wtorek, 20 marca 2012

Folkowe ptaszki i pisanki

Nowy wysyp ptaszków na razie w kolorze zielonym trochę w stylu folkowym , mam nadzieję że przyjmiecie je z życzliwością podobnie jak prawie ostatnie pisanki zrobione dla mojej córki.
Miśka wiem, że zaglądasz na bloga ptaszki robiłam pod Ciebie, mam nadzieję że Ci się spodobają.
Przepraszam za tę prywatę, wrzucam zdjęcia i znikam myć okna.
Dziękuje wszystkim zaglądającym, zwłaszcza tym co pozostawiają ślad w postaci komentarza i do miłego.









21 komentarzy:

  1. śliczne pisanki a ptaszki urocze.)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaszorki urocze, pisanki mają ładny wzór

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawne te ptaszki a pisanki jak zwykle śliczniutkie.Ja w niedziele odkryłam, że mam b.brudne okna, ale jeszcze zaczekam, aż ten wiatr mniej będzie wiał.Na razie umyję od środka. I tak nie mogę wszystkiego pomyć na jeden raz (kolanko się kłania), więc podzielę mycie w taki dziwny sposób.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Folkowe pisanki mają sliczny wzór i sa bardzo energetyczne i ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ależ masz twórcze szlejące tempo i przy tym wszystkie ozdoby piękne i dopracowane!

      Usuń
  6. śliczne delikatne pisanki ,
    wesołe ćwirki

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo! Całkiem nowy gatunek:))! Fajne, takie pyzate:)) Zazdroszczę, że już wiszą, u mnie dekoracje w polu, albo w pudełkach jeszcze:)) Pisanki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z takich kolorowych jajeczek takie cudne ptaszorki się wylęgają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisanki śliczne,a ptasie na tych gałązkach cudnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Joasiu, tyle u Ciebie śliczności, a ja choć staram się i spinam jak mogę, do nadrabiania zaległości blogowych, to niestety nie nadążam z wpisami na bieżąco.
    Wszystkie Twoje ptaszorki są prześliczne, a na pisanki to ja już słów nie mam, żeby określić ich urodę. wzdychając z zachwytu, pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie podpasione te pisklaki i w jak dobranym kolorystycznie towarzystwie! Ale fajne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciesze się, że nareszcie udało mi się u Ciebie coś napisać, jeszcze nie wiem, czy się uda :) Oglądam z zachwytem wszystkie Twoje prace, jajeczka, to prawdziwe dzieła sztuki, ptaszki przepiękne. Szczególnie podobały mi się te z kursiuku pisankowego, wyglądają niesamowicie :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne! zapraszam na Nasz konkurs na najładniejszą pisankę:

    http://malopolankitworza.blogspot.com/2012/03/konkurs-na-wielkanocna-pisanke.html

    OdpowiedzUsuń
  14. prawdziwą ptaszarnię możesz zakładać, piękne ptaszyny. Co do jajeczek to rzecz przecudna! Moje ulubione kolorki, ach...
    PS. od jakiegoś czasu mam problem z czytaniem Twojego bloga, ciągle mi się stronka zamyka. Napisanie komentarza graniczy z cudem, nie wiem czy to problem z moim internetem, czy coś na bloggerze się dzieje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba coś z Blogerem, Jola też pisze że ma problem z napisaniem komentarza. Ja tak miałam ostatnio u Oxi że trzy razy w różnych porach otwierałam post i nie mogłam zostawić komentarza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to tak jak ja u Ciebie...
      Ptaszyny podziwiałam i oglądałam i uśmiechałam się do nich ale napisać nic nie mogłam :(
      No zakochałam się w tych ptasziorach, są takie inne, takie optymistyczne i pogodne że buzia sama się śmieje :)
      Pisanki...już nie wiem co pisać...p i ę k n e!!

      Usuń
  16. piękne wiosenne ptaśki..a kolory jajeczek..iście zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapachniało wiosną i świętami, gdy wspomniałaś o myciu okien ;]
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te wróbelki, a pisanki wprost cudne. Pięknego dnia życzę i dziękuje za odwiedziny i miłe słowa. Grzegorz

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.