środa, 22 lutego 2012

Pisanki niczym angielska porcelana

Wróciłam do robienia pisanek, trochę już zazdrościłam koleżankom blogowym że pokazują kolejne jaja, a mnie wciągnęły  biżuteryjne eksperymenty.Musiałam je dokończyć bo znając siebie jakbym je odłożyła na później to tak jak bym je pogrzebała na amen. No cóż ulżyłam sobie i zrobiłam 3 pisanki niczym z angielskiej porcelany, bez cieniowania, patyny tylko pokryte błyszczącym lakierem. Nic specjalnego ale taka była potrzeba chwili..






Cieszę się że tyle komentarzy pojawiło się pod ostatnim postem, bo powiem szczerze że przez chwilę poczułam się jak wariatka, wołająca w rozpaczy. 

36 komentarzy:

  1. Cudowne!!!!!Pozdrawiam iżycze dobrej nocy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już mi się wydawało że ja jestem nocnym markiem :))

      Usuń
  2. Очень нежно и красиво! Спасибо за приятные минуты просмотра твоих работ! Удачи!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe jajeczka. Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Helen dzięki piękne, Janeczko Ciebie również pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne! Rzeczywiście wyglądają jak porcelanowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakież one piękne!!!Precyzyjnie wykonane!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ,delikatne pisanki

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne.Chętnie bym takie cuda przygarnęła.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu jak naprawdę chcesz to napisz na maila

      Usuń
  7. Wiesz co.Napisać o nich "nic specjalnego" to nie gniewaj się ale przesada zbyt wielka. Przecież one są cudowne.Niechętnie, ale przyznam że porównywalne do tych "moich" od "Ciebie"I tak moje naj.....
    Pozdrawiam cieplutko w tą deszczową pluchę

    OdpowiedzUsuń
  8. No co Ty?!? Piękne są. Nie muszą mieć udziwnień żeby się podobały. Ostatni wzór jest moim ulubionym. Sama kładę go na jajcach (w sensie wydmuszkach ;), tacach, pudełkach, lampionach, butelkach... ufff, no podoba mi się i już ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga jak się uda to i na jajcach można :))))

      Usuń
  9. Piękne są, właśnie takie - czyste i delikatne, pięknie wylakierowane! Prawdziwa porcelanka!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. I śliczne jajeczka, bardzo czyste, delikatne i jak pięknie wylakierowane!! Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne! Wcale nie są potrzebne żadne udziwnienia. Takie są najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to nic specjalnego?! Wyjątkowe !!! Rzeczywiście jak angielska porcelana .
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję wszystkim serdecznie trochę jestem zaskoczona Waszą reakcją, ale za to jak mile :)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejku, jakie śliczne. Naprawdę stylowe i bardzo tradycyjne i faktycznie,że wyglądają jak z porcelany.Lata świetlne temu nie wyobrażałam sobie pisanki innej niż takiej "wydrapanej" i godzinami "merdełam" na nich wzory. O ileż prościej teraz, w dobie dekupażu! A ile możliwości i różnorodności!
    Buziaczki dla Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może według Ciebie nic specjalnego, ale mnie się strasznie podobają takie "zwykłe" pisanki. Mam taką w domu i bardzo ją lubię. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja to bym się nie zgodziła, że "nic szczególnego" - jajeczka dopieszczone, nie przeładowane, wybłyszczone wzorowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, tym wybłyszczaniem to się akurat cieszę. Pozdrawiam

      Usuń
  17. Nie będę oryginalna, jak napiszę, że twoje pisanki są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudności - bardzo delikatne i takie eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z innymi że pisanki są śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Mamonku kochana..czy te jajunia sa z prawdziwej wydmuszki czy kupowalas plastikowe?..bo pieknie wyszly i tez bym takie chciala sobie namalowac..pozdrawiam milo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu gęsie wydmuszki, miło że mnie odwiedziłaś.

      Usuń
  21. Śliczne i faktycznie jak porcelana .Też bym chciała umieć takie robić uwielbiam różane motywy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brydziu na pewno sobie poradzisz tylko spróbuj.

      Usuń
  22. "Nic specjalnego" ?! Nie żartuj Mamonku! To prawdziwe małe arcydzieła, tak delikatne i piękne, tak urzekające w swej prostocie. Bardzo, bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne są! Zawsze się zastanawiam skąd macie takie małe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne:))) I znalazłam na jednej motyw , który też bardzo lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie Twoje prace są boskie i to stwierdzenie nie jest przesadą. Czy mogłabyś zdradzić jakiego lakieru używasz, bo moje wybłyszczenie pisankowe nie wychodzi mi tak pięknie. Najserdeczniej pozdrawiam. Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, jest mi ogromnie miło że tak twierdzisz lakieruje lakierem wodnym FLUGGER 70.
      Pozdrawiam Joanna

      Usuń
  26. Najpiękniej dziękuję za informację. Mam ten lakier, więc będę próbować. A tak na marginesie, to jesteś niezwykle życzliwą osobą. Nie każdy tak chętnie dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą. Renata

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.