poniedziałek, 28 listopada 2011

Wracam do robótkowania i mam nadzieję że już mi nic nie przeszkodzi

Wracam do pracy, już sobie wczoraj pozwoliłam poszaleć i dzisiaj mogę Wam pokazać co z tego mojego robótkowania wyszło. W dodatku od dzieci (córki i zięcia)dostałam mp3 i dwie książki które mi od razu wgrały, więc nie mam poczucia traconego czasu. Słuchawki na uszy i do roboty. Na pierwszy rzut idzie "jedz, módl się kochaj"  Elizabet Gilbert, na szczęście - to słowa mojej córki nie oglądałam filmu, więc bez żadnego konkretnego nastawienia mogę się raczyć lekturą, w zanadrzu mam jeszcze "Niedoręczony list" Sarah Blake. Z takimi dopalaczami praca wre, albo nie... zależy od wątku :))))

Na pierwszy ogień bombka z zimowym krajobrazem, motyw z serwetki mak, wykończony białą konturówką i polakierowana całość w szaro niebiesko srebrnej tonacji czego jak zwykle na moich zdjęciach nie widać :))



Potem dokończyłam dzbanek na wodę do podlewania kwiatków


 I popełniłam jeszcze trzy bombki ale nie zdążyłam ich wykończyć więc będzie co pokazać w kolejnym poście. Wróciła mi chęć do pracy więc może coś tam jeszcze zrobię do świąt. 
Pozdrawiam wszystkich gości odwiedzających mojego bloga, szczególnie dziękuję tym którzy pozostawiają ślad w postaci komentarza, życzę miłego owocującego we wspaniałe pomysły tygodnia.
I

17 komentarzy:

  1. bombka jest przecudna! chętnie bym taką zakupiła

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja jestem oczarowana bombka :) Cudna!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że już jesteś i tworzysz Asiu. Bombka jest cudna. Chciałoby się wejść w ten bajkowy krajobraz. A dzbanek też ślicznie wyszedł, będzie nie tylko służył do podlewania, ale także zdobił każde miejsce w którym stanie. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombka jest piękna - czuć zimową aurę :)
    Książka Jedz Módl się i Kochaj bardzo mi się podobała, ponieważ jest o podróżach i są tam moje ukochane Włochy, czasem trochę filozoficzna.Miłego czytania/słuchania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Необыкновенно красивая bombka!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy robisz, podziwiam:) Z tym candy - źle przeczytałam datę, ale to nie szkodzi, miło mi będzie oglądać Twoje prace. Pozdrawiam Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  7. no piękne piękne tworzysz cuda - braaavo!!
    Zapraszam cię do mnie na candy moja droga przy okazji.

    śliczny jest ten dzbaneczek...

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznotki :D
    dzbanek jest mega!!! ja do tej pory podlewam kwiaty plastikową butelka :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bombka cudeńko:)))Patrząc na nią zaczynam tęsknić za śniegiem.Ale nie za odśnieżaniem.Dzbanek również ekstra.Bardzo mnie cieszy Twój powrót do dobrej kondycji:)))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu,ależ pracuś z Ciebie:)Wszystko jest piękne:)Bombka to istny bielszy odcień bieli-cudo!Ciekawe czy spodoba Ci się "Jedz,módl się...."????Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace. I gratuluję prezentu. Chociaż ja na swojej mp3 wolę słuchać muzyki. Z książkami jakoś mi nie po drodze. Mimo wszystko wolę czytać w tradycyjny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne prace ale ta bombka nie dość, że to mistrzostwo świata to jeszcze qw moich kolorach. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bombka to hit! a ja uwielbiam te ośnieżone krajobrazy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna bombka z pięknym,zimowym motywem :)
    Dzbanek ozdobiłaś cudownie ,bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.