sobota, 26 listopada 2011

Ogłoszenie wyników candy i rózne miłe sprawy

Nie potrafię za żadne skarby skopiować i wkleić  z Randoma losowania więc musicie mi uwierzyć na słowo, wpisałam min1 max 54 wygenerowany losowo nr to 25

Mam nadzieję że dobrze policzyłam, słodkości trafią do Niebieskości - Agnieszko proszę o kontakt.

To dla mnie bardzo miły tydzień, spotkałam się z dużą życzliwością , dziewczyny za wszystkie życzenia pięknie dziękuję, dawno tak nie byłam wzruszona. Szczególne podziękowania chciałam złożyć Janeczce. Większość z Was zna tą niezwykła kobietę, a jeśli nie to koniecznie musicie poznać. W nawale trosk życia codziennego znajduje czas żeby pamiętać o ludziach, którzy gdzieś obok niej przemknęli. Od Janeczki dostałam kartę z pięknymi życzeniami i piękne własnoręcznie zrobione kolczyki. Janeczko wzruszyłaś mnie do łez nie przesadzam, nawet pisząc teraz ten post pochlipuję sobie pod nosem.



Chciałam też złożyć serdeczne życzenia Kasiom , Kasieńkom  które mnie odwiedzają .  Jeszcze raz gratuluję wygranej, dziękuję wszystkim za miłą zabawę i do miłego :)

14 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to szczęściara - gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za gratulacje a zwłaszcza za wygraną! :) ostatnio w losowaniach bywam szczęściarą - dobrze, że chociaż w tym ;)
    Życzę zdrówka, bo też wiem co to znaczy mieć kręgosłup, który o sobie co jakiś czas przypomina...mój jeszcze jest taki "wygimnastykowany" na rózne strony...
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję szczęśliwej Niebieskości :)
    Janeczka Złota Duszyczka jest i mi bardzo bliska :) Z okazji Twoich urodzinek i ja śpieszę ze spóźnionymi pewnie, ale z serca płynącymi życzeniami!
    Wszystkiego najpiękniejszego i niech się spełnią słowa z Janeczki karteczki :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również gratuluję osobie, która wygrała ten śliczny prezent i też korzystając z okazji chciałabym życzyć autorce prezentu wszystkiego co najlepsze i dużo twórczych chwil, autorce życzeń i karteczki gratuluję pomysłu. Aż mi się udzieliła tak pozytywna aura. Pozdrawiam i dzięki za możliwość udziału w zabawie:).

    OdpowiedzUsuń
  6. A to pech ;)
    Gratulacje dla szczęśliwej zwyciężczyni.
    Dziękuję Tobie również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęściaro gratuluję!
    Dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Joasiu spóżnione,ale najszczersze życzenia:)I w imieniu wszystkich Kaś i Kasieniek bardzo dziękuję:)
    Gratuluje zwyciężczyni ,a Janeczkowy prezent wspaniały:)Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę, i chociaż mnie zazdrość kuje, to Gratuluję zwyciężczyni ;}
    Pozdrawiam cieplutko =}
    Asiek

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgodzisz się zapewne, że Życzeń płynących prosto z serca nigdy za wiele.Wobec tego zechciej łaskawie przyjąć jeszcze i te moje.Najchętniej bym spróbowała przekupić jakoś TWÓJ kręgosłup.Żeby CIĘ nie bolał.
    Gratulacje dla zwycięzcy:)))A ciepłą przesympatyczną Janeczkę to chyba wszyscy znamy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. również dziekuję za zabawę, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.