poniedziałek, 21 maja 2012

Kasetka

Zupełnie wypadłam z obiegu, remont u teściów powoduje zasypywanie podwórza gruzem i złomem , więc biegam i pilnuje żeby bałagan był tylko w jednym miejscu i z utęsknieniem wyglądam końca. Ze dwa tygodnie temu zaczęłam robić szkatułkę, na drobiazgi wykorzystując płatki metaliczne i wykrojnik z "Wycinanki". Inspirując się pracą  Agnieszki Babulewicz i wykorzystaniem przez nią wykrojnika, zmontowałam takiego cudaczka, zrobiłam jeszcze coś w ogrodzie ale nie będę robiła o 2 w nocy zdjęć więc postaram się jutro zdać relację. Wybaczcie że nie wszędzie udaje mi się zajrzeć i zostawić słówko ale bieżące sprawy pochłaniają mój czas a wieczorem lub w nocy próbuję robótkować z różnym efektem.
Dziękuję za tyle życzliwości z Waszej strony i życzę Wam miłego spokojnego tygodnia.



26 komentarzy:

  1. Jest prześliczna!Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przesliczna szkatułka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwazam ze szkatulka wyszla niesamowicie kobieco i elegancko. Ma w sobie cos z patyny nadgryzionej zebem czasu a przy tym dostatecznie dobrze zachowanej "dla pokolen". Bardzo efektowna praca i mysle ze dlugo bedzie cieszyc Twoje oczy, w tej oszczednej kolorystyce wpasuej sie bowiem do kazdego wnetrza:) Wiesz, a najchetniej to bym takowa "uprowadzila", bo tak mi sie podoba :) Pozdrawiam i duzo sil oraz cierpliwosci przy remoncie u tesciow, zycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jeśli chcesz wyślę ci ją z przyjemnością.

      Usuń
  4. Oj Mamonku, słowo remont wywołuje u mnie panikę i odruch ucieczki - najlepiej daleko, daleko.A szkatułka wyszła bardzo ciekawie. Jest taka delikatna i uzyskałaś ciekawy efekt z tym przecieraniem i ramką dla różyczki. Kolorystycznie też taka mało typowa.W sumie - super.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie słowo remont zaczyna wywoływać mdłości, mimo że nie jest bezpośrednio w domu to jednak cały ciężar spoczywa na nas

      Usuń
  5. Szkatułka wyszła uroczo, taka "z duszą" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna szkatułka, znakomicie wyszły te reliefy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ALeż cudo...Mamonku jak już cos pokażesz to wgapiam się i podziwiam i tak siedzę i siedzę :) I jak zawsze zapisuje swoją pracę w folderku inspiracyjym :) Pięknie wyszła ta srebra folia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Ty to potrafisz pogłaskać człowieka swoim komentarzem

      Usuń
  8. bardzo ładny, urokliwy i romantyczny drobiazg :) fajnie, że w tym całym remontowym zamieszaniu dajesz radę zrobić coś, co co lubisz :) czyli np. takie pudełeczko... tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i delikatna!! Podoba mi się!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasetka piękna, a remont bywa uciążliwy. Pozdrawiam i cierpliwości życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo miło jest czytać takie komentarze, dziękuję Wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  12. Joasiu, kasetka pięknie Ci wyszła. Ozdobiona tak delikatnie różyczką prezentuje się uroczo. Asiulka dziękuję Ci bardzo za wiadomość w sobotę. Odsłuchałam, niestety miałam cały wieczora zajęty. Ale z chęcią zapiszę się na następną wycieczkę po Warszawie:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznajesz Aniu tę różyczkę, to z serwetki od Ciebie. Buziaki

      Usuń
  13. Podziwiam Cię Kochana, że przy tym całym remoncie zdobywasz się jeszcze na tworzenie takich cudeniek.Jest piękna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutko jak się napracuję fizycznie to później chciałoby się odpocząć, więc w ten sposób właśnie sobie odpoczywam.

      Usuń
  14. Prześliczna kasetka! Uwielbiam Twoje przetarcia, rewelacyjnie Ci wychodzą:) Kochana, z remontem to Ci nie zazdroszczę, sprzątania będzie co nie miara. Mam nadzieję, że przynajmniej teściowie przestali narzekać:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie narzekają już widzą efekty pracy, będzie im teraz wygodniej, no a bałagan trzeba będzie posprzątać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ta szkatułka :) życzę powodzenia przy remoncie:)i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. kasetka prawdziwie królewska, bardzo fajna jest:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.