niedziela, 28 października 2012

Takie małe co nieco

Czyli ozdoby choinkowe, zima za oknem jakoś zmobilizowała mnie troszkę do działania, nic skomplikowanego, tak dla sportu parę choinek i serduszek . Na niedzielny uśmiech  i poprawę nastroju:)
Pozdrawiam Wszystkich niedzielnie, moc ciepłych uścisków bo zimno i pada...




W kolorach przeze mnie nie lubianych ale niektórzy nie wyobrażają sobie świat bez czerwieni, więc im dedykuję moje materiałowe zawieszki:)
Przepraszam że nie wszędzie zostawiam komentarze ale zaglądam.


32 komentarze:

  1. Choinki zaskakują oryginalnością, świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko, kiedyś widziałam kaktusa w ten sposób uszytego więc sobie pomyślałam że choinkę też można:)

      Usuń
  2. Świetne te Twoje "małe co nieco" :)
    Pozdrawiam i życzę miłej niedzielki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne to,,co nieco" i już świątecznie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Danielo, dawno Cię nie było, przesyłam pozdrowienia

      Usuń
  4. Niektórzy nie wyobrażają sobie Świąt bez czerwieni...o tak Boże Narodzenie to u mnie zawsze czerwień zieleń i złoto. Choć miałam kiedyś dużą potrzebę na odmianę i było raz beżowo biało złoto i raz biało niebiesko srebrno. Ale tylko raz, bo było jakoś tak...smutno...
    Wspaniałe choinki, widzę je 1 raz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj duszko, skoro tak twierdzisz, że ta czerwień jest obowiązkowa to ja słucham:)
      A choinki są po prostu moim pomysłem dlatego ich nie widziałaś

      Usuń
  5. Dobry pomysl i choc ja tez nie z tych, co to uwielbiaja czerwien, ale akurat swieta Bozego Narodzenia bez czerwieni i zieleni sa jakies takie wyblakle. Najbardziej lubie choinke w takich wlasnie kolorach; czerwono-bialym-zielonym no i najlepiej w paski albo krateczke :)Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry pomysl i choc ja tez nie z tych, co to uwielbiaja czerwien, ale akurat swieta Bozego Narodzenia bez czerwieni i zieleni sa jakies takie wyblakle. Najbardziej lubie choinke w takich wlasnie kolorach; czerwono-bialym-zielonym no i najlepiej w paski albo krateczke :)Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko ja jakoś z czerwienią jestem n bakier, to takie głupie skojarzenie z przeszłości, jak byłam małą dziewczynką mama stale mnie ubierała w czerwone ubrania i po prostu mam wstręt.
      No ale ewentualnie na choince może być

      Usuń
  7. Fajniusie te ozdoby.Ja też lubię czerwień na choince.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Asieńko...Ty masz doskonałe pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne wytworki w ładnych kolorkach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwień, złoto, srebro, zieleń, i biel to kolory bez których nie ma
    Świąt Twoje co nie co jest milusie-orginalne choinki[czerwone]
    Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy muszą być zielone:)Zielona będzie ta właściwa:)a może też nie

      Usuń
  11. Asieńko zachwycasz coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i faktycznie świąteczne ozdoby :)) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł - lubię ten rodzaj kraty, kojarzy mi się ze świętami właśnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mi też, zupełnie nie wiem czemu:)

      Usuń
  14. Ja należę do tych którzy uwielbiają te kolory:)))śnieg ozdoby jakoś tak świątecznie się zrobiło,na dodatek w piecach rozpalone:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł! Te choineczki w kratkę prezentują się w swojej prostocie rewelacyjnie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zdrowie Asieńko? Ozdoby śliczne, choinkom dodałabym tylko bombki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję pomysłu na choinkę. Fajnie, że wymyśliłaś cos swojego, teraz jak u kogoś zobaczę taka choinke będę wiedziała, że to Twój bywalec:) z komenatrzy wynika, że jestes w zdecydowanej mniejszości jeśli chodzi o antymaptię czerwoną ale faktycznie gdybym tak często jak Ty była ubierana na czerwono to tez pewnie wolałabym każdy inny kolor! Serduszko też piękne, pozdrawiam Cię mocno i ciepło na te śnieżne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ozdóbki bardzo ładne.W zieleni choinki ta czerwień będzie się pięknie prezentowała.I to serduszko jest śliczniutkie.
    Lecz widzę Kochana,że bardzo długo dałaś swojemu kręgosłupowi wolne:)))))Ale rozumiem Cię:)))))
    U mnie przed oknem powstał dzisiaj wielki bałwan.Nie mam nic do niego, ale chyba nie myśli pozostać do wiosny:))))
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi się niezmiernie podoba materiał, z którego zrobiłaś te ozdoby! śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jestem oryginalna - Urocze świąteczne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.