poniedziałek, 16 lipca 2012

Dziękuję !

Dziękuję Pani Prezes  Monice Gawrylak z fundacji BYĆ WIĘCEJ, która zaprosiła mnie na tą wspaniałą imprezę pod hasłem  "dla kultury i rozwoju osobistego". Zarówno ja jak i zaproszeni prze mnie goście byliśmy pod wrażeniem tego przedsięwzięcia, ogromu pracy, atmosfery i życzliwości ze strony gospodarzy, który udostępnili swój dom i przepiękny ogród, goszcząc w nich wystawców i odwiedzających.
Nie bardzo wiedziałam czego  się spodziewać, pełna obaw i stresu wyruszyłam w niedzielny poranek do Rudna i chyba nikogo nie zdziwi że nic więcej nie napiszę na ten temat, zapraszam na fotorelację. 
Było wspaniale!!!




Bardzo dużo zdjęć :)








W czasie koncertu
























A dalej kochani relacja widziana oczami Bronki, dzięki Ci piękne za ożywienie i ubarwienie mojej relacji, wiedziałam że będziesz w tym dziele niezastąpiona

Nasza Mania głaszcząca z czułością głowę, ciekawe co sobie w tej chwili myśli ?



Grażynka jak widać też w swoim żywiole








Sztuka ma wiele imion





M został na straży a ja hasam z moimi dziewczynami



Bronciu kochana jedyne zdjęcie z Tobą ale tak to jest jak się jest autorem fotorelacji



Moje skromne stoisko 







Pani obok prezentowała piękne tkane wyroby i kwiaty robione z bibuły



Właśnie rozmawiam z Jutką, miałaś rację nie potrzebnie się martwiłam






Przepraszam Anię i Grażynkę - nie udokumentowałam Waszej obecności ale serdecznie Wam dziękuję że zechciałyście odwiedzić wystawę.

Do zobaczenia w przyszłym roku, czego życzę twórcom organizatorom i sobie




49 komentarzy:

  1. Uśmiechnięte buzie, swiadectwem udanej imprezy... Twoje stoisko prezentowało się iście po królewsku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę to maleńka cząstka tego co prezentowali inni

      Usuń
  2. Ależ magicznie, też bardzo by mi się podobało...grunt że zadowolenie było;)
    Twoje jak to określiłaś "skromne" stoisko wcale nie takie skromne i prezentowało się świetnie;))

    OdpowiedzUsuń
  3. A widzisz... i trzeba było tak denerwować się ;)
    Wspaniała impreza, uśmiechnięte buzie, stoisko z pięknymi pracami...gratuluję!!
    Nie podejrzewałam, że lampion z bluszczem jest taki duży!! Teraz to jeszcze bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Oksanko było na prawdę rewelacyjnie, nadal nie mogę ochłonąć

      Usuń
  4. A M Ó W I Ł A M !!!!!!
    Co tu pisać. Zdjęcia mówią nam wszystko:))))Tak cudownie WAS oglądać.Promieniejecie, a zadowolenie bije z tej przepięknej fotorelacji:))
    Sama się serdecznie cieszysz na tym zdjęciu, chyba z tego napisu nad nim "Moje skromne stoisko". Stoisko Twoje, razem oczywiście z M, prezentowało się fantastycznie.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutko jak mi Ciebie brakowało tam na żywo, to naprawdę była bardzo udana impreza, z tortem i szampanem i eleganckim bankietem, a ludzie słuchali koncertu siedząc na kocach w ogrodzie, jak na obrazach impresjonistów.

      Usuń
  5. Mamonku, kiedy Ty to wszystko zdążyłaś zrobić?!?! Stoisko miałaś wspaniałe.I jak widać po Waszych minach cała imprez była bardzo udana.Na Twoich zdjęciach przed wystawą nie podejrzewałam że ten bluszczowy lampion jest taki wielki. Nie gniewaj się na mnie,że nie przyjechałam, ale z tymi zapaćkanymi oczami to wolałam zostać w domu.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anabell nie gniewam się bo inie ma za co, ale szkoda bo było co oglądać a i pogoda dopisała, było fantastycznie, teraz nie mogę dojść do siebie bo wyszło ze mnie zmęczenie,ostatnio nie wiele spałam, pracowałam po kilkanaście godzin. Teraz czas odpocząć, to kiedy się spotkamy?

      Usuń
  6. Ze zdjęć widać,że impreza była bardzo udana.Ciekawe prace wystawców, pogoda dopisała nie wiem jak z odwiedzającymi.Czego chcieć więcej,jeszcze raz gratuluję stoiska i udziału w tak zacnym przedsięwzięciu pozdrawiam,buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwiedzających było dużo impreza trwała od 10 do 20 to dużo czasu

      Usuń
  7. Jejku dawno nie widziałam tak wspaniałej wystawy, zazdroszczę Ci w niej udziału. Miejsce i sposób ekspozycji cudowny.
    Odnośnie prawideł pięknie ozdobione. Szukam ich surowych form do filcowania.
    Może mi coś podpowiesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wyszukać co jeszcze zostało zrobię zdjęcia i urządzę rozdawajkę, dla chętnych, pozdrawiam

      Usuń
  8. Świetnie zorganizowane w takim ogromnym ogrodzie na świeżym powietrzu :) Z wielką przyjemnością oglądnęłam wszystkie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz c,o zdumiona byłam bo nikt nie prezentował ceramiki.

      Usuń
  9. To naprawdę magiczne miejsce,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ miałaś tam przestrzeń dla sztuki rękodzielniczej:))) Gratuluję, musiało być cudownie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I było, ile nowych kontaktów, delektowania się tym co robią ludzkie ręce i co głowa jest w stanie wymyślić.

      Usuń
  11. Ależ cudownie! Miejsce z gatunku które śmiem nazywać magicznymi... pięknie tam :) Gratuluję udanej imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko na prawdę było pięknie :))))

      Usuń
  12. sliczne zdjęcia, widać,że impreza się udała ,a stoisko miałaś świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałaś cudowny dzień!! Moje gratulacje!! Twoje stoisko wyglądało uroczo, wszystko takie piękne, nawet pogoda dopisała:))) Wspaniała impreza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, jak ja Ci zazdroszczę, musiało być wyśmienicie widzę po Waszych minach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że była wspaniała atmosfera! A Twoje stoisko bardzo eleganckie:).
    Sama chętnie pobuszowałabym między różnistymi dziełami sztuki, chłonąc tę energię......Zdaje się, że poszukam w necie, może jeszcze gdzieś znajdę w czasie wakacji taką imprę, żeby dało się dojechać.
    Ściskam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ewuniu bardzo dużo daje na takiej wystawie obecność takich osób jak Ty, bo to one tworzą klimat. :))

      Usuń
  16. Atmosfera musiala byc fantastyczna, bo to nawet na fotografiach mozna wyczuc. Do tego ta swietna pogoda, piekne kulisy i czego jeszcze wiecej chciec. Taka wystawa to chyba po pierwszych przygotowaniach, pozniej juz tylko sama przyjemnosc. Twoje stoisko wyglada zachecajaco i gdybym tam byla, to z cala pewnoscia mialabym w czym wybrac. Ze tez mnie nigdy nie ma tam, gdzie trzeba :)
    A o te kopytka to poprosze...please...please...please... I pomyslec, ze wychowalam sie w domu, gdzie wszystkie buty mialy swoja pare prawidel...ironia losu;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko jutro zanurkuję w składziku na drewno i coś wykopię, prześlę Ci zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. No to udał nam się niedzielny wypad,
    jak zwykle bawiłyśmy się przednio...:-D
    Asi stoisko ze znakomitymi pracami robiło wrażenie.
    A jak ktoś byłby ciekawy o czym myślała Mania na zdjęciu
    z metalowym panem, otóż zastanawiała się czy nie zamienić
    swoich cudnych loczków na irokeza...;-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ ja lubię takie spotkania ze sztuką. Super relacja z imprezki. Twoje stoisko wyglądało znakomicie a ile widziałam na nim pięknych rzeczy.
    Szkoda że u mnie sezon w pełni bo chętnie bym Cię tam odwiedziła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu a to by dopiero była przyjemność, dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne masz stoisko wielu klientów życzę -Ewa

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna i pogodna kobietka z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Grażynko to zależy kiedy, czasem się śmieję, czasem płaczę, jak każdy człowiek. Uściski przesyłam cieplutkie bo dla odmiany zimno się zrobiło

      Usuń
  22. ale super plener ! Gratulacje , i pogoda pięknie dopisała . Ludzie na trawie z dziecmi ,ogrom pięknych dzieł..świetnie i wy jakie piękne i szczęśliwe. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! =D
    Miło jest zobaczyć Twoją uśmiechniętą buźkę. Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały plener! Pogoda i humory widać dopisały , no i przyjemność bycia tam wśród twórców, to piękne wyróżnienie dla każdego, kto tworzy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana, mam przyjemność wyróżnić Cię jako autorkę obecnego tu bloga, szczegóły u mnie:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczne miejsce! zaczarowany klimat, wspaniałe prace!!! Cudowni ludzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne miejsce, piękne przedmioty i twórczy ludzie - chciałabym tam być :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mamonku, kochana, zazdroszczę Ci , zwyczajnie zazdroszczę udziału w tak wspaniałej imprezie !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. ha! dziękuję, że mi gapie, rozwiałaś wątpliwości dotyczące Twoich wątpliwości, jak to będzie na powyżej przedstawionej imprezie. Po zdjęciach od razu widać, że atmosfera była super, było wiele ciekawych prac, no i właściwie można tylko pogratulować, że wzięłaś udział w tak fajnym przedsięwzięciu :) a strach ma wielkie oczy, prawda? ;)))
    jak sobie popatrzyłam na Twoje stoisko, to widzę na nim śliczne prace, w jasnych kolorach, taka harmonia i równowaga :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.