poniedziałek, 8 października 2012

coś tam pomalutku robię

Choróbsko paskudne mnie dopadło i trzęsę się jak osika na wietrze, ale pod koniec ubiegłego tygodnia coś jeszcze udało mi się zrobić, uszyłam trzy poszewki na poduszki i zrobiłam pudełko niczym z brazylijskiego serialu. Jeszcze  zostały mi do uszycia dwie poduszki do kompletu  w paseczki bo jakoś tak smutno z samymi szarymi i kremowymi, ale pewnie jak skończę to pokaże cały zestaw. Pudełko okazało się kiepskiej jakości więc kombinowałam żeby te nierówności wyglądały  w miarę naturalnie, no cóż efekt pozostawiam bez komentarza.Dziękuje wszystkim za odwiedziny serdecznie witam nowych gości, którzy postanowili zatrzymać się chwilkę i pooglądać a czasem słówko napisać.

Niestety szaruga za oknem nie pozwoliła mi na zrobienie lepszych zdjęć. Do miłego :)





Acha i przypominam o rozdawajce :)

59 komentarzy:

  1. Bardzo fajne poszewki a pudełeczko jest cudne, świetnie zestawione kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko wspaniałe. Ja tam żadnych niedociągnięć nie widzę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko coś tam widać, ale nie przeszkadza to w użytkowaniu, na różne przydasie się nadaje:)

      Usuń
  3. Pudełko ładne, wcale nie skojarzyło mi sie z brazylijskim serialem:)). Poduszki w tych szarościach:)Krzesło, na którym leżą wpadło mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do krzesełek możesz zajrzeć tu
      http://pomidzyziemiiniebem.blogspot.com/2012/08/moje-przerobki-cd.html

      Usuń
  4. Piękne poduszeczki, ja akurat uwielbiam szary, więc dla mnie bomba, a pudełeczko idealne!!!! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, my na razie sie trzymamy !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że lubisz szarości bo ja jakoś mam ostatnio wrażenie że tylko biel króluje, a ja z nią jakoś jestem na bakier:)podoba mi się jedynie u innych ot takie skrzywienie.

      Usuń
  5. Ojej, Kochana kuruj sie, wypoczywaj, a M. niech Ci herbatkę robi:)Życzę zdrowia:) Poduszki cudowne, zazdroszczę krawieckiego talentu... Pudełko bardzo romantyczne, przesłodkie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M herbatki robi, po wczorajszej z nalewką malinową całą noc nie spałam.:)

      Usuń
  6. Poszewki na poduszki bardzo fajne i ładnie zestawione kolorki. Razem prezentują się pięknie. Efekt końcowy pudełeczka jest bardzo dobry. Widać, że przezwyciężyłaś trudności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu z takimi przeziębieniami nie ma żartów,trzeba to wykurować i wyleżeć.Herbatki,cytryny, miód,maliny trochę czosnku i będzie dobrze.Jakbyś sobie chciała zrobić pudełko specjalnie postarzałe to by zawsze coś nie wyszło a tak masz cudowne pudełeczko nadszarpnięte zębem czasu, jest super.Szarości poduszek za pewne świetnie komponują się z Twoimi nowymi mebelkami.Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariolu wszystkie te dary natury, występują teraz w moim jadłospisie, co do pudełka to bardzo mi się podoba Twoja interpretacja:)

      Usuń
  8. Joasiu poduszki są przepiękne! Siwa skradła moje serce, jest po prostu idealna. Pudełko też bardzo fajne, nie wiem o co Ci chodzi z tymi niedociągnięciami. Ściskam cepło i zdrówka dużo Ci życzę, papa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu takie słowa w Twoich ustach, sama przyjemność

      Usuń
  9. Joasiu ta szara jest cudna. I ten mebel na której je prezentujesz...
    Pudełeczko chyba nie takie złe, nie przesadzaj... pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko miło mi że przypadła Ci do gustu, ten mebel to stara kanapa którą bardzo lubię i zastanawiam się czy ktoś podejmie się zmiany tapicerki bo już jest poprzecierana.

      Usuń
  10. Śliczne poduszki, podobają mi się wiązania!:) A skrzynka bardzo ładna, gdzie tam widzisz jakieś nierówności?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymaj sie kochana i zdrowiej jak najszybciej, poszewki świetne a pudełeczko jak zwykle niezwykłej urody, czekam z utęsknieniem jak zrobisz swój łapacz snów, napewno bedzie sliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się za niego wziąć, bardzo by mi się przydał teraz:)

      Usuń
  12. Podusie śliczne i pudełko też:))pozdrawiam i zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduchy wspaniałe, uwielbiam taką prostotę;)
    Zdrówka zyczę;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduchy są cudowne! A i pudełko piękne i te zgaszone kolory, po prostu wspaniałe!
    I pozwolę sobie przypomnieć, że to nie są nierówności, ale zamierzone efekty, dzięki którym pudełeczko wygląda na stare.....
    Dbaj o siebie, ściskam mocno i ciepłe myśli przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu wiesz że Tobie jestem w stanie uwierzyć?:)

      Usuń
  15. Trzymaj się ,ja tez po podrózy nie lepiej się czuje..Oczywiscie Sandomierz był piękny ..za chwile wstawię zdjecia ..moze jutro..?:) Podusie piękne..a brazylijski motyw :)) uroczy..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)No to musimy się teraz wykaraskać z tej grypy.Czekam na zdjęcia.

      Usuń
  16. Bardzo ładne poduchy - delikatne i eleganckie.
    Zdrowiej i dbaj o siebie - uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. podełeczko jest prześliczne i te podusie cudeńka ach ta pogoda ... pozdrawiam cieplutyeńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda niby nie jest taka zła jak na tą porę roku.

      Usuń
  18. Mamonku, ponoć grypa zaczyna rozrabiać, więc może i Ciebie zaatakowała.Słuchaj Dziewczę, wysilam wzrok i wysilam i niczego złego się w tym pudełku dopatrzeć nie mogę, czy idzie o to, które jest na tym zdjęciu czy o jakieś inne? A poduszki w paseczki nie rób, lepiej utrzymaj to w szarościach i bieli, bez łączenia kolorów. Tak jest po prostu elegancko i ładnie.I kuruj się, kuruj, pij 3 razy dziennie herbatkę ze świeżego imbiru, miodu i cytryny.Ma działanie wiruso- i bakteriobójcze.
    Buziaki, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o herbatce ze świeżego imbiru, ale mogę sobie podogadzać za Waszym przyzwoleniem, w dodatku mogę zrzucić wszystko na grypę:)

      Usuń
  19. Joasiu, poduchy są piękne. Takie jak Ty skromne, delikatne, eleganckie i urokliwe. Pudełeczko też bardzo mi się podoba. A kwiat imponujący, pierwszy raz widzę tak ciekawie kwitnącą roślinę. Dużo zdrówka życzę. Buziaczki. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nie widzisz tego a ja się rumienie jak jabłko na jabłonce:)

      Usuń
  20. Podusie pięknie zrobiłaś, szczególni ta z pęknięciem i kokardkami baaardzo przypadła mi do gustu. Mamonku, a o co chodzi z tym brazylijskim serialem? Bo jak dla mnie pudełeczko pierwsza klasa, śliczne, delikatne a nie przesłodzone.
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oksanko taka troszkę frywolna ta podusia, prawda?

      A ja mam wrażenie że przelukrowałam i że to nie pasuje do pudełka które ma wyszczypane, powycierane krawędzie.

      Usuń
  21. Ja również pomyślałam ,że nastąpiła pomyłka i nie o to zdjęcie z pudełeczkiem chodzi:)))))No ale gdy się jest perfekcjonistką, to trudna sprawa.
    Poduszki również bardzo mi się podobają.
    Trzymaj się Kochana,nie daj się choróbsku.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutko przytulam Cie cieplutko bo zawsze Twoje ciepłe słowa są dla mnie ważne.

      Usuń
  22. Ja też wypatrywałam pudełka rodem z "Izaury"(przyznaję oglądałam z wypiekami na twarzy),ą tu takie różane cudeńko:)Poduchy super i w bardzo fajnych kolorkach.Zdrówka Asiu-zakichana i zasmarkana koleżanka Ci mocno życzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja też pamiętam Izaurę i te szeptane i wykrzykiwane kwestie, ach co to był za hit. Cieszę się że pudełko przypadło Ci do gustu. Buźka

      Usuń
  23. Pudelko wyszlo idealnie, przynajmniej na zdjeciach tak to wyglada. Uwazam ze roza i te przetarte troche pasy pasuja wspaniale do siebie. Praca bardzo romantyczna i efektowna...
    Poduszki w modnej teraz gamie kolorow, ja tez bym dodala jakies mocniejsze kolorki, zeby calosci dodac charakteru, ale Ty juz o tym wiesz, wiec tylko na efekt koncowy poczekac musze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Te wypieki Kasiu to z tego zasmarkania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne pudełeczko. Duuużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  26. poduchy śliczne! podoba mi się zestawienie szarości z bielą, pięknie wykończone! pudełeczko tak Ci się udało ozdobić, że absolutnie nie dostrzegam żadnych niedoskonałości! piękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak pokazujesz elementy wystroju Twojego domku,to wyobrażam sobie ze mieszkasz w pałacyku...i niech tak będzie!Jest tak idealnie,tak pięknie...
    Pudełeczko jest przesłodkie.
    Dużo zdróweczka Asiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula nie jest to pałacyk to mały dom w którym jest dużo zebranych pamiątek zakupionych niechcianych przez innych staroci i troszkę własnych wytworów, ot i wszystko

      Usuń
  28. Odkąd kupiłam maszynę do szycia lubię podglądajć jak coś jest uszyte. Świetny sposób na te zawiązywane troczki!
    W ogóle poduszki pierwsza klasa. Pasowałyby mi do nowej sypialni (co ją będę teraz remontowć ;-) Będą królowały szarości...
    A pudełko "brazylijskie" pięknie wyszło. I malowanie na wieku i te pasy... Miód malina ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do odgapienia, miło mi będzie jak pochwalisz się podobnymi:)

      Usuń
  29. Twoje piękne poduchy przypomniały mi, że moje czekają na wykończenie :))) Wiesz co, Mamonku, te paseczki na pudełku sprawiły, że ono wcale takie brazylijskie nie jest. Fajnie to skomponowałaś, jest świetne :)) Buziaki. Przegapiłam rozdawajkę, lecę sprawdzić, czy się załapię, pa, Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie piękne poszewki! Cieszę się bardzo, że trafiłaś do mnie, bo dzięki temu ja trafiłam do Ciebie:-)))
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  31. cudna ta szkatułka, taka delikatna

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.