czwartek, 12 stycznia 2012

Dawno mnie tu nie było

Dawno mnie tu nie było, nie wiem czy to był dobry pomysł z podzieleniem bloga, no ale trudno stało się i już. Chciałam Wam dzisiaj pokazać nowy naszyjnik jaki udziergałam. Wykonany ze sznurka i koralików oraz bardzo ładnego kolorystycznie agatu. Zależało mi przede wszystkim na pokazaniu uroku kamienia, więc nakombinowałam się nieźle żeby nie podszywać go filcem. Z obu stron jest wykończony identycznie w siatce z nici i koralików. Nie stosowałam tym razem żyłki, bo ma skłonności do rozciągania i z czasem kamień mógłby się wysunąć. Zresztą nici nieźle współgrają ze sznurkiem. Ocenę pozostawiam oglądającym.
Do miłego.
 A zapomniałam, witam nowych obserwatorów szczerze mnie zaskoczyliście, wszak ten blog jest mało kiedy odwiedzany nawet przeze mnie. Dziękuję też za te wszystkie komentarze, które zamieściliście pod poprzednimi postami i postaram się bardziej dbać o częstotliwość wpisów. To taka moja noworoczna deklaracja, a jak wyjdzie to się okaże.





8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie oplotłaś agat i koraliki świetnie dobrałaś kolorystycznie. A jak ten wisior wygląda z drugiej strony? Podklejony na coś czy tylko tak opleciony koralikami? Nie mam pojęcia jak to się robi ale baaardzo mnie kusi spróbować zrobić coś podobnego:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Już trzeci raz pisze komentarz, ciekawe czy tym razem przejdzie.Ten agat jest b. ciekawy, a Ty jeszcze tą oprawa wydobyłaś jego walory. Robiłaś na podkładzie czy oplotem "słoneczkowym"? On dość regularny, więc pewnie by wyszło.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło.Masz nie tylko pomysłowość dziewczyno ale i cierpliwość do dziergania tak misternego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiałam to cudeńko i nie mogłam zostawić komentarza.Przepięknie potraktowałaś ten agat.Rzeczywiście cudowny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest przecudne! Agat to zdecydownie piękna rzecz, a Ty ją jeszcze upiększyłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale to wykonałaś! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Istne cudo:)Jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.