piątek, 23 marca 2012

Dla czego mnie nie ma na blogu?

Bo jestem w ogrodzie.











20 komentarzy:

  1. Nie no! Tytuł, i tekst posta nominuje do tytułu "Posta Roku":) Rozwalił mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiło się przyjemnie ciepło i w ogrodzie dobrze jest przebywać, widzę że u Ciebie kwiaty zakwitają. Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Reniu, nie mam ochoty wracać do domu tak mnie ta wiosna cieszy

      Usuń
  3. Widzę,że nie tylko ja wyszłam do ogrodu.Pozdrawiam cieplutko.Fajny tulipanek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdumiał mnie bo moje krokusy nadal siedzą w ziemi a tulipany kwitną

      Usuń
  4. OOOOO!!! Kici kici:))) Jak wszystkie do tego ogrodu wyjdziemy, to dopiero będzie pusto na blogach:))) Ale co tam wiosna przecie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się czuje na blogach że wiosna przyszła...

      Usuń
  5. Tyle słonka aż skóra swędzi:)) U mnie zaczynają wyłazić narcyze, a krokusy wszystkie gdzieś wymiotło.To dziwne, bo były sadzone w ażurowych pojemniczkach,żeby nornice nie zjadły.Ja dziś urzędowałam znów na loggii odstawiając taniec ze ścierką i miotłą.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj troszkę, u mnie ledwie widać jakieś zarysy pędów w krokusach, to dosyć dziwne, ale będą dużo później niż tulipany.

      Usuń
  6. No i to jest post :D Nie trzeba pisać nie trzeba opowiadać wszystko wiadomo :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No i doczekałyśmy się- WIOSNA! =D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda cudowna więc jesteś w pełni usprawiedliwiona :) Czy widzimy się za tydzień w niedzielę na imprezie ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię wiosnę, zapach ziemi oraz budzących się do życia kwiatów.
    Pięknie u ciebie w ogródku

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrząc Asiu na zdjęcia jesteś w pełni wytłumaczona z nieobecności:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogoda jest tak cudowna, że aż zazdroszczę ogrodu. Ja mam mały blokowy balkonik i tak ozdabiam go co roku inaczej. Dzisiaj zakupiłam stokrotki i bratki:)))Super wiosenne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Echhh... gdybym miała taki ogródek to pewnie w ogóle zapomniałabym o komputerze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oxi zaproszenie nadal aktualne. :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. wiosna... wiosna... wiosna... ach to ty!!! pięknie wszystko się budzi do życia!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.