sobota, 20 października 2012

Jesienne pudełko na herbatę i takie tam różności

Masa porcelanowa wessała mnie do reszty,gdzieś tam dosychają główki kolejnych aniołków i anieliczek, a w międzyczasie zrobiłam jesienne pudełko na herbatę, napis to oczywiście masa porcelanowa.
Zachwyca mnie widok za oknem dlatego zdjęcia w jesiennej scenerii.




Śmieszne te literki troszkę jak powycinane precelki, M ma ostatnio niezły ubaw, zagląda do mojej pracowni i pyta dzisiaj na obiad mamy aniołki, podkładki czy pudełka? Na szczęście z uśmiechem od ucha do ucha.Wiem, wiem przesadzać nie można, wiec dzisiaj się oddaje pracom domowym jak już tylko zamieszczę tego posta, żeby nie podpaść domownikom muszę o nich troszkę zadbać.
Ale muszę Wam też pokazać pierwsze malowane ręcznie podkładki, zaczęłam od takich maleństw, mam nadzieję, że malujące dziewczyny bardzo mnie nie wyśmieją, ale szczerze powiem liczę na konstruktywną krytykę, to moje pierwsze malowanki więc będę wdzięczna za szczerą ocenę.





Jeszcze mam do wszystkich prośbę, na starociach za 10 zł kupiłam takie cuda jakby ktoś miał bądź znalazł korek albo pompkę i chciał się ich pozbyć proszę o kontakt. Jak się nie uda to trudno i tak się z nich cieszę.


Pozdrawiam wszystkich serdecznie, witam nowych gości którzy zechcieli na chwilę się zatrzymać i życzę miłego weekendu.
Słońce podobno gwarantowane:) i ciepełko też.

49 komentarzy:

  1. Herbaciarka bardzo dobrze się prezentuje. Troszkę literki przypominają precelki a nawet ciasteczka, ale jak najbardziej jest to odpowiednie do pudełka z herbatką. Malowane podkładki są śliczne. I wyglądają bardzo profesjonalnie (choć malowaniem się nie zajmuję). Mam pytanko jakie farby wykorzystałaś do namalowania tych piękności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akrylowe AMSTERDAM.Z tymi pięknościami to bym nie przesadzała, dużo pracy jeszcze przede mną, ale miło mi że Ci się spodobały.

      Usuń
  2. Herbaciarka urocza, a podkładki słodkie.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem podkładek, więc zacznę od nich. Są śliczne i nie przesadzam, też lubię konstruktywną krytykę, ale w nich nie ma co krytykować. Ja też dołączę się do pytania: Jakie to farby? Herbaciarka wraz z literkami przeurocza. Korka nie mam, przykro mi:( Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akrylowe te same które używam do cieniowania.:) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Herbaciarka prezentuje się bardzo elegancko. Delikatny wzór, jaśniutkie cieniowanie, ciekawe literki.
    Podkładki są przepiękne, masz talent.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:)ale z tym talentem to bym nie przesadzała

      Usuń
  5. Z tej samej masy miałam zamiar zrobić koraliki, ale jakoś mi się odechciało. Podkładki zrobiłaś tak delikatnie, jakbyś używała do tego suchych pasteli lub
    lub akwareli a nie akrylu. A literki na pudełku wyglądają wielce zabawnie.
    Wszystko zrobiłaś piękne.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że ja też myślałam o zrobieniu kaboszonów i nie wiem czy tego dzisiaj nie spróbuję:)

      Usuń
  6. Joasiu korek mam tylko zwykły korkowy po winie ^^) akuratnego niestety nie.
    Napis rzeczywiście kojarzy się z ciasteczkami :)
    Podkładki zostawiłam na deser, bo moim skromnym zdaniem, są BARDZO udane i na pewno wyjątkowe.
    Słonecznego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu ale masz chęć pomóc:) to się liczy najbardziej.

      Usuń
  7. podkładki artystyczne, piękne ! pozdrawiam, eWA

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł z napisem na herbaciarce, podkładki natomiast, to małe dzieła sztuki - bardzo mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale mam świadomość że do dzieła sztuki to mi jeszcze daleko:)

      Usuń
  9. Aśka! Herbaciarka śliczna! A podkładki...sama namalowałaś??????? Piękne! Artystką jesteś niesłychaną...Ja w życiu bym takich nie namalowała:).
    A nic pasującego do flakonika nie mam.....
    Ale się rozwijasz! Ja dopiero wróciłam po całym dniu szkolenia i przygotowuję się psychicznie do gotowania obiadu na jutro (bo też mnie nie będzie).
    Buziaki i pokazuj zawsze wszystko, co zrobisz!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UUU przykre, praca, praca, praca, podkładki malowałam sama :) ale to dopiero wprawki.

      Usuń
  10. No Kochana, u mnie na pewno nie licz na żadną krytykę.Nie potrafię kłamać, a te podkładeczki malowane, mnie zauroczyły:))))Są piękne!!!!!!
    Pudełeczko bardzo mi się podoba.Ale patrząc na nie mam jakieś skojarzenie:)Co by było gdyby był napis herbata i herbatniczki:)Chyba ta fajna faktura napisu kojarzy mi się z herbatnikami.A może jestem po prostu głodna:)
    Szkoda,że nie mam takiego korka ani pompki,ale będę miała na uwadze.
    Pozdrawiam cieplutko i serdecznie.Miłej niedzieli:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się te literki kojarzą z precelkami lub paluszkami w każdym bądź razie konsumpcyjnie:)

      Usuń
  11. ...traigo
    ecos
    de
    la
    tarde
    callada
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION
    MAMON

    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE LEYENDAS DE PASIÓN, BAILANDO CON LOBOS, THE ARTIST, TITANIC SIÉNTEME DE CRIADAS Y SEÑORAS, FLOR DE PASCUA ENEMIGOS PUBLICOS HÁLITO DESAYUNO CON DIAMANTES TIFÓN PULP FICTION, ESTALLIDO MAMMA MIA,JEAN EYRE , TOQUE DE CANELA, STAR WARS,

    José
    Ramón...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny i smaczny pomysł na napis na herbaciarce:)Podkładki jak malowane, sama chciałabym tak umieć malować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam bawić się w malowanie, ja przyglądałam się obrazkowi i malowałam jego fragment.

      Usuń
  13. Jeżeli to Twoje pierwsze malowanie, to nie wiem co mam powiedzieć? Jetem pod ogromnym wrażeniem!!! super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko tyle że mogę próbować dalej...

      Usuń
  14. Jak ja lubię te Twoje skrzyneczki, piękne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. No no no to się porobiło! Przez tyle czasu nie ujawniałas swojego talentu malarskiego, że powinnam się obrazić. Przecież Ty masz złote dłonie! Początkowo myslałam, że źle przeczytałam, myslałam, że tylko cieniowanie malowałas a kwiaty to serwetki więc czytam raz jeszcze a tu proszę... cud na cudami, podkładki są przepiekne! masa perłowa też fajna, nigdy nie miałam z ądo czynienia, fajnie ten napis zrobiłaś, aż chce się go schrupować, w ogóle to pudełko jest fajne, te filiżaneczki są słodziakowe. co do pompki lub korka to nie mam takich rzeczy ale będę czujna, czasem chodzę do takiego komisu meblowego, w którym bywaja rózne drobne rzeczy za 2zł, nie wiadomo od czego i nie wiadomo po co, może wśród nich akurat będzie pompka... nie wiedziałm, że znasz hiszpański o ile to był hiszpański komenatarz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu cieszę się, Twój komentarz popycha mnie do dalszego działania.
      Tyle ciepłych miłych słów. Przesyłam uściski.

      Usuń
  16. Joasiu, ja już za Tobą kochanieńka nie nadążam. Jeszcze nie zdążyłam ochłonąć po masie porcelanowej i cudeńkach Twoich z nią roli głównej, a Ty mi już fundujesz następną niespodziankę!!! Prześlicznie malujesz!!! Mówi Ci to nauczycielka plastyki. Prace są celujące. Ciekawe czym mnie jeszcze zaskoczysz? Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu potrzebna mi jesteś i Twój optymizm, nadal jesteś taka zapracowana?

      Usuń
  17. Asieńko ale masz talent w łapkach , podstawka tulipanowa to piękno w pięknie.Gratuluję maluj i zachwycaj nas ciągle, buziaki, dobrej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariolu tyle miłych słów na mnie spłynęło, dziękuję

      Usuń
  18. Asiu...to Ty jeszcze tak cudnie malujesz?Absolutnie pięknie!
    Herbaciarka prześliczna.A że ciasteczka i herbatka są prawie nierozłączne to napis wpasował się idealnie ;)
    Niestety nie mam żadnych koreczków ani tym bardziej pompek.Buetelczki są jednak urocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko kiedyś mi napisałaś że tylko szczerze komentarze zamieszczasz, więc trzymam się tego rękami i nogami. Buziaki

      Usuń
  19. Nieeeee....no wymiękam...nie przestajesz mnie zadziwiać... To mają być Twoje pierwsze próby malowania??? jestem pod wrażeniem!! Czekam na więcej, więcej, więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oksanko będzie więcej, bo mi się to malowanie nawet podoba, na razie małe formy bo boję się zacząć czegoś większego ale może pomalutku, małymi kroczkami...

      Usuń
  20. No, Kochana, skoro to Twoje pierwsze malowane kwiaty, to ja nie wiem, jak będzie dalej... Artystka z Ciebie pierwsza klasa! Super te kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  21. Joasiu, krytyki ode mnie nie usłyszysz na pewno, jeżeli są to pierwsze prace malowane to ... ja czekam na kolejne i doczekać się nie mogę.
    Z tych dwóch, tulipan mnie zachwycił.
    Co do masy porcelanowej... już zakupiłam skrobię... a więc może będę lepiła i ja. Te literki są urocze, i smacznie się prezentują na tej ślicznej herbaciarce.
    O korku będę myślała... jakby co dam znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko a ja Ci muszę napisać, że to Ty w jakimś sensie za tym stoisz, z taką lubością patrzyłam na Twoje prace, że aż odważyłam się spróbować. :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  22. Pięknie zmalowałaś podkładki :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Malowanki są bardzo udane ;) Jeśli pierwsze, to znaczy, że masz talent, więc go ćwicz - takich rzeczy nie można marnować. Mi się bardzo podkładeczki podobają!

    OdpowiedzUsuń
  24. jesienna herbaciarka w tej scenerii, oświetlona promieniami słońca (??) prezentuje się ślicznie, piękna, rzadko spotykana na pracach żółta, optymistyczna kolorystyka, a te precelkowe napisy prezentują się pysznie ;)
    jeśli chodzi o podkładki... ja nie skrytykuję, bo nie znam się na malowaniu, za to mogę napisać, że mi się bardzo podobają, pięknie namalowane, jak żywe, z każdym szczególikiem... tak jak napisała Impresja - takiego talentu nie można marnować - idź również w tą stronę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu doba za krótka by móc sprostać, chciałaby dusza do raju, tyko jej grzechy nie dają,- tak mawiała moja babcia jak robiłam 10 rzeczy na raz i zawsze coś po drodze gubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. :) eh... wiem coś o tym, a doba nie z gumy - rozciągnąć się nie da ;) ale małymi kroczkami do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  27. W pierwszej chwili pomyślałam, że podkładki są wykonane w decu, z serwetek, a tu pełne zaskoczenie - pięknie namalowane! W sprawie korków nie pomogę, sama mam kolekcję takich starych flakoników i wiele z nich nie ma pompek, albo w bardzo złym stanie. I właściwie pogodziłam się z tym, że raczej nigdy nie dokupię 'fabrycznych' pompek, za to mam pomysł na pompki domowej roboty z wykorzystaniem giętkiego wężyka, gruszki z akcesoriów niemowlęcych;)) i tasiemek lub sznureczków. Ale pewnie nigdy nie zrealizuję;) A teraz jak coś kupuję, to raczej ze szklanym korkiem.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.