sobota, 31 marca 2012

To już na prawdę koniec

Aż mi wstyd bo jakoś tych ostatnich jaj w tym roku było aż nadto, już nie raz pisałam, że to koniec ale dokąd jaja były w zasięgu moich dłoni to takie stwierdzenie było nieodpowiedzialne. Jak to koniec, przecież leżą sobie biedaczki i czekają aż wezmę je w ręce i coś z nimi zrobię. Jak  przekładałam moje wydmuszki chcąc je przechować do następnego roku, brałam je do ręki i tak mi się ciepło i miło robiło, tak bardzo chciałam je ozdobić że zarywając kolejne noce "potworzyłam" kolejne pisankowe stwory. Wysypię więc już resztkę z moich zapasów, pokaże co jeszcze udało mi się zrobić i obiecuję, że w poświątecznych postach przejdę do większych gabarytów, potrwa to pewno dłuższą chwilę bo święta, bo po świętach, zanim się ogarnę, ale mam dużo pomysłów, więc jeśli tam na górze nie mają wobec mnie innych planów niż te, które wykluły się w mojej głowie znowu będą meble, które od jakiegoś czasu oczekują na swoje drugie wcielenie.

Dziękuję wszystkim za obecność i komentarze, to głównie za ich przyczyną miałam chęć do pracy, życzę wszystkim, którzy tu zaglądają miłej spokojnej niedzieli i w miarę spokojnego tygodnia.
W końcu to tydzień przedświąteczny.








33 komentarze:

  1. Piękne i takie delikatne z przyjemnością się ogląda Twoje pisanki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty bestio zdolna! Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności. Takie eleganckie i delikatne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne i szkoda,że już ich więcej nie będzie. No ale będą cieszyć oczy Twojej Rodziny.
    Buziaczki przedświąteczne, nie nadwyręż się przed świętami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kończ, moja droga. Nie będę sama jedna kończyć pisanek tych "prive". Poza tym jesteś nieocenionym źródłem inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Żaden wstyd, pisanki są piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i delikatne!Cudeńka po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha,ha,"nigdy nie mów nigdy". Dla mnie one są tak śliczne i cieszą oczy, że możesz co dziennie pokazywać nowe.Bardzo chętnie się pozachwycam.No wiem,wiem tydzień przedświąteczny i czasu brak.
    Życzę również spokojnego i pogodnego tygodnia pozdrawiając serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Eleganckie, delikatne cudeńka. Spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu, są śliczne, romantyczne i takie eleganckie. Cieszę wzrok każdym kolejnym "jajecznym cacuszkiem", który wychodzi spod Twoich rąk. Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu, choć domyślam się, że będzie on przede wszystkim pracowity. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Joasiu ile byś ich nie zrobiła to i tak każde piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ Ty muszisz robić jajka bo robisz je doskonale. W Twoim przypadku nie ma mowy o wyborze najpiękniejszego, one wszystkie są wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! Piękne , delikatne motywy i bardzo subtelne, pastelowe kolory! Powodzenia w przygotowawczych pracach domowych:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dobrze, że nie odłożyłaś tych jajek, bo takie piękne zrobiłaś!! Brakuje słów, bardzo mi się podobają. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. wzdycham i wzdychać nie przestanę, są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. to co robisz to prawdziwe dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  17. ...ta przeplotka wstążeczkowa nader pomysłowa...pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja żałuję, ze to już koniec. Piękne są twoje pisanki i chętnie je oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne dzięki za życzenia:))
    Spokojnych przygotowań świątecznych życze

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham te twoje ażurki, perełki, detale i kunsz i elegancję...Zwyczajnie urokliwe...

    OdpowiedzUsuń
  21. kobieto kochana! i bardzo dobrze, że te leżące, nieozdobione wydmuszki kuły w oczy i swędziały w ręce, bo szkoda byłoby nie zobaczyć takich ślicznotek!!!
    te daw pierwsze z drobnym kraczkiem cudeńka!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo wszystkim serdecznie dziękuję, pozdrawiam najcieplej jak tylko potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny blog i piękne prace dodam do obserwacji

    ŻYCZĘ CI WSPANIAŁEGO PONIEDZIAŁKU,

    ORAZ

    CUDOWNEGO STARTU W PRZEDŚWIĄTECZNY TYDZIEŃ

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne jajka - w tych dwóch pierwszych się zakochałam...

    OdpowiedzUsuń
  25. bez wyjątku wszystkie piękne !! subtelne delikatne ,wykonane perfekcyjnie!!!
    Zdrowych i Wesołych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtarzam się ale są bardzo subtelne zwłaszcza to drugie to jakieś misteria. Śliczne po prostu i tyle.

      Usuń
  26. Piękna nowa szata:)))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejna, uzależniona od jaj:)) Witam w klubie! Gdy podziwiam Twoje cuda nie dziwię się, że zarywałaś nocki. Praco i czasochłonne te Twoje jaja.

    Pozdrawiam z pola bitwy
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  28. matko, przepiękne - takie misterne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mamonku szczęka mi opadła! Jak ja podziwiam te Twoje cudne wydmuszki! Precyzyjne, tak cudnie wykonane! Jak pięknie połączyłaś i wzory i reliefy i spękania i tasiemki, wyszło z tego coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo piękne prace.Podziwiam ,taka precyzja.Pozdrawiam.Dzięki za odwiedziny.Zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.