niedziela, 25 marca 2012

W gościnie na "Jutowym" kiermaszu

Juta z "kącika sznurka i szydełka" zamieściła informację że w Grodzisku odbędzie się w sobotę 24marca kiermasz, pogoda piękna wycieczkowa, więc z Anią z "Radziejowego Zacisza" umówiłyśmy się na wycieczkę, w odwiedziny do naszej blogowej koleżanki. Było wspaniale, dużo trzeba by pisać, to nasze wspólne drugie spotkanie, w Grodzisku spotkałyśmy jeszcze jedną naszą blogową koleżankę KasięN. Byłyśmy oszołomione ilością wystawianych rękodzielniczych prac, więc oprócz wspaniałego spotkania towarzyskiego miałyśmy możliwość oglądania i podziwiania wytworów ludzkich rąk. Prace Juty możecie obejrzeć na jej blogu link powyżej, jednak muszę Wam powiedzieć że zdjęcia nie oddają całego ich uroku. Co do podziwiania prac innych sami oceńcie.
 Orzechowy ptaszek





Wystawiały się jeszcze dwie pracownie które w sposób szczególny wywarły na nas duże wrażenie, Pracownia Ceramiki Artystycznej Marioli Janczak Tam jak sroki oglądałyśmy piękną ceramiczną biżuterię





A drugie stoisko z filcowymi torbami w folkowe wzory, niestety zdjęcia kiepsko wyszły ale chętnych do oglądania odsyłam do strony we love folk.com. Wrażeń co niemiara, wróciłyśmy do domu z zakupami i prezentami, które na okoliczność spotkania sobie sprawiłyśmy oczywiście własnoręcznie wykonanymi.
Za późno zabrałam się do zdjęć więc pokażę następnym razem.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających życząc miłego tygodnia i twórczej enegii, którą do Was wysyłam. Do miłego

16 komentarzy:

  1. Jejku, Asiu kiedy Ty tyle zdjęć zrobiłaś. Śliczne są wszystkie. A u mnie na stole nadal leży wszystko co przywiozłam z sobotniego wyjazdu i co jakiś czas podchodzę i oglądam sobie te cudności, i kombinuję jak ja to wszystko wyeksponuję. Dzięki wielkie jeszcze raz za mile spędzony razem czas. Pozdrawiam i buziaki ślę. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za uczta dla oczu! mogłabym tak oglądać i oglądać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszałamiająca wycieczka nie wiadomo za czym patrzeć gdyby nie remonty wybrałabym się i ja, bo nigdy nie byłam. Piękne rzeczy.

      Usuń
  3. Uczta dla oczu u duszy robótkiewicza!Ja też życzę miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie działo się oj działo

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe sa takie jarmarki i okazja do spotkania pokrewnej duszy.
    biżuteria ceramiczna piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cuda!!!!Szkoda,że u mnie nie ma takich jarmarków.

    OdpowiedzUsuń
  7. dzialo sie dzialo i bylo w czym wybierać

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie i różnorodnie,inspirująco.... można było posilić wyobraźnię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze, ale cuda:) pozdrawiam z kuźni upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńka! oj jaka szkoda, że mnie tam nie było:( Jak dobrze, że w ludziach drzemie chęć tworzenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie zastąpi ludzkich łapek,a spotkanie w tak miłym gronie to sama przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  12. no rzeczywiście! niezłego zawrotu głowy można dostać od takich ilości rękodzieła! aż pysk się cieszy, jak patrzę na te cudowne różności!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajnie, ze mogłyście razem po tym kiermaszu buszować:))) zazdroszczę wyprawy i towarzystwa:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana jeszcze sobie nie mogę darować,że ten czas tak niesamowicie szybko minął:(((( Z całego serca Wam dziękuję za to spotkanie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudeńka..nic tylko zachwycać się i podziwiać..a te twoje ptaśki..fajne;-)
    pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.