środa, 19 września 2012

Kolejna durnostojka albo kurzozbieracz jak kto woli

Jadę sobie na czterodniowe wakacje, więc z pewnością nie będę Was w tym tygodniu więcej zanudzać, dla odreagowania po szydełkowaniu zrobiłam taką  butelczynę na nalewkę i od razu lepiej mi się zrobiło. Mam też nadzieję że obraz za oknem się zmieni, a zresztą nie ważne, grunt że ja zmienię otoczenie na kilka dni. Może nawet jakąś relację przygotuje jak wrócę. Pozdrawiam zatem wszystkich serdecznie, dzięki za wspólne poszukiwanie Aniołów, myślę że czekają na mnie w Sandomierzu :)
Do miłego.




47 komentarzy:

  1. Piękna ta butelka - już sobie wyobrażam jak smakuje jej zawartość.
    Udanego wyjazdu i odpoczynku.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała butelka. Ostatnio bardzo mnie one interesują, bo niektóre nalewki dojrzały do rozlewania. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko zgromadzę kilka dla Ciebie.

      Usuń
  3. Butelka cudna :) Udanej zabawy życzę i relację przywieź nam koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko przywiozę mam nadzieję relacje, ściskam Cię cieplutko.

      Usuń
  4. Butelka - super!
    Miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Butelka jest cudna!!!!
    Joaśka - odpoczywaj, oderwij się od codzienności i odetchnij pełną piersią!!!!!!!!! Zmawiam pogodę dla Ciebie:)))
    Buźka siarczysta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa mam nadzieję że masz względy szczególne tam gdzie ją zamawiasz :) Buziaki

      Usuń
  6. Ale piękność powstała!
    Odpoczywaj Asieńko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna..zazdroszczę tego Sandomierza:)..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mona wsiadaj w powóz i do Sandomierza :)

      Usuń
  8. Butelka śliczna. Życzę udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko krótkie więc muszą być intensywne :)

      Usuń
  9. Butelka piękna, mam prośbę zabierz mnie ze sobą.Ja na nic nie mam czasu a na wyjazd nie mogę sobie jeszcze pozwolić, ale jeszcze trochę.Odpoczywaj i podziwiaj okolice i Sandomierz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariola z ochotą, zjawiasz się u mnie wieczorem a rano jesteśmy w Sandomierzu :)

      Usuń
  10. Fantastyczna! =D
    Wypoczywaj i wracaj do nas szybko z nowymi siłami i pomysłami ;p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  11. Butelczynkę weź dla Ojca Mateusza:))) Miłej wyprawy i wracaj pogodna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam dla Ojca Mateusza, dla siebie w końcu coś wieczorem trzeba będzie robić

      Usuń
  12. mamonie, ale ci zazdroszczę wyjazdu... choć na kilka dni, kilometry od codzienności... jak to stawia na nogi :)
    uśmiechy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdrość,przecież Tobie też się udało wyskoczyć na chwilkę :)

      Usuń
  13. Buteleczka super.Ale najbardziej ucieszyła mnie wiadomość o tym czterodniowym odpoczynku:))Regeneruj siły i wracaj pełna optymizmu.
    Serdeczności mnóstwo posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna jest ta butelka! z czego zrobiłaś obramowanie i te zawijasy wokoło napisu? przepięknie pocieniowana :)
    naładuj bateryjki i wracaj do nas z relacją, głową pełną nowych pomysłów i pozytywną energią :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kejti -wycinanki pl znajdziesz tam mnóstwo wzorów, ramek i etykietek do napisów na skrzyneczki, cieniowałam farbą olejną rozcieńczoną trochę rozpuszczalnikiem. Do odgapienia :)pozdrawiam

      Usuń
  15. Udanego wypoczynku i pieknej pogody :)Buteteczka wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. butelka jest świetna, bardzo mi się podoba:) życzę udanej wyprawy i oczywiście czekam na fotorelację. jeste, ciekawajakiego stróża przywieziesz sobie z Sandomierza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu postaram się sprostać i przygotować coś ciekawego. Nigdy nie byłam w Sandomierzu to też nie wiem czego się spodziewać, więc obie nie wiemy jakiego Anioła przytulę.

      Usuń
  17. Zycze ci abys te kilka dni spedzila bezstresowo i spokojnie, a wrocila wypoczeta i z glowa pelna nowych pomyslow. Wyobrazam sobie taka butelke na gzymsie jakiegos kamiennego kominka...jak to w starych, angielskich filmach bywalo :) A jesli i zawartosc bedzie rownie wspaniala jak i wyglad zewnetrzny - to pic az do dna :) Pozdrawiam cieplo, pa, mam tez od jutra 10 dni urlopu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko uzupełnię ja nalewką malinową, myślę że to stosowny trunek dla mojej butelczyny

      Usuń
  18. Och wypraszam sobie durnostojkę! Ta buteleczka jest przepiękna i ja to całe mieszkanie mogłabym mieć w takich :) Przepięknie postarzona, z wyczuciem i smakiem. Piękna ramka i napis. Całość po prostu idealna :) I nalewka z takiej buteleczki musi przepysznie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza że to będzie domowa nalewka malinowa, miło mi że Ci się podoba.

      Usuń
  19. Wcięło mi komentarz, pewnie z zazdrości o tę nalewkę malinową,która jest boska i wielce do niej ta buteleczka pasuje.
    Ładuj akumulatorki, czasem nawet tylko 4 dni są w stanie zdziałać cuda.
    Chyba będziesz miała pogodę niezłą, więc wypoczywaj.
    Buziaczki, ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna butelczyna, żadna tam durnostojka :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna buteleczka, jeszcze bardzeij uśmiałam się z nazwy..super;-))Udanego wypoczynku i niech Moc Aniołków będzie z Tobą.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Udanego wypoczynku! A butelka prześliczna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Asiu spóżnione,ale najszczersze życzenia wspaniałego wypoczynku,a każdy Twój wytworek to dla mnie finezja smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyszła Ci ta butelka! Ja wiele razy używałam papierowych ornamentów itp. a nigdy na butelce. A to błąd! Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  25. pięna buteleczka ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podobają Twoje prace. Butelka zauroczyła mnie. Na pewno znowu do Ciebie zaglądnę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.