poniedziałek, 21 listopada 2011

Candy i zimowa Fryzia

Obiecałam że jak zdążę i będę zdrowotnie w formie to coś dorobię i dorzucę do moich cukierasów. Wczoraj właśnie powstała zimowa Fryzia, jest prosta, śmieszna i trudno o niej powiedzieć że jest bombką, jest takim świątecznym żarcikiem, ale mam nadzieję że się Wam spodoba. Mam też serwetki ze Świątecznymi motywami. Przypominam że zapisy są do piątku, w sobotę ogłoszę wyniki.
Serdecznie dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa jakie zamieszczacie pod moimi postami. Do miłego:))





18 komentarzy:

  1. OOOOOOOOOOOOO!!! Teraz to już MUSZĘ wygrać! To jest ŚWIETNE!!!
    Daj numer tel. do Twojej maszyny losującej - muszę z nią pogadać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaa Fryzia jest superrrrrrrrrrrrrrrr :)ale pozytywna i zabawna :D:d mogłoby mi się poszczęścić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest rozkoszna :D taka pogodna :)
    super super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaa, nio i bym przegapiła Twoje candy to okropne, nie darowałabym sobie tej zmarnowanej szansy na Twoje cuda.
    Lecę biegiem się zapisać!

    OdpowiedzUsuń
  5. No po prostu ....pomysł..świetny naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny pyszczek:)No i fryzura-anielska:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fryzia jest zarąbista! Idę o nią zawalczyć:-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Asia, bardzo fajny żarcik,
    już lubię twoją "fruźkę"

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudna! Aż buzia sama się uśmiecha na jej widok! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ooooczarowana!!! Lecę zapisać sie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fryzia optymistka jest jedyna w swoim rodzaju. Jak się na nią patrzy nie sposób nie uśmiechnąć się. Joasiu pozdrawiam Cie cieplutko i mam nadzieję, że zdrówko Ci dopisuje. Czy ja dobrze pamiętam, że kiedyś chciałyśmy się spotkać? Pa. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalna i cóż za wspaniała fryzurka:))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo oryginalna i z poczuciem humoru. Świetna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Asiu - cudne to stworzenie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.