czwartek, 26 stycznia 2012

Gdy listonosz do drzwi zapuka

Ależ miałam dzisiaj ucztę jak listonosz zapukał do drzwi i odbierałam przesyłkę na którą czekałam z niecierpliwością. A wszystko zaczęło się od komentarza pod postem Oxi. Oglądając zrobioną prze nią bransoletkę napisałam  "Bardzo ładna delikatna, pasowała by do moich kolczyków.Co było dalej możecie się domyślić skoro dzisiaj odebrałam paczuszkę. Oksanko bransoletka jest jeszcze ładniejsza niż na zdjęciu i jest moja!!! Zresztą zaraz będziecie mogły ocenić same. Ale to nie koniec przyjemności bo oprócz tego skarbu, na który czekałam dostałam pokaźny zestaw serwetek z niespotykanymi motywami. Zapraszam Was do obejrzenia pozostałych wytworów Oxi i na candy które organizuje.

Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję




16 komentarzy:

  1. Bransoletka piękna :D i rzeczywiście do kolczyków pasuje idealnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pasują do siebie :) piękny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu cudna niespodzianka. Faktycznie kolczyki i bransoleta tworzą piękny komplet. Dziś tak ładnie świeci słoneczko, więc podwójny powód do radości. Cieszę się z Tobą i pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny komplet:)
    pozdrawiam z kuźni upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się razem z Tobą!
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet' Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna bransoletka ,rzeczywiście pasuje do kolczyków :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezent super..ah,kto nie lubi prezentów ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny prezent.Miło czytać,że jesteś tak bardzo zadowolona:)) A pomysły na zagospodarowanie tych serwetek pewnie już się kłębią w głowie:)))
    Pozdrawiam bardzo cieplutko.U mnie -10 stopni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i bardzo oryginalna biżuteria!:) A serwetki do wyboru do koloru - nic tylko z nich tworzyć!:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Asieńko, cała przyjemność po mojej stronie (i to nie puste słowa) Jestem szczęśliwa, że udało mi się sprawić Tobie odrobinę przyjemności :)
    Mam kłopoty z kompem domowym, wysyłałam kilka maili do Ciebie ale nie mam pojęcia czy doszły.
    Pozdrawiam serdecznie :*****

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pięknie jest mieć przyjaźnie blogowe.Biżuteria piękna,ważne że Tobie się podoba.A serwetki...na pewno się przydadzą!Dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki trochę "morski" ten naszyjnik- ładny i oryginalny. Bardzo fajny prezent, a serwetek nigdy nie za wiele, jak mawiają rasowe dekupażystki:)))
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.