sobota, 11 lutego 2012

Zeszłoroczne pisanki

Na razie nie robię nowych pisanek ale dla przypomnienia pokaże Wam zdjęcia pisanek z zeszłego roku, wydaje mi się że ich nie pokazywałam ale jak się mylę, to i tak szukałam pretekstu żeby się z Wami spotkać. Od tygodnia boli mnie głowa i nie bardzo mam motywację żeby coś robić. Za oknem słonko zapowiadają nawet spore ocieplenie a ja jestem jak przekręcona przez maszynkę, bolą mnie mięśnie i nie mam siły. Może to przesilenie wiosenne. Nieważne przejdzie, mam przynajmniej taką nadzieję.






Dziękuję  bardzo za Waszą obecność, za wszystkie ciepłe słowa, które nadal chcecie zostawiać pod moimi postami. Życzę miłej spokojnej niedzieli.

16 komentarzy:

  1. Dla mnie to urocze cudeńka, podziwiam za kunszt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna .Pozdrawiam i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, ale widać metamorfozę prac, tegoroczne są takie kolorowe i wiosenne, a te stonowane, to błękitne jest perfekcyjne, po prostu śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę dużo dobrego samopoczucia:))))
    a pisanka piękna:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej Mamon, zdrowiej. Jeśli się czujesz taka rozbita, to może to jednak jakaś infekcja wirusowa się do Ciebie przyczepiła. Mnie wysiadły zatoki i wszystko wędruje tam, gdzie nie powinno, a ja duszę się od kaszlu.Wczoraj miałam złudną nadzieję,że jest lepiej, ale nie jest, bo po co???
    Wyobraz sobie,że ja jeszcze nigdy nie robiłam dekupażem pisanek. Owszem, robiłam jakieś hafciki na tę okoliczność, ale pisanek nie. I dobrze,że pokazałaś te zeszłoroczne, przynajmniej mam co podziwiać. Ładne i tyle!!!
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Martwię się ,że może te chłodne grzejniki Ci zaszkodziły.
    Nie chowaj tych śliczności i pokazuj co tam jeszcze zakamuflowałaś:)))Nawet jeżeli rok temu niektóre TU gościły to cóż z tego, skoro są takie śliczne.Z przyjemnością pooglądam.Ale i tak te dwie najpiękniejsze cieszą codziennie moje oczy:)))))
    Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są pisanki, mam nadzieję że to złe samopoczucie odejdzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne!Życzę dużo zdrówka i dobrego samopoczucia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłaś jakieś badania? długotrwałego bólu głowy nie powinnaś lekceważyć. Dbaj o siebie:)) Pisanki prześliczne, dobrze, że nie mam czasu na "jajcarską" robotę,takich cudów nie zrobiłabym na pewno, więc stresu nie będzie:))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala jak zwykle przesadzasz, myślę że powinnaś chociaż spróbować, jestem przekonana, że piękną pisankę jesteś w stanie zrobić.

      Usuń
  10. Dziewczyny bardzo Wam dziękuję, jest mi miło czytać wszystkie te słowa. Przepraszam jeśli nie uda mi się zajrzeć do każdej z Was. Mam nadzieję że zrozumiecie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta morska pisanka, przecudnej delikatnej urody dzieło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne jajoszka (nie bombki), podoba mi się ich kolorystyka!
    pewnie to marne pocieszenie, ale mam nadzieję, że ta boląca głowa, to właśnie przez przesilenie wiosenne, bo to by znaczyło, że wiosna jest tuż... tuż...
    no i niech już ta boląca głowa da spokój!
    pozdrawiam i słonka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo stylowe i eleganckie pisanki.
    Zdrowiej i rozumiem Cię doskonale bo my wszyscy podobnie chorzy:(
    pozdrowienia cieplutkie ślę,

    OdpowiedzUsuń
  14. O jakim przesileniu wiosennym mowa? U mnie w górach wali śniegiem.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.