czwartek, 13 października 2011

Myślałam że pod hasłem "ozdobnik" da się umieścić wszystko co robię

Bo przecież biżuteria też należy do ozdób, niestety z tego co się zorientowałam wcale to tak nie funkcjonuje, są blogi biżuteryjne, fotograficzne, dekupażowe, szyciowe, hafciarek i jak ktoś ma wiele pasji i ciągle go łapki swędzą żeby robić coś nowego bo szybko się nudzi i szuka nowych wyzwań, to odwiedzający są zagubieni i w zasadzie nie wiedzą czego się spodziewać i jak się w tym wszystkim odnaleźć.
W związku z tym podzielę swojego bloga i przynajmniej na razie biżuteria wyląduję na drugim blogu, o którym coś więcej niebawem.
Pozdrawiam, i mam nadzieję że nadal będziecie mnie odwiedzać.

4 komentarze:

  1. To tak jak ja swój rozdzieliłam na dwa jakiś czas temu, bo nie każdy chciał czytać o moich wojażach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślałam o rozdzieleniu a raczej podzieleniu swojego bloga, bo czasami coś tam pisze, czasem jest biżuteria filcowa, czasem haft koralikowy, a teraz mam etap szydełkowania wszystkiego zwłaszcza misiów wszelkiej maści, ale doszłam do wniosku, że to jest mój blog i robie na nim to co mi się podoba:) Mam cichą nadzieje, że osoby odwiedzające zaglądają tam dla mnie a nie uzależniają tych wizyt od tematyki bloga, czyli krótko mówiąc przyjdą nawet jeśli jutro będę robić wycinanki:) Takie jest moje zdanie:D
    No i tragedia już niedługo będzie, bo jak każda moja ulubiona blogowiczka będzie mnożyła blogi to limit osiągnę (chyba 300 max można dodać do ulubionych) i co wtedy??!!
    Ale Asiu podsumowując mój niezbyt logiczny wywód stwierdzam zrób tak aby Tobie było wygodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkimi kończynami podpisuję się pod komentarzem Czarnej Loli:)
    i tak będę do Ciebie wpadać:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie,ze będę.Tu czy tam-będę!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.