poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Ale Cicho...

Mam wrażenie że całe miasto wymiotło, mieszkam na ulicy gdzie gwar, śmiech i płacz dzieci przeplata się przez cały dzień. Dużo młodych rodzin tu mieszka to i dzieci w sąsiedztwie  spora gromada się nazbierała, nie byłam nawet tego świadoma do dzisiejszego przedpołudnia, snuje się po podwórzu i czegoś mi brakuje jestem u siebie a jakbym nie była. Olśniło mnie, dzieci!!! Wyjechali wszyscy na wakacje jest tak cicho i pusto, że następny taki raz może się zdarzyć  przy okazji Bożego Ciała. To niesamowite jakie spustoszenie w mieście zrobił długi weekend. Pojechałam do banku w centrum miasta a tam pusto, nawet było mi smutno że wszyscy wyjeżdżają, ale teraz jestem szczęśliwa że jestem tu gdzie jestem, nie stoję w korkach żeby dojechać nad morze czy w góry, potem żeby wrócić, kolejna trauma, żeby coś zjeść też przecież trzeba swoje odstać, wszędzie tłok. Pojadę jak wszyscy wrócą. (może) Mam nadzieję że nie będą bardziej zmęczeni niż jak wyjeżdżali. (córka z mężem też pojechała)

Tak więc delektując się ciszą i spokojem popełniłam komplet obrączek do serwetek na zamówienie dla koleżanki i dwie ramki, które jakiś czas temu kupiłam u moich panów po 2 zł za szt, a co, lubię takie zakupy .





Pozdrawiam wszystkich którzy zostali w domu, tych którzy musieli iść do pracy i tych leżących na plaży bądź spacerują po górach.
Do miłego...

20 komentarzy:

  1. cudne te obrączki
    ramki jeszcze śliczniejsze
    pozdrawiam z wnętrza szafy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, ciekawe co tam w szafie słychać?

      Usuń
  2. Ramki mocno w moim typie... reszta też sliczna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak piękne zrobiłaś te obrączki na serwetki,co to za technika?Pozdrawiam, też zostałam w domku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to decoupage, serwetki, klej i spękania :)))a na koniec lakier, lakier i lakier, pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja zostałam i nawet hańbię się pracą
    i mogę przysiąc że jest mi dobrze :-)))
    Chyba jestem stuknięta ;-D
    Chcę powiedzieć że bardzo elegancko wyglądają serwetniki,
    mniemam że pudło stanowi ich mieszkanko.
    Buziaki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne obrączki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierścienie serwetkowe i "schowanko" na nie - bardzo ładnie to wygląda.Ramki też wyglądają interesująco.A co w nie włożysz?Jak dla mnie to taki weekend mógłby jeszcze dłużej potrwać.Mieszkam jednak w baaardzo przeludnionym mieście.Życzę sobie, by w każdy weekend, nawet normalnie wymiarowy, była pogoda, bo wtedy sporo sąsiadów bierze swoje szmatki, lalki i leci na działki.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie było mi tak dobrze, życzyłabym sobie aby taki stan trwał nieco dłużej, a może powinnam wyprowadzić się na wieś?
      Przecież i tak prawie mieszkam na wsi, no i powinnam zatrudnić korektora do poprawiania swoich błędów :))))
      Najlepszego

      Usuń
  7. Piękne obrączki na serwetki, co ja piszę? Cudowne!!! Te spękania, kolory, wzory, wszystko rewelacyjnie dobrane - perfekcyjna robota. Ramki też śliczne. Ta cisza Ci służy :) U nas wbrew oczekiwaniom pełno ludzi i wszędzie korki, do sklepu nie mogłam dojechać, bo taki korek był. Niestety co kawałek zamknięta ulica, bo remont jest. Tak sobie myślę, że pusto się zrobi dopiero jak Euro się skończy:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu jesteś mistrzynią twórczego umiaru:)Twoje prace są idealne!!!Nic dodać nic ująć:)Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko Kasiu dobrze że mnie nie widzicie, siedzę i czytam i czerwienieje jak burak :))Czy aby nie przesadzacie ?

      Usuń
  9. Obrączki śliczne i na dodatek to pudełeczko takie fajne! A ramki cudowne po prostu = uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace! Ty to masz cierpliwość do lakierownia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ramki cudowne, też uwielbiam takie zakupy, tyle że coś za rzadko na takowe trafiam;( pozdrawia serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Asieńko, cudeńko stworzyłaś!! Ten komplet jest bossssski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Asieńko, cudeńko stworzyłaś! Ten komplet jest bosssssski!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne są te obrączki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.