czwartek, 12 lipca 2012

Lampiony i o pierwszej mojej wymiance

Oj czas coś nieubłaganie goni, już czwartek myślałam że tyle zrobię przez tydzień a tu się  nie da. Co będzie to będzie trudno.Robienie na siłę z reguły daje kiepskie rezultaty, więc odpuszczam, zrobię tylko to na co mam ochotę, po za tym co ja będę później z tymi wszystkimi rzeczami robiła, rodzina już obdarowana,znajomi również.

*
Za to trafiła mi się niebywała gratka bo Trili z Przyjemne z pożytecznym zaproponowała wymiankę. Pierwszą moją, bardzo to przeżywałam, zachwycają mnie chusty i czapki, które Ula robi więc bardzo się ucieszyłam z tej propozycji. Będę więc właścicielką pięknego zestawu na razie mogę Wam tylko pokazać zdjęcie chusty które Ula mi przesłała. Jest cudowna.

Z pewnością więcej zdjęć Ula zamieści na swoim blogu jak skończy już całość, zresztą co ja wam będę mówić, większość z Was zna i ogląda te cuda jeśli nie to koniecznie musicie zajrzeć.
Mnie Ula poprosiła o lampion zimowy, wiem że już dotarł na miejsce więc mogę i Wam pokazać nie psując niespodzianki.





No i na koniec pokażę naczynie wielofunkcyjne zastosowanie dowolne, może to być lampion, wazon. żardiniera co kto woli wykonana techniką 3D, nie cieniowałam papieru ryżowego . Mam wrażenie że gdybym to zrobiła naczynie zrobiłoby się zbyt ciężkie, a jest i tak dość pokaźnych rozmiarów.




Chyba macie już dosyć moich wpisów, ale dzięki że chcecie nadal do mnie zaglądać i komentować. Jeszcze tylko do końca tygodnia, potem relacja z imprezy i dam Wam od siebie odpocząć.
Mam nadzieję że chociaż co niektórzy dotrwali do końca. Pozdrawiam i do miłego.

34 komentarze:

  1. świetna wymianka super

    Moje serduszko wesołe,
    zawitało na Twoją stronę.
    Z uśmiechem na twarzy,
    bo Cię przyjaźnią darzy.
    Przyjaźń To również i uśmiech
    płynący prosto z Serca..
    Więc cieplutko Cię Pozdrawiam
    I Swój serdeczny uśmiech
    Dla Ciebie Zostawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ fajna wymianka!
    Co do ostatniego lampionu, to świetny pomysł i wykonanie! Ja też posiadam taki... lampion ( a nawet 2 szt) , ale za nic pomysłu nie miałam na niego. Jeden zrobiłam zimowy. Poprzyglądam się jeszcze Twojemu, może wena wróci ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie stał od dwóch lat, wreszcie się doczekał

      Usuń
  3. Kochanie,nie zawsze jestem chętna na wymiankę.Ale tutaj ryzyka nie było ;)
    Jestem bardzo zadowolona!Dziękuję!
    Bluszczowe cudo mnie zachwyciło!
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula chociaż jeszcze nie dotykam Twojej części to z powodzeniem mogę powiedzieć że cała przyjemność po mojej stronie.komplet wyszedł cudownie jak znam życie w realu będzie jeszcze ładniejszy

      Usuń
  4. Gratuluje wymianki .Pięknie oklejasz szkło .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wymianki, chusta przepiekna!!!
    Pomysł na lampion świetny!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusta piekna ale proszę obejrzeć na blogu Uli całość

      Usuń
  6. No co mogę powiedzieć...mogę tylko pozazdrościć takiej wymianki!!!
    Lampion 3D pięknyyy!!ja jednak zrobiłabym leciutkie,delikatne cieniowania pod listkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro mistrzyni tak myśli to spróbuję

      Usuń
  7. Masz rację, Mamonku, nic na siłę. Ja nawet sil, żeby się siłować po tych upałach nie mam :))) Gratuluję pierwszej wymianki! ja mam to już za sobą , ale emocje towarzyszące temu przedsięwzięciu bezcenne!. "Będzie Pani zadowolona" :))) chusta i lampion pierwszej próby! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że będę zadowolona, wszak Ula piękne robi te dzierganki, dla mnie trudniejszy do zniesienia był niepokój czy zdołam się wywiązać i zrobić ozdobę zgodną z oczekiwaniem, mam nadzieję że się udało i będziemy obydwie cieszyć się, bo w tym wszystkim najpiękniejsze jest to że chce się też podarować kawałek siebie.

      Usuń
  8. bardzo ładne zdjęcie chusty:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymianka cudna, przepięknymi prezentami się obdarowałyście! Takie prace przykuwają uwagę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę fajna sprawa, pierwszy raz uczestniczę w takiej wymiance, zwielką satysfakcją

      Usuń
  10. Z przyjemnością do Ciebie zaglądam a chusta sliczna zazdraszam strasznie. Piękny lampion i naczynko przygotowałaś dla Uli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że zaglądasz.Ppozdrawiam

      Usuń
  11. Piękne szkło!!!Chusta przepiękna!pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ja również pozdrawiam

      Usuń
  12. Przecudny lampion, oglądałam już u Ulki ale chciałam jeszcze raz:)
    Komplecik od Ulki masz śliczny, aż zazdroszczę:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tak nie zazdrośćcie bo się jeszcze coś stanie :))

      Usuń
  13. Zimowy laMPION jest piękny..aż w te upały od razu małe orzeźwienie.LAmpion z bluszczem oczywiście zachwyca mnie doskonałością.Papieer ryżowy rwiesz na kawałeczki i przyklejasz???mnie jakoś zawsze nierówności wychodzą.Może to kwestia wprawy?pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Margerito i to wcale nie takie maleńkie jak będziesz naklejała to nie może kawałek na drugi zbyt daleko zachodzić, to wszystko.Ja również pozdrawiam

      Usuń
  14. Wymianka super!!! Chusta rzeczywiście niezwykła, podziwiam, bo ja mam za mało cierpliwości na takie dzierganie.A Twojej roboty szkiełka też godne podziwu.
    Mnie już pomału zaczyna brakować cierpliwości na decoupage, dobrze, że Ty ją masz.
    Buziolki dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne ,ten lampion jest wspaniały ,a chusta przesliczna , super wymianka !

    OdpowiedzUsuń
  16. No i znów za Tobą nie nadążam:)))Wymianka fantastyczna.Ale jak tak zdolne, dwie osóbki się porozumiały no to nie mogło być inaczej,tylko tak przepięknie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. no, na te letnie upały praca w zimowej tematyce, jak znalazł na ochłodę ;) a swoją drogą, jeszcze nie spotkałam w sklepie takich lampionów...
    wazon bluszczowy w technice 3D bardzo ładny i myślę podobnie, jak Ty o ewentualnym cieniowaniu... taki jak jest - jest super!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.