czwartek, 11 października 2012

Podusia i coś

Oj wyrabiam się w ogromie pracy, może to prawda że im więcej zajęć tym człowiek jest lepiej zorganizowany. Nie wiem czy wy też tak macie, ale  jak gonię w piętkę i każda minuta jest na wagę złota to lepiej ten czas wykorzystuję, jak go mam tylko ciut więcej to chodzę jak mucha w smole i nie bardzo potrafię się pozbierać, a czas jakoś tak przecieka mi przez palce.

Mam nadzieję że grypa poszła precz i będę mogła wrócić do normalnego działania, bo jak kobieta w domu dwa dni chora to teraz nie wiadomo w co ręce włożyć, więc szyję gotuję sprzątam załatwiam różne zaległe firmowe sprawy, no i zaglądam w między czasie na Wasze blogi żeby mi czasem coś nie umknęło.

Jak obiecałam tak pokazuję doszyłam jeszcze dwie poszewki w paseczki.




Loni ja widać wpychał się w kadr więc niech mu będzie, niech kocie ma swoje pięć minut.


Ach zapomniałam, jakiś czas temu od moich panów kupiłam metalową tace ,która została poddana przeróbce, a efekt tych przeróbek tak się prezentuje


Coś mi się zdaje że macie już dosyć tych moich szarości i niebieskości, a wiecie że dzisiaj był dzień świra :)?
Dobrze że to już prawie północ.
Miło mi, że potwierdzacie swoją obecność komentarzami, do miłego.

44 komentarze:

  1. Piękny komplet poduszek ,ładnie wyglądają na sofce.Ciszę się,że czujesz się lepiej.Z tym brakiem czasu i niezorganizowaniem się w zupełności się z Tobą zgadzam, buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Taca wyszła ładnie,te szarości pasują do tego klimatu co jest za oknem. Szary jest dobrym potem tłem do kolorowych dodatków..:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podusia w paseczki świetnie pasuję do poprzednich, "ożywia" całość :) Twoje szarości nigdy mi się nie znudzą bo są piękne. Taca super Ci wyszła. Cieszę się, że wracasz do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie daję się, bo i specjalnie nie mam wyjścia:)
      Buziaki

      Usuń
  4. Ta taca do decupage? Na pierwszy rzut oka myślałam, że to ceramika, więc możesz być dumna ze swego dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te podusie masz :).... taca cudowna

    OdpowiedzUsuń
  6. Materiały odlotowe, w paseczki super a szarości jak już pisałam uwielbiam i nigdy ich dość ;)!!! A taca śliczna, jak to zrobiłaś???
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwyczajnie:) pobieliłam nakleiłam serwetkę, zrobiłam spekania dwuskładnikowe i polakierowalam. Buźka

      Usuń
  7. Świetna kolorystyka tych poduszek!W ogóle podoba mi się ich "niby" prostota :)
    A taca jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mam przyzwolenie na kolejne szare i niebieskie akcenty?
      Dzięki Ulu

      Usuń
    2. Nakazać nie mogę...ale uprzejmie proszę ;)

      Usuń
  8. Te piękne podusie wyglądają na baaardzo mięciutkie:) Az chce mi się do nich głowę przytulić;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja dzień świra miałam wczoraj, jak chyba 4 razy musiałam odgrzewać obiad kolejnym powracającym do domu mieszkańcom :D myślałam, że zwariuję :D
    taca wygląda wspaniale! choć nie mam zielonego pojęcia jak ją zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu to dekupaż, jakby co to służę pomocą

      Usuń
  10. Wszystkie poduchy wspaniałe, w cudnych delikatnych kolorkach;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ta pasiasta poducha śliczna!! Bardzo przypadła mi do gustu :)
    Wiesz jest takie chińskie przysłowie: "Brakuje Ci czasu, to weź dodatkowe zajęcie", więc coś jest w tym co piszesz:)
    Taca cudowna, wcale nie nudzisz kolorami, szczerze mówiąc za mną niebieski chodzi jakiś czas, coś holenderskiego mi się marzy... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz to poczęstuje Cie serwetką mam kilka takich tematycznie podchodzących

      Usuń
  12. ja tam nie mam dosyć ani szarości, ani niebieskości w Twoim wydaniu :) poduchy świetne! taca bardzo mi się podoba, powinnaś dawać zdjęcie przed i po!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podusie slicznie sie prezentują a taca wygląda wyborowo

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne poszewki! szczególnie ta z rowerem wpadła mi oko:)
    a taca rewelacyjna!!!
    pozdrawiam i z przyjemnością zostaję na dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj jesteś 200 obserwatorką, proszę o adresik na email, wyślę jakiś drobiazg.NIE PRZEJMUJ SIĘ CANDY TO ZUPEŁNIE INNA SPRAWA :)

      Usuń
  15. I znowu podusie... Świetne!
    A taca wygląda rewelacyjnie. Może nie to natchnie na zrobienie sobie tacy? Moja kupiona około 3 lata temu i czeka na wenę ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Aga moja też troszkę leżała zanim się za nią wzięłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie wtuliłabym swoją boląca głowę w jedną z tych podusi ... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też im mniej mam czasu tym lepiej go wykorzystuję :)
    Poduchy świetne a taca obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne!!! Uwielbiam Twoje szarości, nigdy mi się nie znudzą:).
    A taca cuuuuuuuuudna! Gapię się i gapię... Joasiu, masz wenę!
    Ja jestem w totalnym wirze miotania się, właśnie wróciłam do domu po całym dniu i sama nie wiem, za co się zabrać, tak jestem zmęczona...
    Ściskam Cię ze wszystkich sił! I dbaj o siebie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa ta taca pasowałaby do Twoich zasłonek :)
      Jakoś się nie daję :)

      Usuń
  20. Bardzo lubię Twoje szarości i niebieskości,a że dziś dzień świra to odczułam w pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja nawet nie śmiałam pisać o wszystkim co się wydarzyło :)

      Usuń
  21. Taca super!!! Podusia też ładna, ale wolę, jak Ci pisałam tylko dwukolor- szarość i biel. To tylko jeden w roku jest dzień świra? Ja to mam cały rok świra, każdy dzień mam świrnięty. Nawet jeśli danego dnia nie mnie dopadanie, to kogoś z kim mam akurat do czynienia.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ cudna ta taca... jak ją zrobiłaś? Decu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już doczytałam, że decu... możesz być dumna z tej pracy, na pierwszy rzut oka kompletnie nie wygląda na metalową i decu. Piękna

      Usuń
  23. O, widzę niebieściutkie różyczki! Pięknie ozdobiona taca! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak ja uwielbiam poduszki - Twoje piękne są :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.