niedziela, 16 października 2011

Moja pierwsza bombka

Moja pierwsza jesienno zimowa bombka :) nie mogę się pogodzić ze zmianą pór roku, chciałam zatrzymać coś z lata a przynajmniej jesieni, stąd też motyw róż a nie bożonarodzeniowych ostrokrzewów, choinek mikołajów. To taki sposób na okres przejściowy, za to zimowo przyprószyłam ją śniegiem więc jakiś element zimy w sobie ma.Póki co gorąco pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Zupełnie nie wiem dla czego tło jest niebieskie, podkładałam nawet białą kartkę i zdjęcie robiłam przy dobrym świetle, może jakaś dobra dusz mi pomoże się z tym uporać.

17 komentarzy:

  1. Prześliczna.Uwielbiam wszystko co z różami i same róże także. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bombka. Ten motyw różany jest śliczny. Oj jak ja lubię ten okres przygotowań do świąt;-))))
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i dobrze,ze różana,bo ja nie typowa chyba jestem,ale nie bardzo lubię motywy świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna.Taka romantyczna:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, różany motyw cudny. Ze śniegiem jest całkiem odpowiednia na święta, bardzo oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję pięknie za te miłe słowa i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. o właśnie! ktoś dobrze ujął urodę bombki - motyw jest taki romantyczny, a ten śnieg na wierzchu troszkę ochładza ten romantyzm ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna! fajny pomysł z tym śniegiem u góry :o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bombka śliczna :) Co do tła mi też czasem tak wychodzi - musisz zmienić ustawienia balansu bieli w aparacie - ja tak robię i pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaaaaaaa.... i jeszcze zapraszam do mnie na candy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami też tęsknię za czymś błyszczącym w prawdziwych, mocnych kolorach a chyba tylko święta dają taką możliwość no i dobry czas na trening i "wyczucie" jak idzie i ile trwa takie obrabianie bombki. Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze raz dziękuje dziewczyny, Beatko już spieszę na twoje słodkości

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna - nietuzinkowe połączenie :)
    Dziękuję, za zapisanie na candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. też bym taka chciała mieć......ale jak znam życie,nie uda mi się takiej stworzyć.jest cudowna. zazdroszczę umiejętności

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.