piątek, 17 lutego 2012

Miedzynarodowy dzień kotów

Znacie mojego Leosia, bo już wielokrotnie przemycałam jego zdjęcia w różnych postach. Ale w związku z tym ze od rana w radio trąbią, że dzisiaj jest międzynarodowy dzień kota, (co by o tym nie myśleć) wrzucam zdjęcie mojego ulubieńca, który postanowił swoje święto uczcić drzemką w wannie.



Nie sądzę, żeby dopraszał się kąpieli :))))

Dziękuję za Waszą obecność, za wszystkie ciepłe słowa i zapraszam do odwiedzenia bloga z biżuterią, bo to ze nie pokazuję tutaj niczego nowego nie znaczy że niczego nie robię.

http://niepoukdanebizuteryjnepomysly.blogspot.com/


14 komentarzy:

  1. Witam , Piękny kotek , a miejsce do drzemki to też z jedno z ulubionych mojego kota . Chociaż mojemu to i woda nie przeszkadza . Dziwne te koty !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urody jest niezwykłej.)
    Fajnie słuchać mruczenia kota.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nadzwyczajnego, to rudzielec, a więc ma inne, niż ogólnie przyjęte kocie upodobania. Na pierwszej fotce ma znak zapytania na pysiu- czyżbyś chciała mnie stąd przegonić??? Duże to kocisko i widać kto w domu rządzi.
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczności i miziania przestyłam dla Twojego pieknego kota!A miejsce faktycznie, takie "niekocie" sobie wybrała:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak patrze na takie piękne kociaki to żałuje , że nie mam takiego w domu przyjaciela:) Pozdrowienia dla rudzielca :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki kociak, my też mamy kota tylko taki zwykły szary. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknego masz kocurka.No i ciekawe miejsce na drzemkę sobie wybrał.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę że Leoś docenia fakt znalezienia się u tak cudownej "Pańci":)))Na drugim zdjęciu Leoś zdecydowanie miną mówi, że dość tego pozowania:)))))Pozdrawiam serdecznie i idę na drugi blog nadrobić zaległości:)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny futrzak z Twojego Leosia!:) Ja mam w domu dwa kociaki Tosię i Edka:) pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego dla Leosia z okazji Dnia Kota !!!

    ps Ciebie również pozdrawiam .... Basia

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo słodki puchacz a Twoja pisanka z poprzedniego postu przepiękna jak można ukrywać przez rok takie ślicznosci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie no cudny jest! Najlepsze życzenia! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudny jest ! Mój Wacław za to uwielbia zlew :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.