czwartek, 24 listopada 2011

Bombki sercem malowane

W zasadzie bombki zdominowały moje poczynania, tym razem szklane serca i decoupage, miały być w stylu wiktoriańskim i mam nadzieję że chociaż po części spełniają oczekiwania.Witam nowych odwiedzających moją przystań, dziękuję wszystkim, którzy zostawiają ślad swojej gościny w postaci komentarza i tych którzy po prostu do mnie zaglądają.













Chyba jednak nadal nie potrafię robić zdjęć, w rzeczywistości są ładniejsze, co nie znaczy że są doskonałe ale zdjęcia je trochę oszpeciły  (ale skromna jestem ).

22 komentarze:

  1. Oj wiem jak zdjecie potrafi oszpecić prace :( Ale serduszka przesympatyczne są! Bardzo mie się podobają! Bardzo! No może koroneczke zmieniłabym na ecru ;)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne są te serduszka. pięknie będa się prezentować nad kominkiem.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację z tymi zdjęciami to niestety tak jest. Ja czasami chcę się podzielić radością ze zrobionej rzeczy, a po obfoceniu stwierdzam, że się nie nadaje i cały zapał mija.
    A Twoje serduszka wyszły bardzo fajnie ( jest się czym chwalić i nie trzeba byc skromnym) i na pewno bedą przyciagać wzrok.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tam, oj tam... bombki na zdjęciach prezentują się naprawdę ładnie, klimatyczne, piękne kolorystycznie, w ciekawym kształcie, plus fajne ozdobne wstążeczki - no jednym słowem SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne serduszka, może jaśniejsze tło i wyszły by inaczej, bądż zawieszone np.na kwiatku, firance, spróbuj zaaranżować zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są. Apetyczne nawet:). Przywołują mi troszkę na myśl świąteczne pierniki na choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejuuuu!!! Jakie one są piękne!!! Bardzo mi się podobają, przecudne!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. dudga masz rację, jutro może spróbuje nad tym popracować

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne!!!!!Ja tam żadnych "zdjęciowych" niedociągnięć nie widzę:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne serducha:)))Ja również miałam niesamowite problemy ze zdjęciami.Moje rude anioły wyszły na zdjęciach czerwone:))))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Очень красивые изделия, а елочная игрушка супер оригинальная.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziuchna dziękuje serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Żyj tak aby każdy kolejny dzień
    był niesamowity i wyjątkowy.
    Wypełniaj każdą chwilę tak
    aby potem wspominać ja z radością.
    Czerp energię ze słońca,
    kapiącego deszczu i uśmiechu innych.
    Szukaj w sobie siły,
    entuzjazmu i namiętności.
    Żyj najpiękniej jak umiesz.
    Po swojemu. Spełniaj się.
    Dużo zdrówka i optymizmu z Okazji Urodzin:)
    Wszystkiego naj… naj… najlepszego:*
    …………… ( …… ( ……( …… (
    …………… () --- () --- () --- ()
    …………… || -— || — || — ||
    ………… .{*~*~*~*~*~*~*}
    ………@@@@@@@@@@@@@
    …… { ~*~*~*~****~*~*~*~ }
    … . @@@@@@@@@@@@@@@
    … .{*~*~*~* H A P P Y *~*~*~*}
    …{ *~*~ * B I R T H D A Y * ~*~* }
    …{ ~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~ }
    …@@@@@@@@@@@@@@@@@
    ……………… … )---------(
    ………… ____ ,-----------, ___
    …… … /_________________\

    Wszystkiego najlepszego!!!! STO LAT!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam, że torcik troszkę krzywy mi się upiekł ;}
    No, a teraz pochwalę Cię za cudne serdeczne bombeczki.
    Bombeczki oryginalne i wyjątkowe, a na choince będą wyglądały fantastycznie. Zdolniacha z Ciebie!
    Pozdrawiam cieplutko =}
    Asiek

    OdpowiedzUsuń
  17. Asiek jesteś niesamowita, dziękuje pięknie i w pas się kłaniam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Są urocze;-)Też poeksperymentuje z takim kształtem bombek;-)A Fryzia- rozkoszna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego co najlepsze...miłości, przyjaźni i dobrych ludzi koło siebie:)))) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek :) Spóźnione, ale prosto z serca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne bombeczki. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.