czwartek, 16 lutego 2012

Miododwo bursztynowo, słodko i słonecznie

Trochę się nakombinowałam. Tak jak wcześniej pisałam, stałam się posiadaczką dużej ilości kaboszonów bursztynowych, trochę się rzuciłam z motyką na słońce, bo kaboszony są malutkie więc giną we wszystkim co próbowałam zrobić. W zasadzie nie jestem miłośniczką takiej zdobnej biżuterii, ale pomyślałam sobie że do lnianej letniej sukienki w kolorach ziemi może ładnie się prezentować. Poprawiłam też wygląd kolczyków prezentowanych w poprzednim poście. Ocenę pozostawiam oglądającym. Dziękuję wytrwałym za odwiedziny i pozostawione komentarze. Do miłego




Do obszycia kaboszonów użyłam koralików TOHO 11/0 Ttrans -Rainbow Frosed -Topaz oraz 11/0 Transparent Rainbow Honeey Comb.
Pozdrawiam serdecznie

10 komentarzy:

  1. No wiesz..........to jest PIĘKNE!!! Idealnie wyeksponowałaś bursztyn. Każda następna praca jest piękniejsza od poprzedniej. Kolczyki... dodałaś tylko kilka koralików a jaki efekt! Asiu, stworzyłaś ciepły, słoneczny i gustowny komplet!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pięknie i oryginalnie się komplet prezentuje, idealna harmonia w kolorach.

    Jestem pełna podziwu dla Twojego wyczucia piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość "i na sztuki" wyszła pięknie. Wbrew Twoim obawom wcale, a wcale nie jest to zbyt ozdobne, bo takie nieduże bursztynowe kaboszony zachowują lekkość i całość nie jest przeładowana. A jak szybko Ci to poszło!!! Dla mnie - piękne!!! I, nie da się tego ukryć, pracochłonne.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może tak jak piszesz jest to żmudna praca.Ale Kochana efekty na pewno mogą to wynagrodzić.Masz piękny jedyny niepowtarzalny komplet:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten komplecik, podziwiam za ciepliwość to musi być bardzo pracochłonne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jak się pięknie komponuje z kolczykami! Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplet.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż mam napisać.Po prostu cudo.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.