niedziela, 14 października 2012

Dwa pudełka

Tym razem pudełka jedno z przeznaczeniem na listy drugie na przybory do szycia. Nie mam pojęcia czy spełnią oczekiwania, wolę jak ktoś ma możliwość obejrzenia pracy i zdecydowania "o to mi się podoba, nie chcesz się go pozbyć", przynajmniej wiem że reakcja jest spontaniczna i faktycznie przedmiot przypadł do gustu. A tak to są niepotrzebne nerwy i stres i ciepłe brązy, ja prawie nie używam palety ciepłych barw. No nic pokażę Wam powód mojego niepokoju.






59 komentarzy:

  1. Myślę,że Twój niepokój jest nie uzasadniony.Tematyka dekoracji wyraźnie rozróżnia pudełka nie są przeładowane dekoracjami ,jak dla mnie super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo powiedzieć ale dziękuję za dobre słowo

      Usuń
  2. Mnie by się podobały bardzo, pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełka są piękne! Nie mogą się nie podobać! Zarówno pierwsze jak i drugie ;) Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zaglądam choć nie zawsze komentuje, bo już nie daję rady a nie lubię takich zdawkowych komentarzy

      Usuń
  4. Piekne pudełka, wybieram pierwsze, jest super:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja też jestem bardziej zadowolona z tego pierwszego, moze to na skutek rozmiarów

      Usuń
  5. Śliczne pudełeczka:)Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne! Niepokój powinien iść spać......Pudełka są absolutnie ciepło-brązowe i delikatne! Z pewnością wzbudzą zachwyt!
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu nie zaznam spokoju dokąd nie odezwie się nowa właścicielka. Buziaki

      Usuń
  7. No niestety, nie zawsze jest taka możliwość.Rozumiem Twoje obawy bo sama często przeżywam te dylematy:)
    Pudełka mnie się podobają bardzo.zarówno pierwsze jak to drugie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutko ale wiesz że to nie wystarczy że Tobie się podobają, czekam na reakcjęzamawiającej. Buziaki

      Usuń
  8. świetne ... ze szczególnym wskazaniem na pierwsze ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś mi umknął Twój komentarz, dziękuję ja też jestem bardziej zadowolona z pierwszego, ale na wizerunek ogólny wpływa chyba wielkość tego drugiego to skrzynka jest dość duża.

      Usuń
  9. Mamonku, oba są świetne, pasujące do swego przeznaczenia.Wiem, czasem się człowiek nie dopyta dokładnie co to ma być i wtedy obawy czy się spodoba są w części uzasadnione, ale tak naprawdę to Ty zawsze robisz piękne rzeczy, więc skąd ten Twój niepokój? Dekoracje są z gatunku informacyjnych,kolory delikatne, wszystko stonowane. No wiesz, gdybyś na wierzch pudełka na listy dała dekorację z kurcząt lub trawki zielonej, to wtedy Twoje obawy,czy rzecz się będzie podobała, pewnie mogłyby być nawet uzasadnione. Naprawdę są ładne i z pewnością będą się podobały.
    Miłego,;)_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj żeby to było takie proste, każdy ma jakieś wyobrażenie własne, które w zderzeniu z rzeczywistością nie zawsze wychodzi na korzyść tej drugiej. To trochę jak szycie na miarę idziesz do krawcowej kupiłaś materiał który ci się podoba wymyśliłaś krój i niby wszystko powinno być ok. Mierzysz sukienkę i okazuje się że wcale Ci się nie podoba.

      Usuń
  10. Śliczne pudełeczka, przecież Ty same piękności tworzysz, po co sie denerwować!!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego powodu co już napisałam Anabell.Ale dziękuję

      Usuń
  11. Nie wiem jak mogłyby się nie podobać....
    Piękne wyszły!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. No...moje spełniłyby!O mamuniu jakie piękne!!! Nie mam słów żeby wyrazić zachwyt...cokolwiek napiszę nie odda mojego zachwytu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula Jak nie odezwie się pani dla której je robiłam albo nie będą się jej podobały to jedno Ci wyślę:) bo co będę z nimi robiła :)

      Usuń
  13. Prześliczne pudełka!!!! ale to na przybory do szycia z różanym motywem skradło moje serduszko - cudne jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, a już myślałam że tylko to na listy się wszystkim podoba. Dzięki

      Usuń
  14. mi się bardzo podobają..:)jestem miłośniczką ciepłych barw..muszę i ja usiąść do zabawy w decu ,przydaje się na jesienne wieczory..Pozdrawiam artystkę:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne gustowne pudełka, które zawsze będą modne i wygodne. naprawdę nie musisz się niczym niepokoić no chyba, że osoba obdarowana nie ma dobrego gustu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Ci Asiu wyszło, nie rozumiem, skąd ten niepokój. Bardzo mnie zainteresował wpis o fabryce porcelany. Spotkanie na kawce z samym właścicielem - toż to prawdziwa gratka. Uwielbiam ludi z pasją i zazdroszczę Wam wspaniałego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak Kasiu to bardzo miłe spotkanie i na długo zamieszka w mojej pamięci.

      Usuń
  17. pudełeczka piękne i wiem ile pracy kosztują.Zresztą twoje prace zawsze podziwiam więc czym tu sie martwić???
    pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Och skąd ja to znam. Często osoby zamawiające mają całkiem różne wyobrażenie o przedmiocie. My- robiący- mamy swoją wizję, kupujacy swoją.
    Dobrze, cze najczęściej padają stwierdzenia: o wyszło jeszcze ładniej niż się spodziewałam ;-)
    I tak będzie z Twoimi pudełeczkami. Bo śliczne są i całkiem w ...moim stylu ;-)
    Jednak mogę wtrącić 3 grosze? Wewnątrz drugiej szkatułki, wokół kapelusza jakieś smugi są? Cóż to? Czy tylko na zdjęciu jakieś coś wylazło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga to nie szkatuła jeno pudło prawie 30x40, te smugi mi na zdjęciu wychodzą przy lampie, a że zdjęcia robiłam wczoraj wieczorem więc flesz włączał się automatycznie tworząc taką aureolkę:)

      Usuń
  19. Nie masz absolutnie powodów do obaw. Pudełka są tak piękne, że nawet, gdyby zamawiający nie całkiem to miał na myśli, to na widok tych pudełek zupełnie zapomni o swojej pierwotnej wizji. Bo Twoja jest doskonała. Zwłaszcza pudełko na listy - cudne! Doskonale jednak rozumiem Twoje obawy, sama miewam podobne i tak jak Ty najbardziej lubię oddawać moje prace po takim właśnie "o, jakie fajne..." Wtedy wiem, że trafiam w gust.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Miro miło by było spełniać oczekiwania, wzbudzając jeszcze to westchnienie zachwytu, ale to troszkę tak jak z szyciem na miarę nie zawsze materiał i fason zapewniają o powodzeniu i zadowoleniu z uszytego ubrania.

      Usuń
  20. Szkoda, że rzadko sięgasz do ciepłych barw, bo pieknie je komponujesz. Te dwie skrzyneczki wyszły cudownie. Dopracowane, a nie przesadzone, w sam raz. Choć rozumiem Cię też nie lubię pracować "pod dyktando", lubię jak przedmiot ma w sobie mnie:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pudełka są śliczne. Mi przypadły do gustu i myślę, że nowy właściciel też będzie bardzo zadowolony. Piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę że nie masz powodów do niepokoju, pudełka są bardzo ładne:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyszły, i motywy muszę przyznać dodałaś znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  24. Niepokój zupełnie niepotrzebny ,pudełka są fantastyczne!!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. u la la! ale cudeńka! myślę, że Twoje obawy są zupełnie bezpodstawne, prace są super, mają śliczne motywy, piękny kolor drewna, świetne cieniowania, dodatki w postaci tabliczek i koronki to takie kropki nad "i", ja tam biję Ci za nie ogromne brawa!!! świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu nie wiem z jaką częstotliwością ludzie sprawdzają pocztę, pewnie bardzo różnie to jest, ja wysłałam zdjęcia i na razie czekam na odpowiedź, dlatego tak często tu zaglądam:)
      Buziaki

      Usuń
    2. życzę, żeby wkrótce sprawdzili i się odezwali :*

      Usuń
  26. Asiu śliczne są oba:)Twoje obawy to po prostu skromność artysty-one nie mogą się nie podobać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu Twój komentarz to miód na serce, ale sama wiesz że ludzie mają różne upodobania

      Usuń
  27. Piękne pudełka, bardzo ładnie i z umiarem ozdobione - jestem zachwycona drugim:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Asieńko, pudełka jak marzenie! Nie chcesz się ich pozbyć??
    Jak widać, ciepła paleta barw, również ma swoje zwolenniczki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.