czwartek, 13 października 2011


Wreszcie skończony, trochę czasu mi zajęło zrobienie tego naszyjnika z tego też powodu tyle czasu nic nie pisałam i nie pokazywałam. Naszyjnik jest wykonany na podstawie kolczyków, których wzory do wykonania znalazłam w "Haftach Polskich" a autorką jest Jagienka (Haft koralikowy by Jagienkaa), całość wykonana jest haftem , z wykorzystaniem koralików Toho i kaboszonów z różowego kwarcu, obróżka szyta ściegiem "ości" nie znam lepszego tłumaczenia, kursik znalazłam w necie.
Co gorsza bardzo mi się ta zabawa podoba i mam już na warsztacie kolejny naszyjnik.






Zdjęcia kiepsko wyszły ale jak na złość duże zachmurzenie więc są jakie są. Dziękuję za odwiedziny i wpisy pod poprzednim postem, naprawdę chce się być z Wami. Życzę miłego i owocnego tygodnia.

2 komentarze:

  1. Brakuje odpowiednich słów do skomentowania.Tak bardzo mnie zachwyca:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieło, bez wątpienia pracochłonne, ale za to jaki efekt. CUDO!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.