poniedziałek, 29 października 2012

Ucieszyły mnie Wasze komentarze

I wcale nie za sprawą ilości, a raczej zrozumienia, skoro Wam się podobają te moje wytworki a mają to być przyjemne słodkości to też postanowiłam do mojego candy dorzucić jeszcze taką parkę, co wy na to?




Zaraz też uzupełnię  w poście o candy

Na prawdę cieszę się że założyłam bloga, że poznałam tyle fajnych i ciekawych osób, że mogę podziwiać co robicie i mówić do M-" pędzę do moich blogowych koleżanek" wzbudzając tym samym opiekuńczy uśmiech:)
Do miłego.

26 komentarzy:

  1. Ja jestem za!!! CUDEŃKA :):):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności! Baaardzo podoba mi się ten pomysł aniołkowo-serduszkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zachwycona pomysłem! Tym bardziej chciałabym aby los się do mnie uśmiechnął :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przesliczne sa sercowe ludki ... pozdrawiam ciepluteńko

    p.s mój maz mówi ze blogowanie to nałóg ale pozytywny hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. No i wypadałoby teraz dzień i noc trzymać za siebie kciuki...Asiu!Przecież ja mam bieżnik na już do zrobienia...a zmniejszać swoich szans nie chciałabym... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciebie cieszy blog, a nas Twoje prace i wysilek, ktory w nie wkladasz. Bo przecie kazda z nas zostawia czastke siebie w kazdym "tforku". A przeciez o to chodzi zeby miec jakies zadowolenie, zeby poprawic samopoczucie, byc moze nauczyc sie jeszcze czegos "na stare lata" jak to lubisz pisac...:) A wiec TAK TRZYMAC! Do dziela :) Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja się ciesze , że mogę podziwiać tak oryginalne wytwory twoich rąk..:)) pozdrawiam ..z usmiechem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności, o żebym to ja .....)

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak ja się cieszę, że założyłaś bloga i mogę podziwić Twoje wyroby!:) Śliczne serduszka, mają cudowne buziaczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dobry pomysł:) teraz tylko zaciskam kciuki żeby "maszyna losująca" się dobrze sprawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są śliczne więc dobrze je dołączyć do candy. Zwycięzca na pewno się ucieszy z takich ładnych zawieszek. A może szczęście uśmiechnie się do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne serca :) Bardzo urokliwe :) Pozdrawiam ciepło i zapraszam na swoje mini candy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne serduszka!!!!
    bardzo bardzo mi się podobają:-))))

    OdpowiedzUsuń
  14. co ja na to? ja na to, że byłoby cudnie, gdybym została posiadaczką wszystkich słodkości :) aniołki świetne, w super kolorystyce i jakie mają minki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że wszyscy jesteśmy jak najbardziej za :D Oj i już wiem, gdzie znalazłyby swoje miejsce:) Ach rozmarzyłam się:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne cudności! Jesteś kochana, dorzucając te skarby do nagrody! Przepięknie wychodzą Ci te anioły! A brąz z różem wymiata...
    Buziaki dla Ciebie i pozdrowienia:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ładniutkie! super! pozdrawiam i obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna parka,słodziaki !!! I w moich kolorach :)) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bylam tu dzis u Ciebie, poogladalam sobie bloga i poszlam,,zapomnialam komentarza napisac a podoba mi sie wiele rzeczy u Ciebie.Teraz wrocilam..a no stare babcie tak maja...hiihihih..ladnie i zachecajaco. masz na blogu...sliczne candy, piekne mebelki..udane decu,Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybaczcie mi ale dzisiaj podziękuję Wam ogólnie, cieszę się że do mnie zaglądacie, witam kolejnych gości i idę szyć kolejne cudaki. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj szyj , szyj Kochana bo widać ,że vena Cię nie opuszcza:) A TE SERDUSZKOWCE są niesamowicie urocze.
    Bałwan zdecydował się na odwrót:)))
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne te aniołki! Jeszcze nigdzie takich nie spotkałam, a przecież aniołów tyle wokół jest :) Twoje są bardzo oyginalne i niepowtarzalne! Dlatego bardzo się cieszę, że będą nagrodą; może się uda je zdobyć :) A co do blogowego świata przyjaźni to nie wyobrażam sobie dnia bez odwiedzenia wszystkich blogowych przyjaciół, nawet jak nie ma czasu na komentowanie to chociaż szybko popodglądam zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trafiłam do Ciebie niedawno, ale od razu bardzo mi się spodobało :) Masz wiele tak różnorodnych pomysłów, naprawdę inspirujących :) Sama lubię coś-niecoś pogrzebać przy domowych drobiazgach (choć tego akurat niewiele na moim blogu) i bardzo sobie cenię, gdy trafię na kogoś kto ma nieograniczoną wyobraźnię i pomysły w tym temacie :)
    Aniołki są śliczne, dorobię sobie podobne do pary moim ubiegłorocznym choinkowcom, jeśli nie masz nic przeciwko temu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.