środa, 14 marca 2012

...

Chyba bez tytułu będzie bo co mam napisać, kolejne pisanki, ale skoro nic innego nie robię przynajmniej na razie, to pokażę Wam te kolejne pisanki. Zostało mi już tylko kilka sztuk, myślałam żeby może dokupić, ale jak patrzę na minę mojego mężczyzny jak siadam do kolejnego jaja to chyba muszę odpuścić.Tak się zatraciłam przy tej robocie że zupełnie zaniedbałam domowe sprawy więc żeby wilk był syty i owca cała muszę na jakiś czas zniknąć.Może o mnie nie zapomnicie przez ten czas. Dziękuje po raz kolejny za Wasze komentarze, sprawiają mi ogromną przyjemność.
Nie mam już dzisiaj  siły na pisanie (padam na...) więc wrzucam zdjęcia i pozdrawiam wszystkich odwiedzających, do miłego.




hi hi ramkę wykopałam na strychu i pobieliłam , więc przy okazji też się pochwalę.


 I jeszcze moje niby haftowane pisanki





To tylko dwa jaja, po prostu zdjęcia robiłam z różnych stron. Na koniec chcę wam pokazać moje tańczące tulipany.



Jak Wam się udało dotrwać do końca to  jeszcze raz pozdrawiam:)))

29 komentarzy:

  1. Zachwycające pisanki, serce moje podbiły zwłaszcza te niby haftowane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało się udało ;o) Piękne są! A jeszcze ta ramka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tulipany boskie! Podziwiam i pomału wpadam w kompleksy. Ogromnie zdolna z Ciebie istota a do tego pracowita.Wszystkie Twoje pisanki są śliczne i wszystkie bardzo mi się podobają. Nie mogłaś wytłumaczyć,że bez pisanek żyć nie możesz? że ich brak zle wpływa na Twoją psychikę i możesz zająć się niewłaściwym materiałem na pisanki? :)))
    Miłego Kochana, poczekam, nie zapomnę

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu, szkoda że nie widzisz mojej miny. Ja na widok Twoich pisanek uśmiecham się i wzdycham. Są tak śliczne, że napatrzeć na nie się nie mogę. Wszystkie takie delikatne i kruche. Jesteś naprawdę mistrzynią w robieniu tych cudeniek. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości. Szczególnie tych ażurów Ci zazdroszczę. U mnie w domu marudzą, że święta niedługo a ja jakbym o tym zapomniała. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja powiem tak : wypracowane jak zawsze perfekcyjnie.Pomysł z ramką b.fajny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ty masz skarby na strychu!!! Ramka przecudnej urody, podobnie jak jajka w których zdobieniu jesteś niezaprzeczalną mistrzynią ! Pozdrawiam ciepło i do miłego zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności! porywam dwie pierwsze i tą pobieloną ramę i uciekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie piękne, delikatne i wiosenne.
    Piekne reliefowe.
    Rameczka jest cudowna,,

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne co jedna to ładniejsza.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna prezentacja przecudnych pisanek!

    OdpowiedzUsuń
  12. no ja takie jajeczka to mogę nawet codziennie oglądać, mi to nie przeszkadza!
    rameczka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale jajeczka,a jakie dopieszczone.Można oglądać bez końca.

    OdpowiedzUsuń
  14. No cóż Ci mogę powiedziec...przyjadę poszperać na Twoim strychu ;)))) Piękna rameczka!
    Dwie pierwsze pisanki niczym angielska porcelana, haftowane prześliczne a naj naj ta z tulipanami - cud, miód!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem u Pani od kilku tygodni ,ale pisze po raz pierwszy .
    Zachwyciły mnie te cudne pisanki ....wszystkie ...i ta ramka z jajkiem .
    Chciałabym być mieć takie u siebie .....jest Pani super zdolna .
    A jajko z tulipanami to arcydzieło ....widać ile jest w Pani pasji i zdolności ..Haft Richeliu mam obrusie zrobionym przez moja tesciową ...
    Serdecznie pozdrawiam i zyczę weny ,zdrowia i miłosci do końca świata ....i dłużej

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoich pisanek nigdy dość! Są bardzo piękne, już dawno skradły moje serce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne ... ramka marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest prawdziwe arcy-dzieło,jestem pod wrażeniem i bardzo mi się podobają wszystkie jajka.Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne, cudowne niesamowite! Zaczyna brakować mi słów(najbardziej niby haftowane mi się podobają). Jak ja Ci zazdroszczę zdolności, no i strychu oczywiście:)Pozdrawiam. PS. nie znikaj na długo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne pisanki bardzo pomysłowo pokazane:))

    OdpowiedzUsuń
  21. W tej ramce wyglądają ślicznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurcze wszystkie piękne ale te tańczące tulipany coś niesamowitego.Może uda Ci się Swojego mężczyznę przekupić jakimś dobrym ciastem na przykład a Ty wtedy działaj dalej:))))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Tymi pisankami można się rozkoszować..są śliczne i stanowią dla mnie wyzwanie..ale to dopiero za rok..myślisz, ze dam radę?
    pozdrawiam serdecznie Mistrzynię haftu pisankowego...

    OdpowiedzUsuń
  24. Z pewnością sobie poradzisz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. witam piękne te jaja! mogę prosić o kontakt mailowy? mam parę pytań;)
    lkawon@poczta.fm
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne te pisanki- zwłaszcza ażurowe- gratuluję serdecznie pomysłowości:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.