niedziela, 29 stycznia 2012

Przedbiegi

Dzisiaj byłam na zaległym imieninach mojej koleżanki, jakiś czas temu przy babskich pogaduchach zarejestrowałam, że chciałaby na Wielkanoc jajo strusie do postawienia jako dekorację, więc pomyślałam że miło będzie jej sprawić taki upominek. Wydmuszki strusie zostały mi jeszcze z ubiegłego roku, więc się zabrałam do pracy. Moja koleżanka jest miłośniczką wszystkiego co związane z morzem, słońce, plaża żeglowanie, więc pomyślałam że to moje strusie jajo nie będzie takie typowo wielkanocne, a tym samym nie trzeba będzie go chować po świętach bo może stanowić dekorację całoroczną. Nie miałam niestety podstawek do jaja, więc z braku materiałów rolę podstawi spełnił przemalowany świecznik. Tak oto powstało to jajo. Zdjęcia robiłam na biegu więc jak zwykle pozostawiają wiele do życzenia, ale trudno.




Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze pod poprzednim postem, miło jest dzielić się z Wami radością, obym nie musiała troskami. Wiem że one też są treścią życia ale tyle ich było ostatnio, że upajam się obecnym stanem póki mogę. Pozdrawiam i życzę miłej spokojnej niedzieli i owocnego tygodnia.




26 komentarzy:

  1. O proszę - już się jaja zaczynają ...
    Ale takie ładne - można podglądać z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja dobrze widzę że statek to wycięty jest? Cudeńko. Ja też tak chcę umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa są urzekające... ale ten statek mnie powalił, jest cudny... pięknie to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wycięty żaglowiec, wyszedł pięknie, zawsze jestem pełna uznania do tej techniki, bo to chyba jakaś jubilerska?! Takie jajo , to naprawdę świetna całoroczna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość i szczegóły- super! A "świecznikowa" podstawka bardzo dobrze spełnia swoje zadanie.
    I mnie się podoba,że nie jest to "wielkanocna tematyka" - przynajmniej może być dekoracją jak rok długi. Zresztą jajka Faberge'ra też nie były "zgodne tematycznie" z okolicznością, były po prostu piękna ozdobą.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł! Ten wycięty statek jest wspaniały!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj podoba mi się ten statek! Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te jaja! Masz kobieto talent... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i niespotykane! Świetny pomysł na prezent:). Dzięki za wizytę u mnie, porady i miłe słowa! Wspaniałej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne jajo i pomysł na podstawkę super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne jajo. Prezent niesamowity. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. A czym te wzory wycinałaś? podobno to się robi wiertłem dentystycznym, brrrr...
    Czymkolwiek jednak wycinałaś, efekt jest cudowny:) Super jajo:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie to strusie jajo potraktowałaś:)))Majstersztyk w każdym calu.Klimaty o których napisałaś oddane cudownie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny dziękuje bardzo za tyle miłych słów.

      Usuń
  14. jajko ze statkiem?! Oryginalny i bardzo dobry pomysł. Musisz lubić tę koleżnkę, bo się naprawdę postarałaś :) Przepiękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pomysłowe i super wykonane jajo!Masz rację robiąc koleżance całoroczny prezent.Też mi szkoda chować dekoracje po świętach do kartonu.A tu proszę,jaki pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne..oj , tak moze byc ozdoba cały rok..
    ja bym te wielkanocne cuda-pisanki trzymała cały czas na półce..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Małe arcydzieła! Szczególnie to pierwsze mi się podoba. Pozdrawiam! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  18. no proszę... wcześniej tylko wpadłam na chwilkę i zobaczyłam zdjęcia z jajeczkami i morskimi klimatami, teraz już wiem skąd taki pomysł na nie :) oba prezentują się pięknie, ale to wycinane to majstersztyk! cudowne jest! podstawka ze świecznika super pasuje do tych strusi jaj :) grunt to dobry pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam - tyle piękna na tak kruchym podłożu.
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Patrzę, patrzę i nadziwić się nie mogę:) Piękne! Pracy włożyłaś wiele a efekt powalający!:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejne cudowne Twoje dzieło!

    Ps.

    @"""@
    ( *o*,)
    (@)"-(@)
    (@) (@)

    Dziękuję Ci za życzenia:)
    :-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudnie.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne stylowe jajo i masz rację należy się cieszyć dobrymi chwilami wręcz upajać póki trwają.

      Usuń
  23. O mało nie przegapiłam takie cudeńko!! Szczególnie podoba mi się strona ze statkiem. Pięknie podkreśliłaś detale konturówką, aż czuć ten wiatr i fale, super!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.