sobota, 14 lipca 2012

Idąc za ciosem

Próbuję malować, przynajmniej jakieś proste esy floresy jak na pudełku, zrobiłam jeszcze jeden lampion,który nieźle namieszał bo nie zdawałam sobie sprawy ile czasu zajmie mi jego zrobienie i ile materiałów zużyję więc ratowała mnie koleżanka białą konturówką bo w sklepie akurat nie było i  już nic innego nie zdołam popełnić, chyba że znowu dzisiaj nie będę spała, ale czy warto? Człowiek daje się czasem wpędzić w taki owczy pęd bo trzeba, a kto mi karze? Głupie poczucie obowiązku? Nie lepiej by było ten czas spożytkować na coś przydatnego? Na przykład na uszycie sukienki na miotłę jak to zrobiła Snow, albo na uszycie poszewek na poduszki, które od dawna czekają, albo przemalowanie szafki, co czeka już dwa lata. Albo zrobienie bransoletki którą obiecałam i na którą ktoś czeka. Chyba jestem zmęczona i już mi się chce tylko jęczeć, w dodatku nie wiem czego się mogę spodziewać po tym jutrzejszym dniu. Chcę żeby był już poniedziałek, mam pietra jednym słowem i tyle.
Pozdrawiam i zmykam zanim popsuje wszystkim weekendowy nastrój. Do miłego





13 komentarzy:

  1. Kobito! Super Ci to wychodzi! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety! Jaki piękny ten lampion!! Magnoliowe pudełko niesamowicie delikatne, śliczne esy floresy :) Trzymam kciuki za poniedziałek!

    OdpowiedzUsuń
  3. A bo to jest tak, że jak się w coś wkręcisz, to musisz natychmiast:))) Myślisz, ze u mnie nie leżą odłogiem rozpoczęte prace? Otóż leżą i już odleżyny mają:)))A ja rozpoczynam coś całkiem z innej beczki, bo....no bo tak mi się zachciewa i już:))
    Lampiony robisz prześliczne, a pędzlem władasz tak, ze zazdrość mnie podjada okrutna:)))
    Całuski i życzenia, zeby było po Twojej myśli:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko z magnoliami jest piękne!Takie delikatne rzeczy tworzysz.Gdyby oceniać Cię po tym co pokazujesz(a raczej tak,bo to świadczy o Tobie)to Jesteś niewiarygodnie wrażliwą i delikatną osobą!
    A ten lampion...gdyby nie to że mój jest naprawdę wyjątkowy to już bym chciała taki!Ale cudo!Twoja estetyka mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje,uważam,że ozdobią każde wnętrze i trafia w każdy gust.Gratuluję inwencji ,pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne pudełko ,a lampion ..lampion po prostu jest wspaniały,delikatny,idealny ,aż brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lampion mnie rzucił na kolana taki piękny!!!!pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wszystkim za te ciepłe słowa i do poniedziałku,chyba że jeszcze jakieś zdjęcia wrzucę

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Kochana, TY z tych emocji spłoniesz jak pochodnia:)))Błagam wyluzuj nie daj się:)))A już na pewno przestań się martwić jakimiś bransoletkami.Ci co na nie czekają mają zamiar jeszcze bardzo długo żyć:))))))))))
    Ale faktem jest,że w miarę wzrostu Twojej adrenaliny powstają coraz piękniejsze prace.O ile śledząc Twoje ostanie posty, jest to możliwe.
    Nieustająco trzymam kciuki twierdząc ,że będzie wspaniale:)
    Moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do lampionu to brak mi po prostu słów. Umieram z zazdrości, że ja tak nie potrafię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pudełeczko magnoliowe ma przepiękne cieniowania! z lampionem może i było ciężko, ale efekt, jaki osiągnęłaś wart był zachodu! śliczny jest!
    najfajniej by było, gdyby człowiek mógł robić tylko to na co ma ochotę, ale w życiu nie ma tak dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne pudełko a lampion wygląda jak azurowy

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma mnie kilka dni, a Ty tu szalejesz!!! Przepięknie wyszła Ci konturówka, zarówno pudełko jak i lampion powaliły mnie, nie wiem co napisać, po prostu wspaniałe przedmioty:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.