sobota, 21 lipca 2012

Kolejne podziękowanie

Tym razem Edycie z bloga http://decoupagejabloniee.blogspot.com/  ogólnie znanej jako Jabłonie, od której dostałam wyróżnienie.Edytko oczywiście jest mi bardzo miło że mnie wyróżniłaś .Mam nadzieję że nie muszę wyróżniać kolejnych blogów bo by mi zabrakło miejsca w tym poście.Życzę wszystkim odwiedzającym  spokojnej niedzieli, dużo słońca .
Kochani a to dla Was

Największe wyróżnienie to czas jaki poświęcacie na czytanie i komentowanie, za które dziękuję.

4 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję, wyróżnienie iście zasłuzone;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, największym wyróżnieniem są wizyty gości i chęć wyrażenia swojej opinii i doświadczeń w rozmowie. Gratuluję serdecznie i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżenienia:) długo mnie nie było w blogowym świecie i teraz widzę jak duzo sie u Ciebie pozmieniało, masz śliczny banerek, pozdrawiam i duzo słońca życzę:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.