piątek, 17 lutego 2012

Moja miłość do bursztynu cd

Trochę w innym klimacie, szczerze mówiąc bliższym mojemu sercu, duży bursztyn 4,5 cm wysokości w nieregularnych kształtach, (swoją drogą to ziemne wykopalisko przeze mnie wyszlifowane i oprawione) z obrożą z koralików szytą tak zwanym "ściegiem ości". Szczerze powiem że mi się podoba, o niewielu rzeczach zrobionych samodzielnie mogę to powiedzieć. A jaka jest Wasza opinia?
Pozdrawiam serdecznie i do miłego.



Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem, miło wiedzieć że ktoś tu zagląda.

13 komentarzy:

  1. Bursztyn to nie tylko wdzięczny materiał do tworzenia biżuterii, dobrze go nosić , szczególnie osobom z zaburzeniami tarczycy.)
    Biżuteria, którą tworzysz z bursztynu jest niezwykła.)
    Pozdrawiam ciepło w ten zimowy dzień.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natanna dzięki że mnie odwiedzasz i za te miłe słowa. Pozdrawiam

      Usuń
  2. CUDO! Wiem że powtarzam się ale nie mogę nie stwierdzić że przepięknie pokazujesz urode kamieni! Nie "zabijasz" ozdobami a tylko (czy aż ;)) delikatnie podkreślasz urok natury. To nie każdemu jest dane. Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oxi potrafisz swoim komentarzem, podnieść człowieka na duchu. Buziaki

      Usuń
  3. Mamon, ogromnie mi się oba Twe wytwory bursztynowe podobają. Bursztyn jest pięknym kamieniem, który przez zawodowych jubilerów jest zawsze łączony ze srebrem. A mnie się podoba stosowanie bursztynu w hafcie koralikowym. I łączenie go z drobnymi koralikami też daje dobre i ciekawe efekty, czego dowodem te dwie Twoje prace.
    A ja siedzę i wysilam mózg jaką zrobić kartkę dla roczniaka. Już czuję, jak mi się zwoje przegrzewają, bo nie lubię robienie kartek. Ale na mieście nic nie znalazłam. Ratunku!!!!!
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię bursztyn nieregularny... ten jest oszlifowany, przez Ciebie gratuluję ... a ja lubię też te nieoszlifowany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten naszyjnik, nie wiem czy już to pisałam, ale bursztyn to mój ulubiony kamień i chociaż biżuterii nie noszę zbyt często, to bursztyn w kilku odcieniach posiadam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. El cuadro no es mio, es una lámina que he sacado de internet.. peor supongo que si lo podras utilizar. un beso.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówię ,że szalenie mi się podoba.Jest przepiękny.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i błagam zlikwiduj weryfikację przy komentarzach bo oślepnę:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci to wyszło.Prosto a jednocześnie bardzo elegancko.I sama to wszystko?Niemozliwe!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny naszyjnik:)
    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję pięknie za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa. To wszystko dodaje mi twórczych skrzydeł:)

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość bardzo subtelna i dobrze pokazany urok najważniejszej części- bursztynu. Piękne!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.