piątek, 2 marca 2012

Podjęte wyzwanie w Decoupage - Romantyczny Zakątek

    Zostałam zaproszona do podjęcia wyzwania ogłoszonego przez Decoupage -Romantyczny Zakątek. Tematem wyzwania była "dama". Praca która powstała właśnie tak w moim rozumieniu wypełnia temat.
    Nie mam pojęcia czy o to chodziło Miriamart. 
Ale do rzeczy, prezentuje zdjęcie i znikam, na pewno do do wtorku, wybaczcie więc ale zaległości zacznę odrabiać w środę, życzę wszystkim miłego wypoczynku sobotnio- niedzielnego i do miłego.


Dziękuję bardzo  za Wasze  komentarze, miło jest mieć świadomość że mnie odwiedzacie.

23 komentarze:

  1. Piękne i te grochy! Uwielbiam B&W!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem Twoja praca świetnie wpasowuje się w temat :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Красиво сочетаются горох и клетка! Замечательная работа!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i całkowicie i bezapelacujnie na temat :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny... jak dla damy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca i absolutnie na temat :)Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. absolutnie na temat.Fajnie, że mnie znalazłaś,widze że jesteś zagoniona ,podobnie jak ja ,ale staram się wpadac regularnie ,więc do miłego

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i na temat. Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancki! Taki kobiecy jest :))) podobają mi się kolorki i pomysł na zapełnienie krótkiego boczku, ja zawsze mam z tym problem ;)
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie , to praca jest jak najbardziej w temacie i do tego świetnie zrobiona ,i bardzo oryginalna! Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Uuuuuuuuuuuuuuu! Asia kłaniam się nisko.......
    i tak trzymaj dziewczyno,
    trzeba z żywymi naprzód iść ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wygląda i w pięknie dobranej kolorystyce!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba.Jest tak oryginalnie,pęknie i inaczej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty szpilki, elegancka torebka = dama :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo elegancki:)świetne elementy ozdobne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, elegancka, kobieca... świetna!!! A kolory jak pięknie dobrałaś, no i ta krateczka na bokach... super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm.. Stylowa:) Bardzo podoba mi się też wzór.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo kobieca, świetnie pomyślana i takoż wykonana :) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe ujecie tematu takie bardzo własne a poza tym prześliczne i bardzo perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna!! Czerń prezentuje sie dostojnie.Trafiłaś w sedno bycia damą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Joasiu, widzę że masz tak samo jak ja, pojawiam się i znikam. Jeszcze nigdy nie byłam tak zapracowana w szkole, a będzie jeszcze gorzej im bliżej końca roku. Piękny chustecznik, bardzo elegancki. Śliczne kolory i wzory. Zachwycam się jak zawsze Twoimi pracami. {Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.