środa, 15 sierpnia 2012

Losowanie

Zdałam się na maszynę, policzyłam chętnych którzy się zapisali i spełnili warunki, są obserwatorami i zdążyli się wpisać do końca wczorajszego dnia, Magdo z pewnością będę urządzała rozdawajkę dla szerszego grona, więc zapraszam zaglądaj, Edytko do następnego razu.

Niestety RANDOM postanowił że nie będzie współpracował, wylosowany nr to 11


Żeby nie przeciągać, jak dobrze policzyłam wypadło na KEJTI, gratuluję i proszę o adresik na maila.
Wszystkim życzę miłego świątecznego dnia, pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Mamonku, nie pisałam pod poprzednim postem, żeby nie mieszać. Bransoletka jest śliczna, ale nie w moich kolorach! Mam nadzieję, ze mi wybaczysz:).
    Buziaki i Tobie również miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu no co Ty, gdzieżbym się mogła pogniewać :))

      Usuń
  2. Gratulacje dla szczęściary!
    Asiu...czy wygramy czy nie zawsze fajnie próbować szczęścia :)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Kejti, pewnie uśmiech teraz rozjaśnia jej twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wierzę! naprawdę dostanę tą bransoletkę? cieszę się przeogromnie i jak zobaczyłam "KEJTI" to faktycznie uśmiechnęłam się od ucha do ucha :))) dziękuję Ci pięknie Mamonku :* jupi! jupi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Kejti.

    Fajnie tu u Ciebie:)), będę zaglądać. Wpadnij czasem do mnie :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.