wtorek, 11 września 2012

Różne odcienie szarości

Jakiś czas temu Ewa zamieściła na swoim blogu kursik, jakoś umknął mojej uwadze, ale w ostatnim wpisie ponownie przypomniała o drukowaniu na serwetce, więc czym prędzej musiałam sprawdzić jak to w moim wydaniu wyjdzie, zwłaszcza że jej ostatnie prace taki zachwyt we mnie wzbudziły.Jak to na gorącą głowę przystało środek nocy i do dzieła, oczywiście co tylko wpadło pod rękę po kolei przybierało szaro czarne barwy i było pokrywane kolejnymi motywami drukowanymi na serwetkach, nie myślałam że tak n=mnie ta zabawa wkręci. Ewkiki dzięki Ci oto plon, do którego dorzuciłam swój nowy chustecznik i przybornik na komodę. Pozdrawiam wszystkich serdecznie, dziękuję za komentarze które nadal pozostawiacie pod moimi postami i do miłego.









Informacja o grafikach, z których korzystam w pasku bocznym.

24 komentarze:

  1. Joasiu Twoje prace są cudowne, zakochałam się w nich i teraz wzdycham:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace... druk na cieniuchnej serwetce? Czego to człowiek nie wymyśli... a do tego jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka zabawa, na prawdę polecam teraz pójdą na warsztat pudełka po butach:)

      Usuń
  3. Cudnie wyszło nie ma co, nawet nie wiesz jak miło jest popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiula! Aleś poszalała:)))). Piękne prace! Cudnie Ci wyszło,zdolna jesteś niesłychanie!
    Ja mam w głowie jeden pomysł z grafikami, mam nadzieję, że niedługo się wezmę! Buziaki przesyłam i czekam, co jeszcze zrobisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś a to zawdzięczam Tobie, myślę że jeszcze troszkę poszaleje :)

      Usuń
  5. Cudowne odcienie szarości...najulubieńsze moje;)) piękne prace!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, to się dwie miłośniczki szarości spotkały :)

      Usuń
  6. Uwielbiam szarości - piękne prace, pracowita Kobieta z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle przepiekne prace, ale Cię ta szarość wzięła, muszę przyznać, że chustecznik i przybornik wyszły bardzo elegancko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, żebyś wiedziała że te szarości jakoś mnie otuliły i puścić nie chcą :)

      Usuń
  8. Muszę koniecznie zobaczyć na ten kursik...JA drukowałam na papierze ryżowym pierwszy raz;-))Ale wydaje mi się,ze muszę tę sztukę jeszcze udoskonalić.pozdrawiam serdecznie i podziwiam Twoje piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu wszystko takie subtelne i stonowane:)Pięknie Ci to wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Joasiu wśród tych Twoich przepięknych szarości. Bardzo ale to bardzo mi8 się podobają.
    Wzruszyłam się tak do "łezki w oku" najpierw, oglądając przepiękny użytek jakiego dokonałaś z tych "drobiazgów". Bukiet piękny, zarówno jak i świeczniki.
    No a ten bukiet z okazji TAKIEJ ROCZNICY:)))) Cóż TU można dodać poza Życzeniami Zdrowia.
    Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam, dziękując jeszcze raz za podtrzymywanie na duchu i miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie szarości wyszły i te grafiki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny decupage! Ja tak nigdy nie będę umiała... :(
    Ja dwa dni temu wytargałam lampion od Ciebie z pudełka i już go sobie oglądam...wiem,trochę za wcześnie,ale tak raduje oczy...

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne prace! ta skrzynia z rowerem jest świetna! boczki ozdobione po mistrzowsku! a połączenie kwiatów i roweru na górze bardzo zgrabne :)
    eliptyczne pudełka też mi się podobają, użyłaś na nich drugiej warstwy serwetki? motyw serwetkowy nie odciąga uwagi od napisu, a jednocześnie zdobi..
    a chustecznik i przybornik na komodę wpasowały się idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Asieńko!!! Jakież piękne Twoje szarości!!! Sudo!

    OdpowiedzUsuń
  15. same piękności i ta komódka superowa pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za śliczne różności, pudełka, pudełeczka... prawdziwa artystyczna dusza z Ciebie!!!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mojej krainy

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.