czwartek, 13 października 2011

Kolejna biżuteria tym razem komplet naszyjnik i bransoletka, naszyjnik wykonany z plastra agatu obszywany koralikami, obróżka i bransoletka to splot szydełkowy. Przyglądając się temu mojemu nieregularnemu agatowi wymyśliłam koraliki o nieregularnych kształtach, nie wiem jednak czy dokonałam słusznego wyboru, ale w związku z tym, że koraliki są błyszczące a ja nie przepadam za patosem i nadmierną elegancją to pomyślałam, że ta nieregularna forma koralików wniesie odrobinę nonszalancji. Ocenę pozostawiam oglądającym, Pozdrawiam serdecznie dziękuję jeszcze raz za komentarze pozostawione pod poprzednim postem. Do miłego.




5 komentarzy:

  1. widze, ze jesienne porzadku pelna para ;-)

    gratuluje pomyslu i zycze powodzenia, bede zagladac ! :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie potraktowałaś ten cudowny agat:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten naszyjnik. Zawsze mam problem z oprawą nieregularnego kaboszona. A możesz zdradzić jak wygląda spodnia strona kaboszona? Ja mam zawsze "zagwozdkę"- robić na podkładzie, czy kombinować oplot pod spodem.
    Muszę do Ciebie częściej zaglądać.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.