyli po co mi te wszystkie bombki, zostałam zaproszona przez naszą blogową koleżankę Beatę Koc do wzięcia udziału w fajnej imprezie, tyle mi naopowiadała  że dałam się namówić, zwłaszcza że to nie tylko kiermasz .
Zresztą zobaczcie jak wita nas strona tego przedsięwzięcia


Komu pomagamy?
Chorym i niepełnosprawnym dzieciom – mieszkańcom Józefowa – podopiecznym Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”. To nie są anonimowe osoby, to nasi sąsiedzi, koleżanki i koledzy naszych dzieci. Choroba może dotknąć każdego z nas lub naszych bliskich, a wtedy każdy z nas może potrzebować pomocy.

Do tej pory mogliśmy wesprzeć finansowo siedemnaścioro dzieci.


No i czy można odmówić zapraszam również Was na tą imprezę dla chętnych link z informacjami http://www.gwiazdobranie.pl/

Tak więc na licytację powstała ta bombka, musicie mi uwierzyć w realu wygląda lepiej niż na zdjęciu:)



Oprócz tej zrobiłam odmienne niż ostatnio serducha, bo przecież ludzie mają różne upodobania prawda?
Może te też się spodobają.



Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, za Waszą obecność i doping, jesteście prawdziwą siła mobilizującą mnie do działania.
Do miłego:)

38 komentarzy:

  1. Myślę, że bombki się spodobają. Są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te rysunki na bombkach są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno się spodobają. Już rozumiem, skąd w tak krótkim czasie tyle fantastycznych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ,a jakby inaczej z Twoich rąk:)!
    Bardzo lubie ,gdy oprócz szykowania stroinych dekoracji i prezentow na święta ..pamiętamy o innych . My tez co roku w każde świeta staramy się dac kawałek czegoś komuś ,kto potrzebuje pomocy lub serca ,bo jest sam ze swoimi problemami. Piękna akcja .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mona niestety w moim mieście nie ma takich inicjatyw, dobrze że chociaż po sąsiedzku:)

      Usuń
  5. Znowu cuda!! A ja dziękuję , Ty wiesz za co. Tylko pamiętaj, że i tak moje musi być na wierzchu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko nie będziemy się licytować:)

      Usuń
  6. No, no , no przepiękne i tyle.....a serduszka z aniołkami szczególnie. BeA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ci przypadły do gustu

      Usuń
  7. piękne bombki i piękny gest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombka jest rewelacyjna, serca urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko miło mi ze Ci się spodobały:)

      Usuń
  9. Mamonku, wszystkie śliczne, co do jednej. A ja zobaczyłam, że mi zniknął komentarz u Ciebie pod poprzednią notką- pewnie nie zdążył się zapisać jak mnie elektrycy z sieci wyrzucili na zbity pysk. A pisałam tam,że ten Mikołaj z marchewka to dla wegetarian zapewne, ale ja też lubię taka marchewkę do chrupania. Jestem pewna, że wszystkie bombki znajdą nabywców, bo naprawdę są b.b.ładne. Dziś rybka koi trafiła do jubilatki i wiem, że się spodobała. No i najważniejsze - nikt takiej broszki nie będzie mieć!
    Buziaczki, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wcale mnie dziwi że się spodobała,fajne w tych naszych poczynaniach jest to że to nie powtarzalne egzemplarze:)

      Usuń
  10. Joasiu bardzo się cieszę że wspierasz akcję w naszym Ziutkowie,
    ja jestem ciągle dumna z Gwiazdobrania i dawania.

    Buziaki, no i oczywiście bombki jak zwykle mistrzowskie :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że chociaż przy takiej okazji dajesz znak życia:)

      Usuń
  11. Fajna akcja, a ten motyw aniołkowy na serduszkach strasznie kocham :)) Bombki zrobiłaś prześwietne! Buziaki Dobra Kobieto :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj druga dobra kobieto, ja ubolewam tylko że moim mieście nic podobnego się nie dzieje

      Usuń
  12. Cudowne bombki i świa, dobrze, że mimo kryzysu i stresów dnia codziennego Dobre Dusze wspierają potrzebujących. Piękne zdjęcia, ale nie oddają rzeczywistości:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe co miałaś na myśli :)))w tej pierwszej części swojego komentarza :)

      Usuń
  13. Piękna akcja, piękny gest i piękne bombki profesjonalne i pewną ręką zrobione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie aż tak, ale dziękuję za miłe słowa

      Usuń
  14. Asiu jak pięknie wkraczasz w okres przedświąteczny,widzę,że też hołdujesz zasadzie- dawać lepiej niż brać.Przedmioty jak zawsze urocze będą zdobywać serca nabywców.Pozdrawiam i przesyłam buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką mam nadzieję, nigdy nie wiadomo po której stronie się znajdziemy:)

      Usuń
  15. Wiesz Kochana, już sama nazwa tej akcji jest wspaniałą.
    Prace które z tej okazji poczyniłaś są przeurocze.A że jest w nich dodatkowo okruszek Twojego serca, więc ta wartość materialna zapewne będzie odpowiednia:)))
    Serdeczności mnóstwo Ci posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. może zechcesz jakieś swoje cudo przeznaczyć na aukcję dla chorego na raka Marcinka?

    http://www.facebook.com/events/494493233901674/?ref=ts&fref=ts

    mam nadzieję, że znajdziesz się tutaj kilka dobrych dusz.

    OdpowiedzUsuń
  17. eh... jest tyle potrzebujących dzieci i nie tylko... piękne masz serce Mamon!
    piękne prace zrobiłaś na szczytny cel

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie inicjatywy. błagam o przypomnienie kiedy ta licytacja - to są poniekąd MOI sąsiedzi też :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Babki sa przesliczne, naprawde super:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie ozdobione, a cel bardzo mi sie podoba :)
    Mam nadzieję, że wstep na impreze jest wolny, bo kto wie .... może dam radę dojechać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Na Gwiazdobranie i Dawanie czyli Szósty Przedgwiazdkowy Jarmark Ogólnojózkowy wstęp jest oczywiście WOLNY!

    Serdecznie zapraszamy 9.12.2012 od 13.00 do 19.00 do Gimnazjum nr 1 w Józefowie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Serduszka mnie urzekły!!!!! Twoja "produkcja" bombek jest niesamowita. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.