środa, 4 stycznia 2012

Z uśmiechem w Nowy Rok

No cóż dzisiaj nie będę się rozpisywać, zrobiłam chustecznik i to w Nowy Rok, mój jedyny i cały czas ten sam mężczyzna nie mógł zrozumieć, że coś takiego przyszło mi do głowy. Pracujesz w Nowy Rok ? Nie pracuję tylko wreszcie odpoczywam, odpowiedziałam. Szczęśliwa rozstawiłam cały mój bałagan na nowo i przez chwilę się zastanowiłam, że tak naprawdę to nie mam co wydekupażować oprócz jednego chustecznika i gęsich wydmuszek. Moja potrzeba zrobienia czegokolwiek była tak duża, że zmalowałam ten oto chustecznik (na wesoło) i zrobiłam dwie pisanki, ale że w domu jeszcze choinka i święta to nie będę Was straszyć. Pokaże je w innym  bardziej stosownym terminie. :))))




I jeszcze trochę świątecznych wspomnień





Na koniec chciałabym Wam przedstawić super kobitkę to moja 90cio letnia babcia.


Czy ta pani wygląda na swoje lata?
 Wiecie że potrafi o lasce jeszcze zatańczyć.
No to by było na tyle, jakoś trzeba było ten rok zacząć. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających serdecznie, zwłaszcza tych, którzy pozostawiają ślad swej obecności, ale również tych którzy sobie tylko zaglądają. Do miłego.


24 komentarze:

  1. Wiesz co... powiem tak - poprawiłaś mi humor na cały dzień!! :))
    Najpierw prześliczny chustecznik, buzia sama do niego się uśmiecha. Potem zdj. ciepłego i przytulnego świątecznego domu. No a Twoją Babcią jestem poprostu oczarowana! Wiele-wiele zdrówka Jej życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę same cuda pokazałaś. Na widok tych kocich ogonów to buzia sama się śmieje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chustecznik dla mnie bomba!!!!
    Pozdrówka dla Twojej Babci i dla Ciebie na nowy roczek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy i dopracowany chustecznik.Taak rozumiem tę chęć zrobienia czegokolwie nawet w święto,też tak mam i to jest w nas piękne,czyż nie?Moja babcia żyła 94 lata.Coś ci poradzę,chłoń każde słowo babci,wypytuj o wszystko z przeszłości,rozmawiaj i oglądajcie stare zdjęcia,bo coraz mniej jej takich mądrych osób.no tak i wzruszyłam się na koniec.Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie przyozdobione mieszkanko! Super Bacia, nie wygląda na tyle lat, mam ojca w podobnym wieku i też dobrze się trzyma!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chustecznik świetny, mieszkano ładnie udekorowane, a moja babcia też ma 90 lat, też tanćuje, Dla babci dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  7. Asieńko jesteś moją decu - mistrzynią! Pozdrowienia dla Babci! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja rozumiem tę Twoją noworoczną "potrzebę". Ja tez rozstawiłam swój bałagan i relaksowałam się przy dekupażu. Chustecznik wyszedł prześliczny a ten czarny kocur z dupcią na wierzchu to wypisz wymaluj moja Luna.
    Babci gratuluję wigoru i życzę zdrowia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny chustecznik,super klimacik u Ciebie. Pozdrowienia dla Babci. Ładny blog. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zacznę od Babci, bo nie wypada inaczej... 90 lat żartujesz, wygląda 20 lat młodziej, dużo zdrowia życzę... urocze, przytulne masz mieszkanko... a chusteczniki pierwsza klasa, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie dziś najbardziej podoba się Twoja babcia. Absolutnie nie wygląda na swoje lata i życzę babci dużo zdrówka i wielu jeszcze lat życia w dobrym zdrowiu. Bardzo Ci zazdroszczą takiej seniorki w rodzinie. Moja babcia gdyby żyła w lutym skończyłaby 116 lat. Niestety moja mama była najmłodsza w rodzinie i dziś to ja mam ciocię, która ma 92 lata. A skąd Joasiu wzięłaś takie fajne wzory kocie do decu. W sam raz dla mojego Jaśka kociarza. Super jest ten chustecznik. Pozdrawiam cieplutko i już się cieszę na nasze spotkanie. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście zacznę od gratulacji i serdecznych Życzeń dla Twojej Babci:)))Wygląda cudownie:))
    Serwetnik z kociakami fantazja.
    Przepiękne te kociaki:)))
    Pozdrawiam serdecznie i też się cieszę:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne chusteczniki i wspaniała babcia :) Zapraszam do mnie na candy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla nas pasjonatek Twoja postawa w nowy rok jest zupełnie zrozumiała, ale inni patrzą z boku i nic nie rozumieją zaczynając od naszych facetów rozpoczynając z na koleżankach kończąc, które tak straszliwie przeżywają złamany paznokieć i traca ciężkie pieniądze u maniciurzystek.
    Twoje chusteczniki są piękne mają piękne, subtelne cienie i są radosne a Babcia - tylko pozazdrościć formy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie jest u Ciebie a starsza pani bardzo elegancka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. babci ci zazdroszczę..moi rodzice dużo młodsi a tak nie wygladają..
    w Twoim domu widac taki ład i spokój..a kocury cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chustecznik świetny! Ja uwielbiam koty, więc tym bardziej. Co do "pracy" w sylwestra, to zazdroszczę! A za pisanki sama chcę się zabrać, bo już leżą i czekają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy kot wypisz wymaluj jak mój:) zazdroszczę Ci że masz babcię, ja już niestety żadnej nie mam...:( Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Babci to Ci zwyczajnie zazdroszczę:)) dziecięciem byłam, gdy moje obie umarły, a dziadkowie, to jeszcze przed moim urodzeniem.
    Życzę Jej długich, długich lat w zdrowiu:))Mam nadzieję, że ja będę fajną babcią, bo właśnie dziś dowiedziałam się, że nią zostanę:))))
    Chusteczniki BOSKIE, dla mnie, zdeklarowanej kociary, motywy są rewelacyjne:))
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz uroczą Babcię:) oczywiście nie wygląda na tyle lat, życzę Babci dużo zdrowia i dużego poczucia poczucia humoru:)))
    Kociaki na chusteczniku przesłodkie!!! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdeczne pozdrowienia dla Babci:-) ciekawa jestem, co szykujesz dla Seniorki na 21 stycznia?
    Koci chustecznik wymiata:-) bardzo podobają mi się użyte motywy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Też od Babci zacznę: trzyma się świetnie, dużo lat w zdrowiu życzę... A chustecznik rewelacyjny, no naprawdę super. I mieszkanko masz przytulne, bardzo miłe. Wyjątkowo subtelna, pastelowa choinka. Dziękuję Ci bardzo za te zdjęcia.....

    OdpowiedzUsuń
  23. chustecznik wyszedł Ci świetny! podobają mi się te przetarcia brązem - rewelacyjny efekt!
    Babcia rzeczywiście nie wygląda na swój wiek i tak trzeba trzymać! niech jeszcze wywija chołubce o laseczce przez wiele lat :)

    OdpowiedzUsuń
  24. chusteczniki są genialne, po prostu genialne! bejcowane tło idealnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.