wtorek, 10 lipca 2012

W bieli





Pozdrawiam i dziękuję że jesteście.

24 komentarze:

  1. trochę o zimie mi przypomniało i nawet aż mi trochę lżej w ten upał ;o) Bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję że jest na tyle uniwersalna że może cały rok cieszyć, dziękuję

      Usuń
  2. Nie no ja nie mogę!! To ta która ma lenia i takie tam... Uroczy koszyczek a ta bombka-lampion...pięknaaaaaaaaaaaaaaaa! Ogromnie lubię takie klimaty, przezroczystości, reliefiki...no wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w końcu kto mnie tym zaraził?

      Usuń
  3. Dosyć, że w mojej ulubionej bieli to jeszcze takie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymyśliłaś pięknie ten koszyk , nabrał takiej elegancji.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny koszyk i piękna bombka wygląda jak koronka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuuuuuuuuuuuuu Asia, ale ty hej do przodu widzę jesteś,
    mnie też zmęczyły upały, ale żeby zimę już wzywać...
    Tylko to cię usprawiedliwia że bombka naprawdę piękna:-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryś jak się lepiej przyjrzysz to zobaczysz że to lampion, pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  7. Ależ intrygujący ten lampionik... bo rozumiem, ze to nie bombka tylko lampionik...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Beatko że to dostrzegłaś, nie zrobiłam zdjęcia od frontu. Tak oczywiście to lampion.

      Usuń
  8. Przepiękna u Ciebie ta biel, lampion niesamowicie delikatny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna bombka!!!pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się i koszyczek.Ale ten lampion rewelacja!!!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna biel!!! Zaczynasz już sezon bombkowy? Czy upały spowodowały, że zatęskniłaś za zimą i chłodem białego puchu? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przedmiotom w tej bieli jest naprawdę ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. lampion mnie się podoba... ciekawe, jak wyglądałaby wersja letnia w twojej interpretacji:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. w bieli bardzo ładnie lampionikowi, musi dawać piękny efekt, jak jest rozświetlony :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.