środa, 11 lipca 2012

Ikona interpretacja własna

Wiem że ci którzy piszą ikony będą grzmieć na widok tego co pokażę ale przecież to dekupaż, każdy ma prawo do własnych interpretacji. Mam nadzieję że nikogo nie uraziłam, dziękuję Wam że jesteście, komentujecie, ja mam nadzieję że zaległości w odwiedzaniu Waszych blogów nadrobię po niedzieli.

A zapomniałam w poprzednim poście zamieściłam lampion nie bombkę. Miałam wizję żeby  zastosować go w ogrodzie, światło będzie pięknie przenikać przez wycięte ażury tworząc przyjemny nastrój. Faktycznie zdjęcia tego nie pokazują więc częściowo wprowadziłam Was w błąd. Wybaczcie, a wszystkim którzy wnikliwie obejrzeli i ocenili gratuluję i dziękuję.

Jeszcze raz serdecznie pozdrawiam i do miłego



15 komentarzy:

  1. No jak dla mnie piękna !
    A wiesz kiedyś jak byłam nastolatką to malowałam ikony u artysty który całkiem niezłe je sprzedawał . Mam teraz do nich sentyment ale jak dla mnie była to za żmudna praca , każdy listek na drzewie , każdy włosek czy kędziorek aniołka trzeba było malować cieniutkim pędzelkiem z wielka precyzją . A ty masz ikonę w dużo szybszy sposób , dlaczego nie ?!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Ps Lampion z poprzedniego posta jest cudowny , a wieczorem pewnie jeszcze piękniejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś Kasiu chciałam nauczyć się pisać ikony, zgodnie ze wszystkimi zasadami przy tym obowiązującymi, dzisiaj już mam poczucie że jest za późno:)

      Usuń
  2. Także robiłam dekupażowe obrazki z wizerunkami świętych :) Próbowałam malować ( bo pisaniem tego nazwać nie mogę :) i po raz drugi przegapiłam warsztaty pisania ikon...ale może kiedyś mi się uda ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci tego z całego serca, bo byłam zachwycona tą ikoną którą namalowałaś

      Usuń
  3. Ozdobiłaś deskę z tak wielka precyzją ,aż zadziwia.Co do techniki to różne dewocjonalia są tworzone w różnych technikach i na różnych materiałach .Więc nie ma o co się martwic ,uważam,że praca piękna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obrazek.Piękne tło to serwetka czy papier>
    Przepis na moje warjacje rabarbarowe to .Miałam 1,30 rabarbaru dodałam dwie duże garście truskawek ,Rabarbar pokroiłam i gotowałam z maleńka iloscia wody, po 1o minutach dodałam truskawki i znów gotowanie z 10 minut, potem sok z dwóch pomarańczy, sok z jednej cytryny, miałam jakieś pół melona żółtego więc tez wkroiłam na końcu cukier do smaku, mnie bardzo smakuje.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, tło to serwetka, za przepis jak i ciepłe słowa, serdecznie dziękuję.

      Usuń
  5. Cudowna!! Wiem co piszę, bo byłam w muzeum ikon w Supraślu (swoją drogą serdecznie polecam) i widziałam tam wiele pięknych obrazów:)) Tak sobie pomyślałam, że skoro to Ci tak pieknie wychodzi to dam Ci papier dekupaż z gazety Dekoruj, jest tam ikona Matki Boskiej, a ja jej nie zużyję, jakoś to nie moje "rewiry", więc jeśli jesteś chętna to napisz mi e-maila, wyślę pocztą, albo spotkamy się na kawkę w W-wie:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że się spotkamy tylko nie w tym tygodniu. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Fakt,że jestem laikiem w tym temacie.Ale mnie się bardzo podoba i kompletnie nie rozumiem z jakiego powodu mógł by się ktoś poczuć urażony?
    Widzę ,że mobilizacja pełna.Powtarzam,będzie wspaniale.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutko wiem że wiesz co mówisz a raczej piszesz, przydaje mi się Twoje wsparcie, za które bardzo dziękuję.

      Usuń
  7. Właśnie zamierzam skończyć podobrazie do ikony. Pracowałam nad nim 5 dni, pół roku wcześniej. To nudna i zniechęcająca robota. Teraz dopiero będę naprawdę pisać.
    Nie deprecjonuję tych, którzy tworzą ikony inaczej. Jeśli nie chodzi o komercję tylko przeżywanie czy modlitwę, niech każdy robi to na swój sposób.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie piszę ikon i grzmieć nie będę ;) Ale nie ukrywam - do ikon mam szczególny stosunek. Często nazywamy obrazki czy nawet obrazy ikonami a tak nie jest. Twój obrazek bardzo mi się podoba, dzięki temu że dałaś jasne ornamentowe tło i przyciemniłaś boki deski wydaję się że obrazek świeci się od wewnątrz!
    Bardzo ładna praca i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.