piątek, 20 kwietnia 2012

Obrazek i ku przestrodze

Kupiłam w EMPiK u pudełko ze sklejki na prawdę nie warto, pudełko w czasie pracy się rozwarstwiło i porozklejało, więc nawet go nie skończyłam trochę szkoda tej pracy, trudno nauczka na przyszłość, a pokazuję je głównie ku przestrodze.







Mój przerobiony obrazek o którym pisałam w poprzednim poście też z pewnością wzbudzi kontrowersje, całkowicie zmieniłam kolor ramek zarówno zewnętrznej jak i wewnętrznej. Ja jestem zadowolona z efektu, ciekawi mnie Wasza opinia.
Jakoś ciężko mi się pozbierać i zorganizować, myślałam że jak przyjdzie wreszcie wiosna to będę miała więcej energii i czasu  tyle planów czeka,  a póki co gonię w piętkę, czasu na wszystko brakuje a szczególnie na przyjemności. Na kanapie zalega sterta prasowania, (udaję że jej nie widzę) . Jedyna pociecha to taka, że  na Waszych blogach czytam o podobnym stanie rzeczy.
Nie będę dłużej marudzić, dziękuję Wszystkim zaglądającym i komentującym, życzę  miłego słonecznego ciepłego weekendu

przed


po


33 komentarze:

  1. Witam. Cenna przestroga. A moim zdaniem obrazek nabrał jakości i wyrazu, po prostu wypiękniał.
    Pozdrawiam Dana

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje prasowanko też czeka zbunkrowane,nawet nie muszę udawać że nie widzę ;)
    Rzeczywiście...tyle pracy,tyle pięknej pracy...
    A obrazek stał się delikatny i lekki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek zrobiłaś bardzo ładnie!!!nabrał szlachetności:)Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek - zmiana korzystna - jest lepiej wyeksponowany, nie "wpada" w środek i nie stapia się z wewnętrzną ramką jak w wersji pierwotnej.
    Pudełko - jak mówisz, że tak jest, to pewnie tak jest, bo ja się na tym nie znam ale tu na zdjęciu niczego takiego nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu cały prawy górny róg odpadł

      Usuń
  5. Szkoda pudełka, taki stonowany motyw, to drzewo i te ptaszki, no bardzo szkoda. Sama miałam podobna przygodę, drewniane przedmioty z Empiku są "chińskiego" wyrobu i takiejż jakości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie mi się podoba to pudełko, sposób w jaki rozmieściłaś krak i reliefowe drzewko (nie pośrodku), ładna kompozycja!
    Obrazek bez dwóch zdań zyskał na urodzie!! Tak naprawdę dopiero teraz zobaczyłam co jest na obrazku :) Super!
    Pozdrawiam cieplutko i duuużo czasu na przyjemności życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Asia, ja też dałam się nabrać na to dziadostwo,
    ale fajny pomysł z drzewkiem.
    A obrazek u mnie się nie wyświetla,
    mam tylko ten przed liftingiem:-(
    Buziaki :-**

    OdpowiedzUsuń
  8. A co to jest prasowanie? U mnie do prasowania są tylko koszule ślubnego, ale to on sam prasuje.Do ostatniego płukania daję nieco więcej płynu do płukania tkanin, a gdy rozwieszam to bardzo starannie wygładzam i właściwie niczego nie prasuję.Już biorąc w rękę takie pudełeczko miałam podejrzenie,że wodna farba mu wybitnie zaszkodzi i kilka razy oparłam się chęci zakupienia, choć miały pożądany przeze mnie kształt.A Ty teraz potwierdziłaś moje obawy.A obrazek lepiej wygląda w tym kolorze ramek.Poza tym bardzo podoba mi się system podwójnych ramek.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się nacięłam na sklejkę z MPiKu. Nawet drewniane pudełka bywają tam krzywe, chyba jakieś odrzuty sprzedają:)) Ramka Ci wyszła świetna, a co do prasowania...hmm, prasuję to, co akurat mi potrzebna, reszta zalega żelazka na oczy nie widząc:))) Poprawy nastroju, Mamonku Ci życzę, chociaż wiem po sobie, że to niełatwe. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie nowa szata obrazka wydobywa jego głębię, jest dużo ładniejszy, pozdrawiam.Dzisiaj u mnie pogoda okropna ,leje jak z cebra mimo to pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana obrazek dzień do nocy, rewelacja!!! marudź, marudź...wtedy i my nie mamy wyrzutów sumienia że marudzimy:))) dla równowagi los serwuje nam i te gorsze dni;((( trzymaj się...pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. I tu jest dowód jak rama może uwypuklić urodę obrazu:)
    Pudełeczka szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda takiej pięknej pracy, koniecznie musisz cos z niej zrobić, proszę nie wyrzucaj takiego pięknego drzewa!
    Obrazek zdecydowanie zyskał, rewelacyjny efekt.
    U nas wiosna zawitała, wczoraj pierwszą wiosenną burzą, dziś prawdziwie letnią pogodą.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obrazek piękny ,bardzo zyskał po zmianie koloru ramek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ramka wygląda o wiele lepiej w tym kolorze niż w poprzednim! Udana metamorfoza! Szkoda, że z pudełka nici, bo śliczne jest

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie "przeobraziłaś" tę ramkę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Wam za odwiedziny i każde słowo, dzisiejsze burze mimo szaleństwa z ciśnieniem jakoś tak mile na mnie wpłynęły, dotarło do mnie że wiosna na prawdę przyszła, był taki moment że lało i świeciło słońce, szukałam tęczy nie tym razem, pozdrawiam jeszcze raz wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zmieniłaś ten obrazek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za wskazówkę. Obrazek wygląda teraz o wiele lepiej, tak świeżo i lekko. Co do braku czasu teraz chyba każdy na to cierpi, takie czasy. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja tam prasuję dopiero wtedy, gdy muszę daną rzecz założyć:) Pudełka szkoda, choć na zdjęciu absolutnie nie widać, żeby coś było nie tak. Obrazek teraz jest jaśniejszy i podoba mi się w nowym wcieleniu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wieczko pudełka bardzo mi się podoba, szkoda tylko, że trafiłaś na taki "badziew" jeśli chodzi o resztę pudełka.
    I czy Ktoś tu mówił o PRASOWANIU! jakim prasowaniu, jakie żelazko? To najbardziej znienawidzona przeze mnie praca domowa =/ chociaż sprzątać, np. to ja lubię =p
    Wersja obrazka po przemalowaniu ramek bardziej mi się podoba =p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w zabawie =p
      Pozdrawiam cieplutko =}

      Usuń
  22. Szkoda, że to pudełko takie felerne, bo ślicznie go zrobiłaś! A przemiana obrazu świetnie wyszła! Bardzo fajny kolor ramek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj Babo,Babo czepiasz się:)Jak dla mnie "mucha nie siada":)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja lubie prasowac, moge wtedy pomyslec o roznych rzeczach,ulozyc projekty do moich obrazow czy robotek...
    Obrazek wymagal zmiany ramki, biala czesc "zabierala" urok i rozpraszala wzrok,
    natomiast teraz wszystko "zmusza" wzrok do ogladania tego co jest najwazniejsze
    mianowicie samego obrazka !
    Wieczko pudelka jest absolutnie genialne ! Uwielbiam! Mam nadzieje , ze przeniesiesz ten motyw na cos bardziej trwalego niz sklejka !!!
    Moc pozdrowien !

    OdpowiedzUsuń
  25. o Empiku mam takie samo zdanie,wszystko krzywe,cienkie i niedokładne.Ramka obrazka jest teraz w moim ulubionym kolorze!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. ramka wyszła bardzo fajnie, taka morska trochęco pasuje do tego leśnego widoku. co do pudełka to nie sądziłam, że w empiku można tak źle kupić-szkoda Twojej pracy, ale i tak wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pozdrawiam serdecznie, widzę, że możemy założyć klub szukania brakującego czasu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Hola, realmente bonito, tienes cosas diferentes,sigue así , hasta pronto desde España,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pudełka potrafią się nawet upodobnić do ósemki takie to dziadostwo, choć nie wszystko a Twojego szkoda, bo śliczne wyszło. Jeśli chodzi o prasowanie około dziesięciu lat temu znalazłam artykuł, że można kupować takie rzeczy, że z czasem nie trzeba będzie prasować i doszłam do takiego etapu, że nic nie prasuję a ramki świetne wyszły.

      Usuń
  29. Witaj ulubiony Mamonku:)) Zdecydowanie lepiej wyglada ramka po przerobce:)) badziewie można wszędzie dostać, nie tylko w Empiku;)))a znając Twoją inwencję, i dla tych sklejkowych znajdziesz zastosowanie:))
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  30. Drzewo mnie zaczarowało. Pal sześć co tam odpadło a co nie - no dobrze, wiem, że jako pudełko do niczego się nie nada...ale za to DRZEWO....

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.