środa, 28 marca 2012

Recyklingowa palma i takie tam ...

Nie będę Was zamęczać, tak mnie boli głowa że chyba bym wolała jej w tej chwili nie mieć. Obiecałam moim dziewczynom,  że pokażę zakończoną palmę więc tylko wrzucam zdjęcia i znikam. Dziękuje że nadal mnie odwiedzacie, piszecie ku mojej wielkiej radości. Pozdrawiam i może coś więcej skrobnę jak do siebie dojdę.





Zapomniałam dodać dlaczego recyklingowa, bo gałązki są z wycinki a kwiatki z materiału ze sklepu z drugiej ręki :))) hi hi

33 komentarze:

  1. Palma jest super, ale te jajka! To dopiero sztuka coś takiego wyczarować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu cieszę się że do mnie zaglądasz.

      Usuń
  2. Jaka ładna palma!!!!!! Bardzo mi się podoba:) Bo jajka to wiadomo, że też fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będę nieskromna ale mi też

      Usuń
  3. Wszystko fajne, ale że te jajka w czasie pracy nie pękną ?!Czy jaja gęsie są takie wytrzymałe?!Jaja mnie zachwycają no i oczywiście palma też!!!Pozdrawiam wiosennie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, zdarza się że pękną, czasem przy prawie zakończonej pracy jak na złość :)))

      Usuń
  4. Palma wspaniała, ale te jaja to dopiero robią klimat. Podziwiam z całego serca i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie jakaś sensowna palma, aż miło patrzeć...
    buziaki ;-DD

    OdpowiedzUsuń
  6. palma świetnie i pomyślana i wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ból głowy najlepsze cisza i spokój, przynajmniej u mnie tak działa:)) Palma śliczna, taka stonowana, jak lubię. Niech Ci przejdzie jak najszybciej, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała palma ,a jajeczka sliczne !Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. interesujący pomysł na palmę i fajna wyszła a jajka ażurowe śliczne.)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna palma i otoczenie, jajka, ptaszek etc. Życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Palma wspaniała, jajka śliczne a ptaszki słodkie !!!
    Pozdrawiam Dancia

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny dziękuję, będę nieskromna ,ale naprawdę jestem zadowolona z efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i tak wyjątkowa:)Pisanki tez cudne. Masz prawo być dumna:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna palma. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Palma świetna - prosta a piękna i w takich moich kolorach!:) A pisanki . . . tylko mogę pozazdrościć takich zdolnych rąk:) śliczne:) Pozdrawiam Cię serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna ta palemka.Świetne aranżacje.Może ten ból głowy ma związek z tymi gwałtownymi zmianami pogody?
    Pozdrawiam serdecznie i życzę aby nie bolała Cię głowa

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale oryginalna palma a jajeczka cudne!
    Mam nadzieję, że ból głowy już Ci minął, kochany Mamonku =} a jeśli nie, to przesyłam wieeelkiego buziaka na czółko i życzę szybkiego powrotu do formy! =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna i bardzo oryginalna palma Asiu. Piękne są wszystkie Twoje delikatne i bardzo eleganckie ozdoby. A o bólach głowy to i ja dużo wiem:( Życzę Ci szybkiego powrotu do pełni sił i ściskam. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Precz bólu głowy,precz...,a palma przepiękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię tu zaglądać, masz fantastyczne pomysły i wszystko jest mistrzowsko wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wymyśliłaś tę palme!! A od jajek nie można oderwać oczu, piękne są!
    Aaaale.... MOJE ptaszyny najlepsze są!! Asieńko, nie wiem czym sobie zasłużyłam ale cieszę się bardzo i dziękuję Ci ogromnie!! Tyle radochy mi sprawiłaś że szok!! Buziaków 1000000...........:**********************

    OdpowiedzUsuń
  22. napiszę krótko, jesteś ,,zdolniacha " ! Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  23. Tymi jajami jestem zauroczona!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. to ja nie wiem gdzie byłam jak mnie tu nie było. tworzysz niezwykle rzeczy, jestem zachwycona. Twój blog jest niezwykle inspirujący toteż zamierzam go przejrzeć i przeczytać od deski do deski. Tu sa same cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Asieńko przyleciałam Twoje cudne ptaszki oglądać a tu! Taka niespodzianka :)
    Jaja odwróciły moją uwagę od ptaszków. Piękne! Ażurowe, zupełnie jak koronka.
    Nie wiem, jak to zrobiłaś, ale są przeurocze.
    Ciepło pozdrawiam i serdecznie zapraszam w gości, gdy już lepiej się poczujesz! Zdrówka, kochana, życzę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Palma niezwykle oryginalna, a jajeczka- fantastyczne. Haft Richelieu na jajku? niesamowite, zupełnie tak wygląda. Czy minął ból głowy i poczułaś się lepiej? Z serca dziękuję za wpis na moim blogu.....

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem skąd bierzerz takie pomysły, ale palma jest super! Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przezdolna bestia z Ciebie:) Puiękne jaja, piękna palma:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.