sobota, 4 lutego 2012

Za oknem zima, a u mnie wiosna....

No trochę przesadziłam nie wiosna, a pisankowo, nie wiadomo tak naprawdę jaka pogoda będzie gościć w czasie Świąt Wielkanocnych. Cóż wolę myśleć że iście wiosenna, mam już taki zimowstręt, że aż mnie wszystko boli jak mam wyjść z domu. Z tego co wysłuchałam, to prognozy na przyszły tydzień też nie brzmią ciekawie, niby temperatura ma się podnieść o kilka stopni ale za to ma wiać. Nie wiem już co jest gorsze. Jeszcze parę dni takiej pogody i zapadnę w sen zimowy.

Z bardziej przyjemnych spraw, raczycie mnie takimi komentarzami że aż się rumienię, nie powiem, moje ego czuje się z tym bardzo dobrze, nawet się do mnie śmieje. To zresztą chyba jedyny powód dla którego coś jeszcze robię. Tak więc dopieszczona serdecznie dziękuję za każde słowo i do miłego.








28 komentarzy:

  1. Cuuuuuuuuuuuuuudne!! każda inna i kazda piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna prace takie klimatyczne :) Zapraszam na Wyzwanie do mnie :) jest super nagroda http://www.miriamart-decu.blogspot.com/2012/02/wyzwanie-2-dama.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy wcześniej nie brałam udziału w takiej zabawie, może spróbuję...

      Usuń
  3. Jak ma nie być miłych komentarzy jak takie piękne rzeczy widzimy, na ostatnim zdjęciu jest cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Asia, jajeczka przepiękne. Każde jedne od samego dołu. Morskie widziałam pierwszy raz :)
    Te motyle okrutnie mnie zachwyciło, podobnie jak ażurowe.
    Moc serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Joasiu, nic straconego prześlij na maila adresik.

      Usuń
  5. Jak ja Cię rozumiem z tą zimą. Musiałam dziś wyjechać (nadrobić zaległości towarzyskie) i aż mnie skręcało na sama myśl o wyjściu z cieplutkiego domku. A co do Twojej twórczości to powiem tylko, ale jaja!! są śliczne, patrzę na nie i myślę ile się muszę jeszcze nauczyć. Swoją drogą to lubię w decu, że zawsze coś jeszcze można zrobić nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to się często zastanawiam czy to jeszcze decu.

      Usuń
    2. Nie Mamonku, to już nie decu, ale to właśnie fajne że nie drepczesz w miejscu a ciągle rozwijasz się i poczukujesz nowego!

      Usuń
  6. Łłłaaaaałłł! to sie da zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da da i wcale nie jest takie trudne jak się wydaje.

      Usuń
  7. Zachowam się chyba paskudnie.Ale muszę się przyznać,że ze względu na chorobę mniej mi szkoda, że nie mogę wystawić nosa z domu.No ale mróz mógłby być mniejszy.Piękne, śliczne, cudowne pisanki.Te motylki cudownie przypominają wiosnę:)))
    Śliczne groszki:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne! Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Renia ma rację, jak nie ma być tyle komentarzy, skoro co post, to inne cudności pokazujesz?:)))
    Gdybym nosiła czapkę, natychmiast zdjęłabym ją przed Twoim talentem, dziewczyno:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające pisanki, piękne projekty i świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuda robisz, cuda po prostu! Niech te pisanki posłużą za wywoływacz wiosny :-) Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pisanki zrobiłaś! Wszystkie wyszły rewelacyjnie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! dwie pierwsze bombki skradły moje serce! widać w nich sprawną i śmiałą rękę! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kejti cieszę się że spodobały ci się te pisanki, pozdrawiam :))))

      Usuń
    2. no myślał indyk o niedzieli, a ja to jeszcze mam bombki w głowie! przepraszam za pomyłkę!

      Usuń
  14. podziwiam, jestem pod wrażeniem umiejętności pracy z takim króchym materiałem i te ażurki, awet w głowie mi się nie mieści, jak mozna zrobic takie boskie kwiatuszki.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Druga i trzecia super, super, super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza pisanka skradła moje serce :) Sama chciałabym być autorką tak ślicznej pracy :) Wszystko jest idealne - gra kolorów i faktur...przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te szmaragdowe pisanki są najśliczniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu - cudne są.Znów masz nowe pomysły.Supeer.

      Usuń
  18. Przepiękne są te pisanki , moje gratulacje.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.